#1
Van Seoquel zit je in een zware buzz.
Steker dan van de meeste benzos.
Steker dan van de meeste benzos.
Hoi welkom!
Ja temazepam werkt niet bij iedereen hetzelfde maar dat is ook met seroquel zo of quetiapine (is hetzelfde).
Temazepam heeft dan weer meer eenzelfde werking op het zenuwstelsel bij mensen dan seroquel.
Sommige mensen kunnen absoluut niet tegen dat middel.
Mag ik vragen waarom je dat middel voorgeschreven hebt gekregen? Doorgaans is het een anti psychosemiddel maar word ook voor andere psychische stoornissen gegeven.
Ah vanwege bipolair lees ik nu.
Fijn dat het voor jou werkt!
Veel plezier op het forum !
HoiEen buzz van Seroquel?
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is je dosering?
Hoi
Het is een antipsychoticum met sederende werking stabiliseert ook je serotonine dopamine en andere hersenstofjes
Voorgeschreven 300 Mg maar Mn zelf niet in kunnen houden dus kom ook wel is op een avond op 600mg uit
Daarnaast slik ik op voorschrift diazepam 25 Mg p dag en een zolpidem of 2 voor t slapen
Gr
Altijd wel bij een middelzijn er bijwerkingen?
Altijd wel bij een middelzijn er bijwerkingen?
Bij de mensen die ik ken plus moi zijn eetbuien 8/10 x aan de orde . En aangezien ik het s avonds neem zit ik dus om 22.00 of 23.00 aan de drop, koek, kaas, alles wat er maar is , je kan er heel erg van bingen gaan. 10 kilo aangekomen in korte tijd. Toen via app calorieën ingevoerd, zodat ik overdag wel gezond at , niet te veel en s avonds wat kon snaaienHallo
Doordat ik t chronisch gebruik zeg maar ben ik wel iets aan gekomen in gewicht meer hongergevoel op lange termijn ernstigere maar incidenteel gebruik niet zo veel geloof ik
Ja volgens de bijsluiter wel
Maar verschilt p persoon
HeyHoi
Ik slik paroxetine,en zou ook wel quatipine willen.Maar moet ik dan eerst afbouwen?
Hey
Nee hoor ik gebruik smorgens paroxetine 40mg
En voor het slapen quatipine (seroqeul) 200mg en remergon van 15mg.
En dan pak ik nog smorgens en savonds inderal.
Daar word je Hartslag minder hoog van en voel je over het algemeen wat rustiger maar niet zoals een benzo.benzo is vrij verslavend. En dat heb je bij deze producten niet. En het valt goed te combineren en kan er goed mee functioneren.
Mooi dat je bent verlaagt joDat is een lage dosis ja..
Ik neem 40 mg nu ( was 60)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."