Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaten Testen echtheid diazepam

Laten Testen echtheid diazepam

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
basics zei:
Dit zijn de gekochte pillen

http://www.mijnalbum.nl/Album=4TRTQHPG
Klik om te vergroten...

Voor zover ik kan zien zijn dat gewoon nederlandse generic diazepam in grootverpakking. Heb zelf wat oxazepammetjes in zo'n zelfde verpakking. Zien er zo echt uit als het word. Is nogal een gedoe om dat zo na te maken, puur voor de nederlandse markt
b
basicsLid
01-01-2024, 00:00
#2
dank voor je reactie, ze leken mij ook echt hoor, maar wat bedoel je met:
Spor zei:
Zien er zo echt uit als het word.
Klik om te vergroten...
Of is dit een typvout oid :wink:
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb bij mijn leverancier, 50 x 10mg roche gekocht en gekregen. Prijs is niet vreemd.
Wel kreeg ik ze in een zwart zakje met sluit rand.

Formaat klopt, opdruk roche klopt. Kleur klopt.

Normaliter kauw ik er gewoon op en verkruimelen het in mijn mond. Het lost op en weg ermee. De bitter heid ben ik gaan waarderen.

Ik heb net ingenomen, wat mij direct opviel is dat ze taaier zijn. Van de huisarts krijg ik ze van de centrafarm. Anyway, een glas water was wel nodig. En ben erg benieuwd of het echt of nep is.

Ik neem de gok. Ik neem er 3 en kijk of het werkt.

Wat is jullie onderbuikgevoel?

Gr
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
JapieVerslaagd zei:
Ik heb bij mijn leverancier, 50 x 10mg roche gekocht en gekregen. Prijs is niet vreemd.
Wel kreeg ik ze in een zwart zakje met sluit rand.

Formaat klopt, opdruk roche klopt. Kleur klopt.

Normaliter kauw ik er gewoon op en verkruimelen het in mijn mond. Het lost op en weg ermee. De bitter heid ben ik gaan waarderen.

Ik heb net ingenomen, wat mij direct opviel is dat ze taaier zijn. Van de huisarts krijg ik ze van de centrafarm. Anyway, een glas water was wel nodig. En ben erg benieuwd of het echt of nep is.

Ik neem de gok. Ik neem er 3 en kijk of het werkt.

Wat is jullie onderbuikgevoel?

Gr
Klik om te vergroten...
Lol waarom niet gewoon 1 ipv 3? Je zult het effect toch wel merken neem ik aan!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Lol waarom niet gewoon 1 ipv 3? Je zult het effect toch wel merken neem ik aan!
Klik om te vergroten...

3 pillen van een dealer die zegt dat het diazepam is?

Hij is of levensmoe of erg goed van vertrouwen, maar ik zou het met een halve eerst eens aankijken.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Lol waarom niet gewoon 1 ipv 3? Je zult het effect toch wel merken neem ik aan!
Klik om te vergroten...
Ik heb er vanochtend 4 ingenomen. Helemaal niets doet het. *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum. Graag in het vervolg rekening mee houden!* . Direct gemeld bij de aanbieder die ik niet ga noemen. Ze hebben mij gevraagd alles terug te sturen. Net gedaan incl. Tracecode.

Er werd direct gereageerd op mail en ook al dekt het niet alle kosten, er is beloofd dat er 4 doosjes met strips van het merk Centrafarm vanavond word verzonden zonder enige vorm van bijbetaling. Ik verwacht vanavond een trace code. Er is nog nooit niets geleverd.

Al moet Ik wel zeggen dat die trace codes onzin zijn. Ik heb alles al binnen en de statussen staan nog op sorteren. Dit gebeurd standaard.

Als zij dit op deze manier oplossen (we zullen zien) dan heb ik echt een goede te pakken.

