Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc na 10 dagen

Xtc na 10 dagen

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
o
opiat junkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat het beter is om minstens 6-8 weken te wachten met mdma en het liefst 3 maanden(wat ik altijd doe), maar ik heb dus dit feestje komende week en het is dan 10 dagen na de vorige keer, heeft iemand ervaring met zo snel mdma achter elkaar te doen? Ben wel van plan daarna langere tijd rustig aan te doen
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lang geleden wel eens gedaan. Het is geen aanrader. Los van de gezondheidseffecten, zal het effect veel minder zijn en vergroot je de kansen dat t in de toekomst ook gewoon minder leuk is.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een pauze van 3 maanden zegt niet zoveel als je in de tussentijd (wekelijks?) speed en 3-MMC gebruikt.
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is bij mij wel eens voorgekomen dat et maar een week tussen zat.
In de dagen die er tussen zitten goed supplementen nemen die de serotonine weer aanvullen en eventueel ietsjes hoger doseren (ik zou eerst je gebruikelijke dosering nemen en na een uurtje bijpakken als dat nodig is).
Ik had gewoon een goede ervaring.
Ik moet er misschien wel bij zeggen dat het bij mij twee keer huiskamer setting was.
Wat je eventueel ook kan doen is voor een analoog gaan 6apb of 5mapb. Advies van aanvullen blijft dan alsnog wel van kracht.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over speed zei je laatst dit:
opiat junkie zei:
Ik koop een keer per zes weken een zakje van 5 gram en daar doe ik dan 2 weken mee
Klik om te vergroten...
Afgelopen zondag had je dit allemaal op:
opiat junkie zei:
Codeïne, oxycodone, speed en 3-mmc
Klik om te vergroten...
Dus wel opvallend dat je je dan zorgen maakt over de drie-maanden regel ten aanzien van MDMA.

Eind jaren 1990/begin jaren 2000 kende mensen de drie-maanden regel nog niet. Velen (waaronder ik) gebruikten in die tijd elk weekend MDMA/XTC. Op een gegeven moment gaan de effecten dan wel achteruit, maar niet na één keer. Dus mijn inschatting is: je gaat je na 10 dagen prima vermaken.

Ongezond is het wel. Maar ja, dat zal je, gezien je drugs dieet, weinig uitmaken.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel kan. Goed eten, gezond, voldoende uitgerust zijn. Niet teveel pakken en niet bijnemen, rustig aan Chill gaan.
Ik doe alléén thuissetting, maar hoe en waar je het ook doet, je empathy-potje zal wel zo goed als leeg zijn daarna.

Njoy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."