Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Laatste Rohikaan zei: @Jopiekrekel Hm dat komt nog wel als je het lang genoeg uithoudt. 😜 Bij ons was op gegeven moment de after belangrijker/leuker dan het feest hehe En ontopic: Snap je gedachtegang dat Ahdhdrs amfetamine krijgen als medicatie maar is (als het goed is) wel piecie verschil in de hoeveelheid werkzame amf die je binnen krijgt. Ik wil wel met je wedden: ik wed dat jij je absoluut niet kunt focussen na goed bergje pep 😜 Quantity is key. Vaak zo bij niet lichaamseigen stoffen overigens.. Klik om te vergroten... Haha ja ik vond de afters ook leuker dan t feest na een tijdje. Nu heb ik een kleine en ben ik inmiddels echt heel erg aan mijn slaap gehecht 😆. No more speed for me!"
"frituurwor zei: Hey thanks voor je reply! Was in 1 ruk door dus 17 uur lang, inmiddels achter de rug.. Heb het maar bij enkel mdma gehouden. Was wel heel zwaar op het eind moet ik zeggen hahaha Ben een beetje bang dat speed niet werkt voor mij, heb zelf ADD. Klinkt voor de portemonnee idd een stuk aantrekkelijker. Klik om te vergroten... Ik heb zelf adhd en ga als een speer van speed! Zelf baal ik altijd dat ik daarna zolang niet kan slapen, maar dat heb ik nog niet kunnen omarmen haha."
"Zaterdag heb ik voor het eerst sinds een jaar weer eens Mdma gedaan. Toch ben ik benieuwd of jullie mij kunnen adviseren over de juiste dosis nav mijn ervaring. Ik denk toch dat ik het niet helemaal juist doe, ondanks dat het heel tof was. Extra info: - ben een vrouw van ongeveer 56 kilo. - redelijk wat ervaring met drugs (speed en xtc) zowel thuis als op een festival. - Mdma is getest bij het lab op 75 % - Word altijd erg snel misselijk van xtc/mdma. Bij een grotere hoeveelheid in 1 keer ga ik gelijk overgeven. - ik heb adhd Hoe was het zaterdag? Ik had 80 mg afgewogen en meegenomen. Precies 1,5 x lichaamsgewicht. Bij binnenkomt op het feest 2 likjes genomen (16.00 uur). Na +- 30 min werden mijn benen zwaar, wilde ik zitten en had ik een zwaar gevoel in mijn lijf haha. Ik voelde me overigens wel prima. Staan vond ik een vervelende opgave. Even gaan zitten en wat mensen gekeken. Rond 17.30 opnieuw een wat grotere lik. Mezelf verplicht te staan en na wat leuke praatjes gehad te hebben, was het heel leuk. Daarna nog 2 of 3 keer na een uur een likje erbij gedaan. Toch bleef ik de rest van het feest voornamelijk zin hebben om te zitten. Ik zag er ook echt niet uit. Wegdraaiende ogen, mondhoeken helemaal strak naar beneden. Maar voelde me wel gewoon prima. De muziek was heerlijk en ik had zin om te praten en aan een vape te lurken haha. Het laatste uur werd ik ook ineens misselijk en moest ik overgeven. Daarna was het direct weer goed. Zou dit te maken hebben met meerdere keren doseren of is dit gewoon de uitwerking op mij inmiddels? Van de 80 mg zit er nu nog zeker 30 in het zakje. Dus overdosering kan het niet geweest zijn.."
"ljuv zei: Ohhhhhhh wacht heul ffkes, je had dit in totaal bij je en DAAR was maar 50 van opgegaan… Dan istie wel wat lastiger ja. Dan misschien toch een volgende keer bij max 2 innames houden? Klik om te vergroten... Ja klopt inderdaad! Ik had maar 80 bij mij. Express zo gedaan, zodat ik zou weten wanneer ik genoeg zou hebben gehad.. Maar inderdaad wat jij zegt beter 2 x nemen. Misschien was mijn eerste dosis te licht en daarna een beetje het verdwaasde gevoel steeds gaan verlengen.."
"Ergens lijkt het me ook heftig om dan in 1 keer te pakken, wat ik nu ongeveer over de avond nam.. Lijkt me heel heftig, aangezien ik nu al zo heftig reageer?"
