#1
Nein. Heb me account al van 2013.@transformated dubbel accountje gemaakt ? 😂
Alprozalam en Diazepam combineren hmmm... Deze neem ik niet, wel geprobeerd.
Nein. Heb me account al van 2013.@transformated dubbel accountje gemaakt ? 😂
Was een grapje hoorNein. Heb me account al van 2013.
Alprozalam en Diazepam combineren hmmm... Deze neem ik niet, wel geprobeerd.
Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
Ja, maar enkel indien ik het nodig heb. Ik ben niet verslavingsgevoelig. Ik kan ze soms weken laten liggen, tot ik een manische opstoot krijg en dan is er écht niets anders dat me kan helpen... Vanaf het moment dat je ze dagelijks gaat nemen en/of ze NODIG hebt om de dag door te komen is het vaak al te laat....jij slikt ze toch ook?
Nogmaals, zolang je ze niet nodig hebt lijkt er mij geen probleem te zijn. Maar toch is 40mg Diazepam echt veel...Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
Ja en dat krijg ik gelukkig binnenkort maar daarnaast heeft de psycho ook alprazolam toegeschreven. Omdat het middel bij mij zwaar tegenwerkt voel me echt klote en knallende koppijn..Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.
Het is veel verstandiger om de AD the combineren met therapie.
Ja ik mag nu van hem ook twee x per dag die alpro. En gewoon doorbijten maar en denk ook gewoon veel afleiding..Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
Oh wauw dat heb ik ook vaker gehoord ja, ademhalingsoefeningen. Hmmm ga daar wat mee doen ja. Dankjewel ❤️En inderdaad, zoals hierboven ergens staat, je komt hier wel door. Ademhalingstherapie en gesprekstherapie hebben mij vroeger 15 jaar lang benzo-vrij gehouden. Tot ik ziek werd en het niet anders kon. Jij kan dat ook! Ik wens je alleszins het beste toe...
Nogmaals, zolang je ze niet nodig hebt lijkt er mij geen probleem te zijn. Maar toch is 40mg Diazepam echt veel...
Ja das ook waar ja.Ik blijf het echt bizar vinden hoe iedereen zo snel naar benzo’s grijpt en ermee akkoord gaat als ze het voorgeschreven krijgen.
Heb net mijn psycholoog gesproken en die gaf ook aan dat twee x per dag wel echt genoeg is en ik er niet meer van moet nemen. Dan ben je aan het overdoseren. Ik neem 't nu ook in als ik het echt nodig heb, maar werken nie echt. Alleen heel moe en schijt aan iedereen. Naja schijt, beetje dan.Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.
Het is veel verstandiger om de AD the combineren met therapie.
Jaaaa klopt en die negatieve gevoelens ook naar andere mensen toe. Nie normaal. Ik lig liefst hele dag in bed. Met iemand die z'n bek houd en me vasthoudt.Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
j ta precies ik lag op de bank,tot mijn dochter smeekte ma aub neem die ad.Heb jij hulp van fam. of zo?Jaaaa klopt en die negatieve gevoelens ook naar andere mensen toe. Nie normaal. Ik lig liefst hele dag in bed. Met iemand die z'n bek houd en me vasthoudt.
Ik heb ook die theraphie voor ademhaling gehad zonder benzo.Yoga gedaan het mocht niet helpenEn inderdaad, zoals hierboven ergens staat, je komt hier wel door. Ademhalingstherapie en gesprekstherapie hebben mij vroeger 15 jaar lang benzo-vrij gehouden. Tot ik ziek werd en het niet anders kon. Jij kan dat ook! Ik wens je alleszins het beste toe...
Nee niet echt maar wel van vrienden die het begrijpen gelukkig en mijn maatschappelijk werker en psycholoog. Maar meest bij mij helpt wel dat sociale leventje behouden. Lekker drankjes doen en genieten met vrienden dat doet me ook goed.j ta precies ik lag op de bank,tot mijn dochter smeekte ma aub neem die ad.Heb jij hulp van fam. of zo?
Omdat de alpro nie goed werkte, k bleef de gespannenheid en onrust houden, dus ik wilde op dat moment een dia nemen. Ma heb de dosis verhoogd sindsdien merk ik er wel wat van hoor..Oprechte vraag....Wat biedt een Diazepam van meerwaarde? Dat je deze er persé bij wou?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."