#1
Het lijkt me de perfecte drug om te pluggen dexamfetamine 20mg (de strafste) maar nu is het zo dat het opgebouwd is naar 8 per dag wat ernorm veel is , ik zie of voel het niet zo maarja. Heb het gwn droog erin geduwd zoals het ging, vond het gaatje niet.... Daar is nog nooit iets ingestoken, laat staan door mezelf lol, als kind ja. Maar zo'n gewone capsule je hoppa in en veel intrekken van de spieren om hem daar te houden is normaal? En hoe lang voor het werkt? En de duur? Want met zo'n tolerantie wil ik er eigelijk nog eentje bijsteken lol. Het valt allemaal veel beter mee als verwacht. Ik ben benieuwd.... Vrees ook dat mijn slijmvliezen en bloedcellen in maag en neus al lang naar de klote zijn en ik zo niks meer voel. Heb al operatie achter de rug etc, dus leek me ook weer iets nieuw om te begaaien haha. Nog vers en nieuw die anus dus moet z'n werk goed doen
gz heb trouwens constant schrik dat ie terugschiet rofl haha