Word vervolgd
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn onderbuikgevoel is dat reageren op posts van 13j oud niet zo heel interessant is. Plus dat we niet mogen speculeren. 😄
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JapieVerslaagd zei:
Ik heb er vanochtend 4 ingenomen. Helemaal niets doet het. *modknip: prijzen noemen is niet toegestaan op dit forum. Graag in het vervolg rekening mee houden!*Direct gemeld bij de aanbieder die ik niet ga noemen. Ze hebben mij gevraagd alles terug te sturen. Net gedaan incl. Tracecode.

Er werd direct gereageerd op mail en ook al dekt het niet alle kosten, er is beloofd dat er 4 doosjes met strips van het merk Centrafarm vanavond word verzonden zonder enige vorm van bijbetaling. Ik verwacht vanavond een trace code. Er is nog nooit niets geleverd.

Al moet Ik wel zeggen dat die trace codes onzin zijn. Ik heb alles al binnen en de statussen staan nog op sorteren. Dit gebeurd standaard.

Als zij dit op deze manier oplossen (we zullen zien) dan heb ik echt een goede te pakken.

Word vervolgd
Klik om te vergroten...
Helemaal leip dat je er dan gelijk 4 inneemt ben je gek ofzo. 1tje hoor je toch al te voelen? 4 nemen lost dan niks op hoor. Zou je maar meer zorgen maken wat voor rotzooi je naar binnen hebt gegooit wat in die 4 pillen zat dan dat je nu wel goede gaat krijgen🙄
En wrrm bestel je niet gewoon rc benzo's zolang dat nog kan wat een stuk goedkoper en veiliger is dan illegaal diazepam kopen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Mijn onderbuikgevoel is dat reageren op posts van 13j oud niet zo heel interessant is. Plus dat we niet mogen speculeren. 😄
Klik om te vergroten...
En ook geen prijzen mogen noemen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
En ook geen prijzen mogen noemen.
Klik om te vergroten...
Ook niet van legale middelen?
Thanks. Weer wat geleerd
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ook niet van legale middelen?
Thanks. Weer wat geleerd
Klik om te vergroten...
Als ze niet op legale wijze verkregen zijn veronderstel ik van niet nee.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Helemaal leip dat je er dan gelijk 4 inneemt ben je gek ofzo. 1tje hoor je toch al te voelen? 4 nemen lost dan niks op hoor. Zou je maar meer zorgen maken wat voor rotzooi je naar binnen hebt gegooit wat in die 4 pillen zat dan dat je nu wel goede gaat krijgen🙄
En wrrm bestel je niet gewoon rc benzo's zolang dat nog kan wat een stuk goedkoper en veiliger is dan illegaal diazepam kopen.
Klik om te vergroten...
Ja niet slim. Ik ben wel wat gewend. Ik dacht als ik er nu 4 neem dan weet ik zeker dat het geen dia is. Maar je hebt gelijk, dom.

Ik heb nog nooit van rc benzo's gehoord. En wist al helemaal niet dat er iets legaals op de markt is. Als is dit legaal is, is het dan toegestaan waar ik dat kan bestellen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
JapieVerslaagd zei:
Ja niet slim. Ik ben wel wat gewend. Ik dacht als ik er nu 4 neem dan weet ik zeker dat het geen dia is. Maar je hebt gelijk, dom.

