Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxa over datum

Oxa over datum

23 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi!

ik heb hier nog een aantal oxazepams liggen. De houdbaarheidsdatum was alleen medio 2018 😂

Kan ik dit nog gebruiken???

groetjes
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ze nog in de verpakking zitten gesloten doordruk, dan zijn ze waarschijnlijk nog wel oké.
Meestal zijn ze langer houdbaar als aangegeven maar ze kunnen hun potentie verliezen.
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thanks! Het is dus niet schadelijk?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat zal het niet zijn inderdaad , hooguit een iets mindere werking zoals ik al zei.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer het en laat het ons weten @Lysergine. Ik denk dat ze het nog wel doen.
Ik had ook medicijnen tegen het hoesten, codeïne, een paar jaar over datum en die deden het nog prima.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lysergine zei:
Ik heb hier nog enkele strips oxazepam die een houdbaarheidsdatum van 12/2002 hebben en dus al bijna 18 jaar over datum zijn. De tabletjes zitten nog in gesloten verpakking. Zouden deze nog actief zijn of is de kans daarop nihil gezien de leeftijd?
Klik om te vergroten...
Als je het echt wilt weten zou je de hoofd prijs kunnen betalen om medicijnen te laten testen by ecstacydata.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Medicijnen moeten goed opgeborgen zijn.
Dwz uit het directe zonlicht, beter nog een donkere, koele plaats.
Dan blijven ze jaaaaaren goed maar, de kracht gaat er wel af.
Goed bewaren scheelt enorm i.i.g. !
S
SoberlurkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja bewaar ze op die manier gelukkig! In ons medicijnenmand in de trapskast. Donker, koel en droog 👍🏻
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had dat ook met codeine pillen jaren oud werkte nog goed
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Dan zijn ze na 10 jaar ook nog goed.
Er worden op internet barbituraten aangeboden, die zeldzaam zijn, en toch gewild. ze zijn dan te krijgen van 30 jaar oud....
Van die stoffen zijn er7 poeders, vloeistoffen en pillen te koop.
Tenminste als je met bitcoins kunt betalen...
Hoe ouder, hoe goedkoper.
Ik hoef ze niet iig...
Klik om te vergroten...

Barbs worden nog steeds gemaakt , denk aan als je je hond laat inslapen gebruikt de dierenarts pentobarbital samen met tiletamine en diazepam. Dus die zijn echt geen 30 jaar oud :wink:

Heb ze zelf meegenomen toen namelijk ze was de potjes vergeten haha :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Overlaatst een strip tramadol genomen (verspreid over een paar dagen) bij rugpijn. Zag achteraf dat die vervallen was in 2015. Werkte echter nog perfect. Rugpijn is nu over.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
In mijn reactie gaat het over het zware barbituraten Nembutal.
Dat wordt of nee, werd gebruikt voor euthanasie, en tegenwoordig willen mensen dit hebben om er zelf uit te kunnen stappen.
Het is zeldzaam, en erg duur.
Enber is een "apotheek" alwaar je dit middel in diverse jaartallen kunt aanschaffen.
Tenminste, als het door de douane komt.
Anders ben je 400 euro armer. Voor niets.
Klik om te vergroten...

Pentobarbital = Nembutal :tongueout: En het word nog steeds gebruikt als euthanasie middel , en als middel om de doodstraf uit te voeren etc.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beter is het om dit niet meer in te nemen.
Onder invloed van licht alleen al kan de werking veranderen...
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is het schadelijk als je een luchtdichte oxazepam van 2013 inneemt of neemt alleen de werking af?

alvast bedankt!
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zandman zei:
Beter is het om dit niet meer in te nemen.
Onder invloed van licht alleen al kan de werking veranderen...
Klik om te vergroten...
Uhh wat bedoel je met werking veranderen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mosterd na de maaltijd, dus.
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte is van big pharma. Ik sluit mij aan bij sandman. Want het is gokken. Is dat getest wat er gebeurd als je pillen over datum zijn. Ik heb geen idee. Laten testen kan ook.

Persoonlijk heb ik.schijt. neem t gewoon maar dat raad ik niet aan.

En als je deze.middelen even nodig hebt. De huisarts is niet zo lullig met uitschrijven van een nieuw recept als je onderbouwd waarom.

Sterker nog zo ben ik er mee aanraking gekomen. En maak ik er verder een puinhoop van.

Ik heb tegen mijn huisarts gezegd dat hij moet stoppen met voorschrijven omdat ik verslaafd ben. Dat werd gewaardeerd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."