#1
Even corrigeren ik heb de Trendfield en FuzionTank... dus niet fusiontank.Een vingertop is natuurlijk ook geen gangbare weegmaat? Hoeveel zou die spreiding kunnen zijn van een topje van een pink? 10-20 ofzo?
Verder begrijp ik je vraag niet?
Even corrigeren ik heb de Trendfield en FuzionTank... dus niet fusiontank.Een vingertop is natuurlijk ook geen gangbare weegmaat? Hoeveel zou die spreiding kunnen zijn van een topje van een pink? 10-20 ofzo?
Daar valt echt niks over te zeggen. Daarom is het ook geen betrouwbare manier van doseren.Een vingertop is natuurlijk ook geen gangbare weegmaat? Hoeveel zou die spreiding kunnen zijn van een topje van een pink? 10-20 ofzo?
Nee veel meer. Bijvoorbeeld afhankelijk van hoe dik de kristallen zijn die je op dat vingertopje legtEen vingertop is natuurlijk ook geen gangbare weegmaat? Hoeveel zou die spreiding kunnen zijn van een topje van een pink? 10-20 ofzo?
Absoluut!Nee veel meer. Bijvoorbeeld afhankelijk van hoe dik de kristallen zijn die je op dat vingertopje legt
Maar het punt is meer dat meten = weten
En dat gebruikt toch net wat lekkerder.
Ja ik heb ook wel eens een (dure) weegschaal gekocht die best crappy bleek. Veel minder precies dan mijn goedkope Chinese weegschaal, en ik kan niet eens de batterijen vervangen want er moeten AA-batterijen in, maar die zijn te dik waardoor ze geen contact maken...Absoluut!
Toch maar een betere weegschaal aanschaffen voor de volgende keer. Al doende leert men haha.
is echt een teken van overdoseren. Je weegt ook niet zo veel, dus ik kan me best voorstellen dat die klap dan nog harder aankomt. Bovendien, met mdma is het beter om op je piek één keer bij te pakken en daarna niet meer. Je kan de mdma vibe wel 1 keer boosten/verlengen, maar versterk je alleen de bijwerkingen van de drug. Je gaat dus alleen maar meer en langer strak staan.Wegdraaiende ogen, mondhoeken helemaal strak naar beneden
Ohhhhhhh wacht heul ffkes, je had dit in totaal bij je en DAAR was maar 50 van opgegaan…Ik had 80 mg afgewogen en meegenomen.
Ohhhhhhh wacht heul ffkes, je had dit in totaal bij je en DAAR was maar 50 van opgegaan…
Dan istie wel wat lastiger ja. Dan misschien toch een volgende keer bij max 2 innames houden?
Trek je lering uit deze ervaring en ga aan de safe side zitten een volgende keer.Ergens lijkt het me ook heftig om dan in 1 keer te pakken, wat ik nu ongeveer over de avond nam.. Lijkt me heel heftig, aangezien ik nu al zo heftig reageer?
800 mg is dan weer wat veel niet? Dan ga je als een raket naar een ander zonnestelsel...50mg mdma en zulke effecten... lijkt me bizar.
Het eerste wat in me opkomt is dat je misschien 0,80 hebt afgewogen ipv 0,080.
Als ik haar tekst goed begrijp heeft ze ook 5 keer een ´likmoment´ gehad, wat ook best veel is...dus dan lijkt het mij logischer dat dit 500mg was dan 50mg800 mg is dan weer wat veel niet? Dan ga je als een raket naar een ander zonnestelsel...
5x een likmoment, ik dacht 1x. My bad inderdaad, om het uur ook... Ja dan ga je hard ja.Als ik haar tekst goed begrijp heeft ze ook 5 keer een ´likmoment´ gehad, wat ook best veel is...dus dan lijkt het mij logischer dat dit 500mg was dan 50mg
2 likjes genomen (16.00 uur)
17.30 opnieuw een wat grotere lik
Dit beschouw ik als elk uur een lik,... dus twee maal of drie maal (2 of 3uur)2 of 3 keer na een uur een likje erbij gedaan.
Ja inderdaad, dat was ander mega knap micro dosing geweest met die likjesDit beschouw ik als elk uur een lik,... dus twee maal of drie maal (2 of 3uur)
Als je alles optelt lijkt het mij echt te bizar dat dit 50mg in totaal was geweest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."