#1
Pluggen is een betere optie als je wel een snelle comup wilt. Alleen is dit op festivals ietsje latiger 😅
Even hier op terugkomend!heb je ooit pure mdma gelikt/ in je mond gehad, of andere synthetische drugs,
je proeft namelijk al dat deze stoffen, waaronder mdma super bijtend zijn, en dat is heel erg slecht voor je tanden, het beschadigt echt je tandglazuur ookal komt het er maar kort en niet veel in contact mee+ het tandenknarsen erbij in combinatie zorgt ook voor die enge fotos van extreme drugsverslaafden die geen tanden meer in hun mond hebben !
(dit bericht heb ik gekopieerd van een een goeie vriend van mij die op school zit om tandarts te worden dus neem het maar aan van hem!)
Hahaha inderdaad!Pluggen is een betere optie als je wel een snelle comup wilt. Alleen is dit op festivals ietsje latiger 😅
heb je ooit pure mdma gelikt/ in je mond gehad, of andere synthetische drugs,Laatst was ik aan het opzoeken of xtc onder de tong daadwerkelijk sneller inkickt (puur uit interesse). Het antwoord was ja, maar verder reageerden veel mensen met “succes met je tanden” en “maak maar gelijk een afspraak bij de tandarts”.
mijn vraag is of xtc onder de tong/in de mond houden echt slechter is voor je tanden dan bij slikken? En verder ook waarom dit zo is? Ik heb het een keer per ongeluk gedaan omdat ik vergeten was om water mee de Dixi in te nemen. 🙈
Ik heb het hier bij niet over knarsetanden of de effecten van xtc gebruik zelf, ik heb het over het contact van de stoffen in xtc met het gebit.
Alvast heel erg bedankt als iemand hier een goed antwoord op kan geven! 😊
Dankjewel voor je antwoord!heb je ooit pure mdma gelikt/ in je mond gehad, of andere synthetische drugs,
je proeft namelijk al dat deze stoffen, waaronder mdma super bijtend zijn, en dat is heel erg slecht voor je tanden, het beschadigt echt je tandglazuur ookal komt het er maar kort en niet veel in contact mee+ het tandenknarsen erbij in combinatie zorgt ook voor die enge fotos van extreme drugsverslaafden die geen tanden meer in hun mond hebben !
(dit bericht heb ik gekopieerd van een een goeie vriend van mij die op school zit om tandarts te worden dus neem het maar aan van hem!)
gewoon slikken is toch het beste voor je tanden dan ja, in een glas water oplossen en achterover gieten zorgt er ook voor dat het lichtjes je tanden raakt, bij het snuiven van drugs kan je overigens ook je tanden aantasten doordat de stof in je keel terechtkomt en via daar doormiddel van je tong en speeksel ook in contact met je tanden kan komen,Dankjewel voor je antwoord!
Ik heb sinds die dag (Decibel) inderdaad echt gevoelige tanden, maar ik wist niet of het kwam door het grote aantal kauwgoms die ik die dag heb gekauwd. Ik heb nu ook suikervrije, xylitol kauwgoms en zodra ik daar naar ben geswitcht heb ik geen last gehad van mijn tanden direct na het festival (Elektrum).
Daarmee bedoel ik dat ik de dagen na Decibel echt pijn had aan mijn tanden, en na Elektrum niet. Ze zijn nu wel gevoelig in het algemeen, maar niet zo pijnlijk als na Decibel.
Conclusie is dus inderdaad dat onder de tong een no go is. Dankjewel! ☺️
neigingen.de smaak van synthetische drugs en vooral ook mdma staat zeker in mijn top 5 van smerigste sensaties oat.Als ik er nog maar aan denk krijg ik alneigingen.
Zo hey MDMA is inderdaad smerig maar wat dacht je van 6-APB en al die andere Benzofurans… voor mij echt het smerigste smaakje. Alleen al er aan denken terwijl ik dit typ… bah bahde smaak van synthetische drugs en vooral ook mdma staat zeker in mijn top 5 van smerigste sensaties oat.
Zo hey MDMA is inderdaad smerig maar wat dacht je van 6-APB en al die andere Benzofurans… voor mij echt het smerigste smaakje. Alleen al er aan denken terwijl ik dit typ… bah bah
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."