#1
Wat voor antibiotica heb je?
Zeg dat! En met een zuurtegraad, dat hou je niet meer voor mogelijk. Het glazuur springt spontaan van de pot.En die kak raced snel hoor!
Graag gedaan, net als psychedelica heerst er een bepaald beeld over voeding, wat deze gemeen hebben is dat er een indrustrie achter zit die geen baat heeft bij jou gezondheid, een andere leuk is "What the health" eveneens op netflix.. is wat meer gericht op sensatie.. maar desondanks ook een eye-opener.. maargoed je ziet het vanzelf wel. De trailer spreekt boekdelenThanks ππ
Ga het proberen te kijken maar ben onwijs moe helaas.
Maar super dat je meedenkt!! π
Broccoli zit ook magnesium in.Ik heb dus echt zin in rijst maar daar zit dus weer magnesium in.
Kan broccoli kwaad denken jullie?.
Zo vervelend dat op zaterdag apotheek dicht zit.
Je zou toch moeten eten, Sylliebilly. πNou dat word dus uithongeren 7 dagen lang πππ
Okay dan. Eet smakelijk alvast! πHeb net maar ff de apotheek van het ziekenhuis gebeld.
Zuivel mee oppassen inderdaad en rijst kon volgens haar geen kwaad en kon ik gewoon eten.
Dus ik ga maar wat rijst maken,op hoop van zegen ππ
Zuivelproducten word afgeraden.Magere yoghurt met granola?
Niet mee eens.Pas wel op met veel fruit eten @Syl, je krijgt dan heel veel suiker binnen. Dat is ongezond en werkt op den duur ook laxerend. In 1 flinke sinaasappel zitten bv 3 a 4 suikerklontjes.
Het ging mij ook meer om de diaree klachten die je van heel veel fruit en dus ook de suiker er van kan krijgen. @Syl krijgt waarschijnlijk al een rommelende buik en misschien diaree van de antibiotica (ik meestal wel enigszins). Dan ook nog meer producten eten die KUNNEN laxeren lijkt me niet handig.Niet mee eens.
Als je puur en enkel naar de suikers kijkt..niet gezond.
Maat als iemand compleet gezond en puur eet. Dan geloof ik niet dat iemand obesitat of andere ziektes krijgt.
En een korte periode veel fruit ook niet.
Kan je juist goed doen.
Als je kijkt naar het buitenland waar heel veel fruit word gegeten..nog nooit iemand gezien met klachten of overgewicht.
Het gaat om het totaalplaatje. Omdat de rest van de voeding tekort schiet gaan we suikers van fruit beperken..helaas..
Bij een echt goed voedingspatroon..denk aan de armere landen maar rijk qua biologisch en puur onbewerkt voedsel..hoef je je niet eens bezig te houden met de vraag of je teveel suikers binnen krijgt.
Ja kloptHet ging mij ook meer om de diaree klachten die je van heel veel fruit en dus ook de suiker er van kan krijgen. @Syl krijgt waarschijnlijk al een rommelende buik en misschien diaree van de antibiotica (ik meestal wel enigszins). Dan ook nog meer producten eten die KUNNEN laxeren lijkt me niet handig.
Fruit is gewoon gezond, zeker.
Ik had in de periode dat ik zo heel veel fruit at stoelgang klachten. Mijn diΓ«tiste legde mij dat effect van de suiker toen uit. Ik at toen naast fruit ook wel wat zoet op brood of soms anders koek, snoep etc. Was toen fulltime trucker en helaas zo een ongezonde. Balletje hier, vulkoek daar etc.
Dank je wel.. πππDan in ieder geval geen dingen met veel magnesium. Geen koffie of alcohol drinken, niks vets of wat te zwaar op de maag valt. Pittig eten is ook niet aan te raden.
Wat wel mag: fruit met veel vitamine C (appels, sinaasappels, kiwi's, mandarijnen, aardbeien en die dingen) en overig licht eten.
Doe 't graag voor je... πDank je wel.. πππ
Lieffff ππDoe 't graag voor je... π
Beterschap! β€οΈ
Pas wel op met veel fruit eten @Syl, je krijgt dan heel veel suiker binnen. Dat is ongezond en werkt op den duur ook laxerend. In 1 flinke sinaasappel zitten bv 3 a 4 suikerklontjes.Dan in ieder geval geen dingen met veel magnesium. Geen koffie of alcohol drinken, niks vets of wat te zwaar op de maag valt. Pittig eten is ook niet aan te raden.
Wat wel mag: fruit met veel vitamine C (appels, sinaasappels, kiwi's, mandarijnen, aardbeien en die dingen) en overig licht eten.
Komt goed! Lijntje sos erbij. β€οΈππLieffff ππ
Jij een super fijne avond gewenst met je feesie... π»π₯³
Drink er ook namens mij... ππ
Ohhhhh ja, dat is waar ook. π¬Pas wel op met veel fruit eten @Syl, je krijgt dan heel veel suiker binnen. Dat is ongezond en werkt op den duur ook laxerend. In 1 flinke sinaasappel zitten bv 3 a 4 suikerklontjes.
Indien het toch wat te abstract is en het wat lastiger is om te verwerken, dan is een beter alternatief de documentaire op netflex:Dank je wel ik ga het bekijken.. πππ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."