"Haha ik snap jullie verwarring maar het was absoluut 0,080 op de weegschaal. Heb namelijk voor mijn vriendin 1,5 afgewogen. En ik weet 100 procent zeker dat ik dat zakje aan haar heb afgegeven haha. Ik kan anders het zakje nog wel even opnieuw wegen straks. Wat betreft die likjes, het waren echt mini likjes voor een ervaren gebruiker haha. De bovenkant van mijn pink. Ik denk een oppervlakte van 0,5 x 0,3 cm ofzo haha (heb een kleine pink, ben zelf ook klein). Ik heb overigens ook geen enkele kater gehad, zegt dat opzich niks wellicht. Maar met een dosis van 0,800 had ik denk ik mij niet zo top gevoeld. Ik weet van vroeger nog wel dat ik op een kwart pil vaak al heel hard ging en gelijk ging overgeven ook.."
"xeno1975 zei: Dat systeem van likjes lijkt me niet echt het beste systeem. MDMA neem je best een startdosis, en dan kan je eventueel een paar uur later met max de helft bij doseren. Zo doen zo het ook in klinische studies met MDMA voor PTSD behandeling bv. Nu klinkt het me dat je wel de lichamelijke reacties hebt op de drug, zonder de mentale high. Wat eet je voordien? Klik om te vergroten... Ja ik denk dat dit mijn fout is geweest. Ik had aardig wat gegeten. In de ochtend mijn ontbijt, in de middag Mac en nog een banaan voor het feest haha. Nu ik terug denk heb je inderdaad gelijk, veel lichamelijke reacties (wel fijn opzich) maar geen mentale high!"
"FredKroket zei: Hoe kan je zo vaak bijnemen met max 80mg. Lijkt mij eerder een miscalculatie. Zelfs als de harm reduction regels in acht neemt zit je met 80mg aardig safe. Kan me haast niet voorstellen dat je zulke extreme effecten hebt gehad van 80mg. Klik om te vergroten... haha ja wellicht door de grote van de likjes? Echt Max 0,5 bij 0,3 cm. Bovenkant van mijn pink? Ik heb nog even nagevraagd aan degene die me hielp met wegen, maar hij blijft ook bij de 0,080… Ging al een beetje aan mezelf twijfelen. Zie foto voor de visualisatie haha…"
"Hoi allemaal, zaterdag had ik na drie jaar weer een keer mdma geprobeerd. Het was vreselijk koud en ik nam denk ik voor het mooie net te weinig om echt veel te voelen. Nou moet ik zeggen dat ik nooit echt het love gevoel krijg, waarschijnlijk door mijn adhd?! Ik was heel het feest redelijk helder, wel lekker in mijn eigen wereld. En ik nam steeds denk ik ongeveer 20 mg bij om de anderhalf uur. Ik weet dat de meningen om het forum daarover verdeeld zijn, maar in een keer een grote hoeveelheid kickt er bij mij zo hard in dat ik de rest van de avond wil liggen en/of ik ben misselijk. Ik had een halve gram bij me en daar zit nu nog wat van in, hebben we met zijn vieren heel de dag mee gedaan. Waarvan de mannen echt grote likken namen en ik en mijn vriendin steeds mini likjes haha. Nu is het zo dat ik toen ik in de taxi naar huis kwam me ineens heeeel vaag voelde. Mijn ogen rolden uit mijn hoofd en ik zat mega te klapperen. Ik werd ook ineens misselijk en moest overgeven. Eenmaal buiten ging het weer even prima en toen ik thuis was gebeurde er weer hetzelfde. Na een half uurtje was ik het zat dat mijn ogen zo rolden, dus ben ik maar gaan slapen 😂. Opzich was het niet vervelend hoor, maar vraag me toch af. Zou dit door de warmte kunnen komen? Het heeft immers heel de dag geregend en was buiten ongeveer 12 graden. Teveel gedoseerd lijkt me sterk aangezien er gezien de hoeveelheid wat over is echt maximaal 150 is genomen en dat is dan ruim ingeschat (ik weet dat speculeren niet is toegestaan, maar het leek me toch belangrijk om te vermelden wat het ongeveer is geweest). Ik hoor graag van jullie!"
"Hallo allemaal, Ik vroeg me af of hier meer mensen zijn met adhd die wel eens mdma gebruiken. Zelf heb ik alleen tijdens de eerste drie keer gebruik kunnen dansen en mij energiek gevoeld. Alle keren erna werd ik vrij loom, benen aan de grond geplakt, lopen was een enorme opgave. Ik heb nu al een flinke tijd niet gebruikt (3 jaar). Maar daarvoor deed ik het ook hooguit 1 keer in de 5 maanden, dus aan tolerantie kan het niet liggen. Ook qua hoeveelheid lette ik altijd goed op de aanbevolen hoeveelheden. Hopelijk zijn hier tips en tricks om mijzelf weer wat gezellig te maken op een feest. Op speed reageer ik top, maar ik heb geen zin meer in die nacht erna haha."