#1
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
40 mg paroxetine niet verslavend?
Seroquel niet verslavend?
Remeron niet verslavend?
Sorry hoor maar van deze stoffen word je misschien dan niet direct cravingsgevoelig, maar je gaat er zeker wel gewend aan raken zoals dat bij benzo's ook gebeurd.
En de ontwenning van paroxetine (Seroxat°) is echt geen feestje.