Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLean ervaring

Lean ervaring

18 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Wat ben je weer mild en strijk je je hand over je hart! 😜
Klik om te vergroten...
Tja we moeten ook wel rekening houden met ze beperkingen he
Van lean krijg je hersenschade....
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Wat ben je weer mild en strijk je je hand over je hart! 😜
Klik om te vergroten...
Tsja dat krijg je als je een oude eik bent... :sweatsmile:

Dopemonster zei:
Tja we moeten ook wel rekening houden met ze beperkingen he
Van lean krijg je hersenschade....
Klik om te vergroten...
Ik wilde het al niet zeggen.... :tilttearlaugh:
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Skipper zei:
Van lean - codaine & promethazine kan je zeker gaan spacen maar het aantal wat je zou moeten drinken vergeleken wat je aan bijvoorbeeld oxy zou moeten pakken ligt bij lean veel hoger heeft bijna geen zin tenzij je veel geld hebt natuurlijk
Klik om te vergroten...
Modknip* weer prijzen noemen is een ban van een week en dan ben ik in een goede bui *modknip euro maak je voor 9 liter lean
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Waarom doe je dat nou gast.... Beetje te uitgebreid je weet dat je geen prijzen en verkooppunten mag benoemen ookal is het uitverkocht😨
Klik om te vergroten...
Niemans wist waar ik het over had maar toen ik de prijs noemde, *poof* de mazzel
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Packjam zei:
Niemans wist waar ik het over had maar toen ik de prijs noemde, *poof* de mazzel
Klik om te vergroten...
Jij bent de leanende gangster, dat weet iedereen hier toch.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo ouwe spacers,

Een paar maanden geleden heb ik via een vriend lean weten te bemachtigen. Het was een paarse substantie die getest was op 3 Mg codeine per 1 ml. In het flesje zat 100ml. Ik heb op dit forum informatie proberen te vinden maar eigenlijk is deze drugs hier heel onbekend. Ik zal daarom aan jullie mijn ervaring delen met deze ‘hoestdrank’.

Wie: Ik met een groep van 6 vrienden
Waar: bij een vriend thuis
Wat: Lean
Hoeveel: 100ml = 300mg codeine
Lengte: 193
Gewicht: 90

Een tijdje geleden bood een vriend mij aan om lean te kopen. Vrienden van mij hadden hier al ervaring mee en zeiden dat dit echt een zieke stoned geeft met een vreemde soort dronken.

De avond dat we het gingen doen waren we bij een vriend thuis met een groep van 6 anderen. 4 hiervan gingen aan de lean en de andere 2 zaten aan de 3-mmc, en hielden ons vooral in de gaten. We hadden 100ml lean in 1 liter sprite gegooid.

We begonnen met drinken en na een kwartier merkte je dat alles veel slomer werd. Het spraakvermogen werd veel slomer en het hele lichaam werd verdoofd. Na een tijdje was de dosis zo hoog dat het niet meer mogelijk was om te functioneren en vanaf hier ben ik ook alles vergeten. Later hoorden we van de vrienden die aan de 3-MMC zaten dat we niet meer aanspreekbaar waren en bijna de hele tijd in slaap vielen.

Conclusie: Lean is een leuke drugs, maar het is voor mij mening te duur voor het effect. Bij een hoge dosis krijg je een zware black-out en is je lichaam niet meer in staat om te bewegen. Gebruik dus geen hoge dosis want dan vergaat het leuke effect.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lean = codeine+promethazine siroop.
Jij hebt siroop gedaan met alleen codeïne dus geen Lean.
Je hebt codeine gedaan!
Lean is de moeite toch niet waard.
Goede manier om zwaar opgelicht te worden door een hype drug.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzoboss zei:
Lean = codeine+promethazine siroop.
Jij hebt siroop gedaan met alleen codeïne dus geen Lean.
Je hebt codeine gedaan!
Lean is de moeite toch niet waard.
Goede manier om zwaar opgelicht te worden door een hype drug.
Klik om te vergroten...


Precies wat door voornamelijk rappers werd gepromoot. En codeine wordt voor een klein deel naar morfine omgezet , maar echte morfine als Oxy of fentanyl etc is geen kinderspel dit wel. Waarom denk je dat het in Frankrijk en Spanje etc.. zelfs otc wordt verkocht? Omdat het een licht middel is goed tegen keelpijn en verkoudheid. Lean is dikke bs.

Je kan dan beter wat anders met je geld doen..
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
Lean = codeine+promethazine siroop.
Jij hebt siroop gedaan met alleen codeïne dus geen Lean.
Je hebt codeine gedaan!
Lean is de moeite toch niet waard.
Goede manier om zwaar opgelicht te worden door een hype drug.
Klik om te vergroten...

De prijs voor Lean is inderdaad hoog, en die prijs is vooral hoog door de hype eromheen die Amerikaanse rappers creëren.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
420.038 zei:
De prijs voor Lean is inderdaad hoog, en die prijs is vooral hoog door de hype eromheen die Amerikaanse rappers creëren.
Klik om te vergroten...
Precies lol.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Snap er geen bal van.

Dus lean doet amper iets want het is codeine+promathazine siroop
Codeine alleen doet wel iets?
S
SkipperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van lean - codaine & promethazine kan je zeker gaan spacen maar het aantal wat je zou moeten drinken vergeleken wat je aan bijvoorbeeld oxy zou moeten pakken ligt bij lean veel hoger heeft bijna geen zin tenzij je veel geld hebt natuurlijk
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baap zei:
De prijs voor Lean is inderdaad hoog, en die prijs is vooral hoog door de hype eromheen die Amerikaanse rappers creëren.
Klik om te vergroten...
Ik weet 100 ml Charlie *modknip prijzen* te koop is dat duur?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Packjam zei:
Ik weet 100 ml Charlie*modknip: prijzen* te koop is dat duur?
Klik om te vergroten...
Wat is 100ml Charlie?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Packjam zei:
Ik weet 100 ml Charlie *modknip prijzen* te koop is dat duur?
Klik om te vergroten...
Grappig, ik wist niet dat dit vrij verkrijgbaar is..
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Wat is 100ml Charlie?
Klik om te vergroten...
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van *modknip: namen* en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina voor *en prijzen*voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Packjam zei:
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van Actavis met Promethazine en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina *modknip prijzen* voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht
Klik om te vergroten...
Waarom doe je dat nou gast.... Beetje te uitgebreid je weet dat je geen prijzen en verkooppunten mag benoemen ookal is het uitverkocht😨
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Packjam zei:
Ik weet 100 ml Charlie *modknip prijzen* te koop is dat duur?
Klik om te vergroten...
Packjam zei:
Charly is de naam van de paarse hoestsiroop van *modknip namen* met Promethazine en codeine en nog wat spul, te koop op een nederlandse zonder recept pagina voor xx euro voor 100ml daar kun je 4,5 liter lean van maken, alleen het is nu al bijna een jaar uitverkocht
Klik om te vergroten...
Volgens mij heb ik je afgelopen woensdag al gewezen op de regel dat je geen prijzen en namen van vendors mag noemen hier.
Misschien leer je het na een korte ban? Tot over drie dagen dan maar?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Volgens mij heb ik je afgelopen woensdag al gewezen op de regel dat je geen prijzen en namen van vendors mag noemen hier.
Misschien leer je het na een korte ban? Tot over drie dagen dan maar?
Klik om te vergroten...
Wat ben je weer mild en strijk je je hand over je hart! 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."