#1
basics zei:
Voor zover ik kan zien zijn dat gewoon nederlandse generic diazepam in grootverpakking. Heb zelf wat oxazepammetjes in zo'n zelfde verpakking. Zien er zo echt uit als het word. Is nogal een gedoe om dat zo na te maken, puur voor de nederlandse markt