#1
Re: Testen diazepam
ok, en welk 'testcentrum' dan? Dat is concreet mijn vraag zegmaar
ok, en welk 'testcentrum' dan? Dat is concreet mijn vraag zegmaar
T-men zei:Gooi maar een mooie foto online, dan kijken we wel.
Liefst close-upje van voor-/achterkant en wat jij denkt gekregen te hebben.
Het lijkt mij voor een leek als mij op RC gebied nogal gevaarlijk terrein. Ik snap dat dit wat hypocriet overkomt na 4 pillen in mijn mik gegooid te hebben om een punt te bewijzen voor mijzelf en de leverancier. Kan het niet meer terugdraaien. Als het legaal is kan ik dan niet terecht bij mijn vaste Smart shop. Die bestaan al eeuwen en erg bekwame mensen. Zij hebben mij ook gewaarschuwd met de kratom. Maar ik heb natuurlijk weer niet geluisterd.Je kunt zo opzoek gaan op internet naar research chemicals, als je een website vind zie je al gauw genoeg de benzodiazepinnen ertussen staan.
Mocht je dit gaan doen raad ik je wel aan om je eerst goed over het middel in te lezen voordat je het gaat bestellen. Sommige rc benzo's zijn super potent, veel sterker dan benzo's die je via de zorg kunt krijgen.
Moet je wel duidelijk zijn wat je nou precies wilt en wat je van plan bent. Is voor iedereen anders en bijv jou kratom gebruik is waarschijnlijk behoorlijk problematisch anders zou je niet zo bereid zijn er vanaf te willen, plus wat je aangeeft 80gr ong per dag is sws veelsteveel! ik heb bijv nu een probleem met clonazolam waar ik zsm vanaf wil. Heeft me weer aan de haak geslagen en de voordelen wegen zeker niet op tegen de nadelen. Voel me zo leeg en emotieloos met geheugenproblemen dat heb ik bij diazepam niet, slik liever dia. Maargoed nu gaat het om jou en 50mg dia is ook wel veel per dag vind ik. Je zult eerst straight moeten krijgen waar je als eerste vanaf wilt de kratom of diazepam en je kunt altijd zoeken op het forum maar je kunt ook een eige topic starten kijk maar wat je doet👌🏻Ok ik heb tijd. Genoeg tot woensdag en krijg 6 pakjes dia 10mg met 30st per pakje. Drukstrips en vorige leveringennn waren prima.
Post.nl zegt zaterdag dus het zal wel woensdag worden. Dan wil ik eraf. Wachten, bedrogen worden, altijd die spanning of het lukt. Probleem Kratom en diazepam. Kan iemand mij doorverwijzen naar het correcte topic? Ik neem aan dat hier meer mensen mee bezig zijn. En dit niet de juiste plek is om te bespreken. Alvast bedankt.
Nu even rust want ik ben hier weer de hele dag mee bezig geweest
Beste is gewoon om helemaal geen prijzen te noemen. Anders krijgen we daar elke keer discussie over.Ook niet van legale middelen?
Ik ervaar de ontwenningsverschijnselen van kratom heel mild, lichamelijk bedoel ik dan. Maar de dia gaat je denk ik echt slopen mentaal en fysiek, raad je aan om voorzichtig aan te doen.Ik wil van de dia af, stoppen dus. Ik heb vandaag al mijn herziene bestelling binnen. Alles is na te maken. Maar dit zijn doosjes met drukstrips en een bijsluiter zonder spelfouten. Structuur, smaak, prima. Vanavond doen wat ik juist niet moet doen. Voor velen veel teveel. 50mg en films kijken in een roes.
To the point. Er is mij geadviseerd eerst de Kratom maar daar kan ik aan blijven komen. Gewoon in de winkel. Meds ander verhaal, kan ineens een enorme dip zijn. En daar zit ik dan cold turky.
Morgen excel sheet maken, uitrekenen hoe ik uitkom met mijn voorraad. En dan geen roesjes meer maar een zo zacht mogelijke landing.
Bedankt voor de opbouwende kritiek. Ik vind mijn weg hier wel.
Daarna Kratom. Maar first things first.
Duidelijk?
Ik weet het. Net over overdosis per ongeluk. Diazepam eerst 50. En toen was ik het vergeten en normaals 50 genomen. Ik heb overgeven geprobeerd maar lukt niet.Ik ervaar de ontwenningsverschijnselen van kratom heel mild, lichamelijk bedoel ik dan. Maar de dia gaat je denk ik echt slopen mentaal en fysiek, raad je aan om voorzichtig aan te doen.
Weet hij waar ik moet zijn hier, tips! Open topics?Ik weet het. Net over overdosis per ongeluk. Diazepam eerst 50. En toen was ik het vergeten en normaals 50 genomen. Ik heb overgeven geprobeerd maar lukt niet.
50mg is een normale, noem het normaal, geprobeerd over te geven
Hoezo??Oom Klaas zei:Wat kan ik erover zeggen, dezelfde mooie blauwe 10 mg's had ik ook,
maar er kan ook zwavelzuurpoeder (voor zover dat mogelijk is) in zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."