Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam en alprazolam combi

Diazepam en alprazolam combi

84 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
@transformated dubbel accountje gemaakt ? 😂
Klik om te vergroten...
Nein. Heb me account al van 2013.
Alprozalam en Diazepam combineren hmmm... Deze neem ik niet, wel geprobeerd.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
transformated zei:
Nein. Heb me account al van 2013.
Alprozalam en Diazepam combineren hmmm... Deze neem ik niet, wel geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Was een grapje hoor :grin:
Kheb zowat elke benzo combi achter over geslagen in die 10 jaar van men gebruik 😅 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.

Het is veel verstandiger om de AD the combineren met therapie.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja 40 mg is ook teveel
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blijf het echt bizar vinden hoe iedereen zo snel naar benzo’s grijpt en ermee akkoord gaat als ze het voorgeschreven krijgen.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
jij slikt ze toch ook?
Klik om te vergroten...
Ja, maar enkel indien ik het nodig heb. Ik ben niet verslavingsgevoelig. Ik kan ze soms weken laten liggen, tot ik een manische opstoot krijg en dan is er écht niets anders dat me kan helpen... Vanaf het moment dat je ze dagelijks gaat nemen en/of ze NODIG hebt om de dag door te komen is het vaak al te laat....
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
joetsie zei:
Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
Klik om te vergroten...
Nogmaals, zolang je ze niet nodig hebt lijkt er mij geen probleem te zijn. Maar toch is 40mg Diazepam echt veel...
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.

Het is veel verstandiger om de AD the combineren met therapie.
Klik om te vergroten...
Ja en dat krijg ik gelukkig binnenkort maar daarnaast heeft de psycho ook alprazolam toegeschreven. Omdat het middel bij mij zwaar tegenwerkt voel me echt klote en knallende koppijn..
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
En inderdaad, zoals hierboven ergens staat, je komt hier wel door. Ademhalingstherapie en gesprekstherapie hebben mij vroeger 15 jaar lang benzo-vrij gehouden. Tot ik ziek werd en het niet anders kon. Jij kan dat ook! Ik wens je alleszins het beste toe...
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
Ja klopt wat je psych zegt een AD duurd wel drie maanden voor het gaat werken
Klik om te vergroten...
Ja ik mag nu van hem ook twee x per dag die alpro. En gewoon doorbijten maar en denk ook gewoon veel afleiding..
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#11
geflipt zei:
En inderdaad, zoals hierboven ergens staat, je komt hier wel door. Ademhalingstherapie en gesprekstherapie hebben mij vroeger 15 jaar lang benzo-vrij gehouden. Tot ik ziek werd en het niet anders kon. Jij kan dat ook! Ik wens je alleszins het beste toe...
Klik om te vergroten...
Oh wauw dat heb ik ook vaker gehoord ja, ademhalingsoefeningen. Hmmm ga daar wat mee doen ja. Dankjewel ❤️
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#12
geflipt zei:
Nogmaals, zolang je ze niet nodig hebt lijkt er mij geen probleem te zijn. Maar toch is 40mg Diazepam echt veel...
Klik om te vergroten...

Spyro zei:
Ik blijf het echt bizar vinden hoe iedereen zo snel naar benzo’s grijpt en ermee akkoord gaat als ze het voorgeschreven krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja das ook waar ja.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Niet mee eens. Het heeft geen zin om jezelf plat te gooien met benzo's. Dat is een extreem ongezonde korte termijn oplossing. Met dit soort doseringen bouw je enorm snel een dikke tolerantie op.

Het is veel verstandiger om de AD the combineren met therapie.
Klik om te vergroten...
Heb net mijn psycholoog gesproken en die gaf ook aan dat twee x per dag wel echt genoeg is en ik er niet meer van moet nemen. Dan ben je aan het overdoseren. Ik neem 't nu ook in als ik het echt nodig heb, maar werken nie echt. Alleen heel moe en schijt aan iedereen. Naja schijt, beetje dan.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Het gaat erom dat de AD gaat werkrn dan kan je wat benzo verminderen.Ik weet wat het is die angsten.Zelfs zo dat je denkt ik wil niet meer.De angst als je naar buiten moet hart slaat op hol,durft en wil nergens naar toe zweet in je handen,verstijfde spieren dat je amper kan lopen.Ik zwem en fiets graag en nu doe ik dat weer!
Klik om te vergroten...
Jaaaa klopt en die negatieve gevoelens ook naar andere mensen toe. Nie normaal. Ik lig liefst hele dag in bed. Met iemand die z'n bek houd en me vasthoudt.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mcrazy zei:
Jaaaa klopt en die negatieve gevoelens ook naar andere mensen toe. Nie normaal. Ik lig liefst hele dag in bed. Met iemand die z'n bek houd en me vasthoudt.
Klik om te vergroten...
j ta precies ik lag op de bank,tot mijn dochter smeekte ma aub neem die ad.Heb jij hulp van fam. of zo?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
geflipt zei:
En inderdaad, zoals hierboven ergens staat, je komt hier wel door. Ademhalingstherapie en gesprekstherapie hebben mij vroeger 15 jaar lang benzo-vrij gehouden. Tot ik ziek werd en het niet anders kon. Jij kan dat ook! Ik wens je alleszins het beste toe...
Klik om te vergroten...
Ik heb ook die theraphie voor ademhaling gehad zonder benzo.Yoga gedaan het mocht niet helpen
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
j ta precies ik lag op de bank,tot mijn dochter smeekte ma aub neem die ad.Heb jij hulp van fam. of zo?
Klik om te vergroten...
Nee niet echt maar wel van vrienden die het begrijpen gelukkig en mijn maatschappelijk werker en psycholoog. Maar meest bij mij helpt wel dat sociale leventje behouden. Lekker drankjes doen en genieten met vrienden dat doet me ook goed.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb een topic gemaakt van wie slikt er antidepressivia.Er staan goede verhalen in ga is kijken daar
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oprechte vraag....Wat biedt een Diazepam van meerwaarde? Dat je deze er persé bij wou?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Oprechte vraag....Wat biedt een Diazepam van meerwaarde? Dat je deze er persé bij wou?
Klik om te vergroten...
Omdat de alpro nie goed werkte, k bleef de gespannenheid en onrust houden, dus ik wilde op dat moment een dia nemen. Ma heb de dosis verhoogd sindsdien merk ik er wel wat van hoor..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."