Ik heb nog nooit van rc benzo's gehoord. En wist al helemaal niet dat er iets legaals op de markt is. Als is dit legaal is, is het dan toegestaan waar ik dat kan bestellen?
Klik om te vergroten...
Je kunt zo opzoek gaan op internet naar research chemicals, als je een website vind zie je al gauw genoeg de benzodiazepinnen ertussen staan.
Mocht je dit gaan doen raad ik je wel aan om je eerst goed over het middel in te lezen voordat je het gaat bestellen. Sommige rc benzo's zijn super potent, veel sterker dan benzo's die je via de zorg kunt krijgen.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Je kunt zo opzoek gaan op internet naar research chemicals, als je een website vind zie je al gauw genoeg de benzodiazepinnen ertussen staan.
Mocht je dit gaan doen raad ik je wel aan om je eerst goed over het middel in te lezen voordat je het gaat bestellen. Sommige rc benzo's zijn super potent, veel sterker dan benzo's die je via de zorg kunt krijgen.
Klik om te vergroten...
Het lijkt mij voor een leek als mij op RC gebied nogal gevaarlijk terrein. Ik snap dat dit wat hypocriet overkomt na 4 pillen in mijn mik gegooid te hebben om een punt te bewijzen voor mijzelf en de leverancier. Kan het niet meer terugdraaien. Als het legaal is kan ik dan niet terecht bij mijn vaste Smart shop. Die bestaan al eeuwen en erg bekwame mensen. Zij hebben mij ook gewaarschuwd met de kratom. Maar ik heb natuurlijk weer niet geluisterd.

Anyway, we zijn weer even verder en ben zo fit als een hoentje dankzij het restje van de psychiater. De orders retour gestuurd en dan is het wachten op de beloofde doosjes met drukstrips die ik normaal ook van de apotheek krijg. Hier heb ik nooit klachten over gehad. Alles is na te maken maar zo gedetailleerd kost wel veel moeite.

Dan hopen dat ik kan afbouwen met kratom, de dia op een constant aantal te houden en dan is die aan de beurt.

Tot nu toe wel allemaal een stuk draagzamer dan de alcohol. Dat escaleerde altijd in opnames
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#15
En top forum trouwens. Ik blijf. Als ik fouten maak of op verkeerde topics zit. Please let me know
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok ik heb tijd. Genoeg tot woensdag en krijg 6 pakjes dia 10mg met 30st per pakje. Drukstrips en vorige leveringennn waren prima.

Post.nl zegt zaterdag dus het zal wel woensdag worden. Dan wil ik eraf. Wachten, bedrogen worden, altijd die spanning of het lukt. Probleem Kratom en diazepam. Kan iemand mij doorverwijzen naar het correcte topic? Ik neem aan dat hier meer mensen mee bezig zijn. En dit niet de juiste plek is om te bespreken. Alvast bedankt.

Nu even rust want ik ben hier weer de hele dag mee bezig geweest
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
JapieVerslaagd zei:
Ok ik heb tijd. Genoeg tot woensdag en krijg 6 pakjes dia 10mg met 30st per pakje. Drukstrips en vorige leveringennn waren prima.

Post.nl zegt zaterdag dus het zal wel woensdag worden. Dan wil ik eraf. Wachten, bedrogen worden, altijd die spanning of het lukt. Probleem Kratom en diazepam. Kan iemand mij doorverwijzen naar het correcte topic? Ik neem aan dat hier meer mensen mee bezig zijn. En dit niet de juiste plek is om te bespreken. Alvast bedankt.

Nu even rust want ik ben hier weer de hele dag mee bezig geweest
Klik om te vergroten...
Moet je wel duidelijk zijn wat je nou precies wilt en wat je van plan bent. Is voor iedereen anders en bijv jou kratom gebruik is waarschijnlijk behoorlijk problematisch anders zou je niet zo bereid zijn er vanaf te willen, plus wat je aangeeft 80gr ong per dag is sws veelsteveel! ik heb bijv nu een probleem met clonazolam waar ik zsm vanaf wil. Heeft me weer aan de haak geslagen en de voordelen wegen zeker niet op tegen de nadelen. Voel me zo leeg en emotieloos met geheugenproblemen dat heb ik bij diazepam niet, slik liever dia. Maargoed nu gaat het om jou en 50mg dia is ook wel veel per dag vind ik. Je zult eerst straight moeten krijgen waar je als eerste vanaf wilt de kratom of diazepam en je kunt altijd zoeken op het forum maar je kunt ook een eige topic starten kijk maar wat je doet👌🏻

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."