Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het lijkt me de perfecte drug om te pluggen dexamfetamine 20mg (de strafste) maar nu is het zo dat het opgebouwd is naar 8 per dag wat ernorm veel is , ik zie of voel het niet zo maarja. Heb het gwn droog erin geduwd zoals het ging, vond het gaatje niet.... Daar is nog nooit iets ingestoken, laat staan door mezelf lol, als kind ja. Maar zo'n gewone capsule je hoppa in en veel intrekken van de spieren om hem daar te houden is normaal? En hoe lang voor het werkt? En de duur? Want met zo'n tolerantie wil ik er eigelijk nog eentje bijsteken lol. Het valt allemaal veel beter mee als verwacht. Ik ben benieuwd.... Vrees ook dat mijn slijmvliezen en bloedcellen in maag en neus al lang naar de klote zijn en ik zo niks meer voel. Heb al operatie achter de rug etc, dus leek me ook weer iets nieuw om te begaaien haha. Nog vers en nieuw die anus dus moet z'n werk goed doen gz heb trouwens constant schrik dat ie terugschiet rofl haha"
"Ja GeEF, ik heb veel liever pep, dus zit aan deze pillen (ben op 3x 5mg begonnen lol) als ik geen pep heb of rommel pep heb. Dan kan ik pillen opsparen en doorgeven en zo wat geld voor het echte spul. Maar met mijn tolerantie ik krijg ik heel men bakje leeg dus ik moet het effect verbeteren. Een spuit zie ik niet zitten in enige vorm, beland dat da ding na een tijd ook in m'n reet laat maar. Maar dit ging vrij vlot. Ben benieuwd hoe lang het duurt, ik voel VEEL van maar een pilletje, ik pakte er vanmorgen 4 oraal en meh niet echt wakker of gefocust. Nu heel warm en meer onder invloed dan ik door heb denk ik lol edit: ik ben altijd thuis wegens invalied, op deze manier kan het aantal pillen drastisch minderen denk ik"
"ik heb een heel extreme vorm van adhd, en dit werkt zeker lol... van conerta naar rilatine naar dexamfetamine en nu hoge dosis, ik wil ook niet meer als dit, meer kan ik niet aan. Stopje steke noeme ze da in België toen ge klein waart hehe. Was toch ook gwn capsule met spul in. Ik moest weten wat er in m'n kont ging lol. MrJunkieXL zei: Je kunt pillen gwn in je reet douwen hoor dat ik dacht? Klik om te vergroten... Rivalrie zei: Heb je wel ADHD dan? Denk dat je een placebo effect had namelijk. Een pilletje wordt niet echt opgelost in je kont. Je moet het met water laten oplossen en dan met een spuitje in je darm schieten. Klik om te vergroten..."
"Rivalrie zei: Wat vind jij extreem? En hoe wordt je beperkt door je ADHD? Klik om te vergroten... Ik kan amper een serie, film of gesprek volgen. Een boek lezen zonder audio erbij, beide zintuigen moeten dus, gaat langs geen kanten. Ik vergeet het, ik ben afgeleid. Ik kan zelfs niet meer neuken zonder denken aan dat ik zou moeten stofzuigen. Ook heel impulsief, eerst doen dan denken, dan gevolgen dragen en die zijn al serieus geweest tot gevangenis toe. Ik heb het gehad met deze kutziekte, enkel pep werkt ECHT. Goede pep, dit vervangmiddel draagt zeker bij maar doet niet verdwijnen, pep wel. Ook zit ik nooit stil, en doe 20 dingen tegelijk en er is op het einde vd dag niets gebeurt. Ik sla om van onderwerp uit niets, ik ben in m'n hoofd druk bezig zonder naar je te luisteren na 2 minute, en de lijst gaat verder..."
"peppiekettie zei: Ik kan amper een serie, film of gesprek volgen. Een boek lezen zonder audio erbij, beide zintuigen moeten dus, gaat langs geen kanten. Ik vergeet het, ik ben afgeleid. Ik kan zelfs niet meer neuken zonder denken aan dat ik zou moeten stofzuigen. Ook heel impulsief, eerst doen dan denken, dan gevolgen dragen en die zijn al serieus geweest tot gevangenis toe. Ik heb het gehad met deze kutziekte, enkel pep werkt ECHT. Goede pep, dit vervangmiddel draagt zeker bij maar doet niet verdwijnen, pep wel. Ook zit ik nooit stil, en doe 20 dingen tegelijk en er is op het einde vd dag niets gebeurt. Ik sla om van onderwerp uit niets, ik ben in m'n hoofd druk bezig zonder naar je te luisteren na 2 minute, en de lijst gaat verder... Klik om te vergroten... Heb zelfs m'n TV weggedaan en abbonnement opgezegd. Ik kan dezelfde serie wel blijve kijken ben toch met andere dingen bezig."
"Ik ben medicijn en therapie resistent verklaard. Opname heeft geen zin. Rehab helemaal niet ik kan een maand zonder gemakkelijk ik wil niet. Ik kom buiten met nummers van 10 nieuwe dealers, ik ben een junkie die houdt van zijn levensstijl en nooit slecht is de dag erna of er onder invloed uitziet. Niemand heeft het door. Het is het enige wat ik ken en kan nog, want ik heb massale hersenschade na 18 jaar zwaar alcoholieker te zijn. Het is een mirakel dat ik nog leef, mss niet lang meer, dus ik leef zoals ik dat wil. Ik neem valium en etumine normaal met een joint en ik slaap perfect."