#1
Ja klopt wel daarom zeg ik ook relatief veilig. Beste zou zijn met een kwartje beginnen dat kan in principe ook en dan nog een kwartje bijnemen. Maar ik vind bijnemen altijd minder. Maarja voor de eerste "testrit" van de batch is dat wel beter idd.Disagree met het 2e gedeelte.
Iemand van 50kg zou niet zomaar een ongeteste halve pil moeten nemen.
Als het toevallig een 280mg pil is gaat die redelijk stuiteren.
Als je dan toch groter inkoopt kun je er toch echt laten testen 😂.
* Ik noem offc. het uiterste qua gewicht. Ik wou perse kommaneuken. 😏