Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc mindfuck

Xtc mindfuck

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mede forumers.

Bijzondere ervaring...
Gisteren weer eens een dagje Thuishaven gedaan met wat vrienden. Had wat geteste XTC pillen mee (130mg) en ben gestart met 3/4 pil. Ik ben bekend met XTC/MDMA gebruik. Duurde aardig lang voordat die dosis een beetje de boodschap bracht maar goed, ik had geen haast. Mijn maatje zat ondertussen al in zijn spaceship. Ik besloot 2 uur na de eerste dosis aan te vullen met een halve, daarna ging het rap.... Ook deze "klapte" er niet echt in maar kwam toch vrij snel op, en hoe....!
Ik heb een aantal momenten gehad waarin ik tuinhekjes tussen het publiek heb zien staan en ervan overtuigd was dat ik een rietje in mijn flesje water had (dat was dus niet zo en de hekjes waren er ook niet). Daarnaast heb ik een paar momenten gehad dat ik echt een beetje naast mezelf stond. Mijn maatje sprak tegen mij, ik wist dat hij het tegen mij had maar alles voelde alsof hij het tegen een ander had.
Mijn gezelschap had door dat ik loeihard ging en gaven me een vertrouwd gevoel. Het was (misschien mede daardoor) niet angstig maar wel bizar. Beetje hallucineren wist ik van dat dat kon alleen had dat zelf nog niet ervaren,nu wel. Maar dat naast jezelf staan is wel echt bizar.

Iemand soortgelijke ervaringen gehad?
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker herkenbaar, ik had vaak met XTC op het idee dat bepaalde mensen een zonnebril op hadden terwijl dit niet het geval was. Of ik zag allemaal hang/sta-tafels tussen het publiek terwijl ik op een gure techno-rave stond en deze er zeker niet waren 😂. Ik was me wel altijd bewust van de oorzaak, namelijk dat ik lekker de ballen uit mijn broek aan het trippen was. Hierdoor was het ook niet storend, eerder indrukwekkend haha
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Statafels zijn idd een hele bekende, rolstoelen heb ik ook vaker gezien,en af en toe shadowpeople in m'n ooghoeken, maar nooit angstig en altijd heel bewust van de oorzaak
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat hallucineren wist ik maar dat naast jezelf staan was ook wel bijzonder.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sta tafels bijna altijd. Ik merk wel dat t erger is als ik niet uitgerust ben. De dosis is dan wel (iets) hoger dan geadviseerd.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oeps.... Dat moment dat je op je eigen telefoon foto's tegen komt van jezelf op die avond waarvan je geen idee hebt dat die met je eigen telefoon zijn gemaakt.

Wauw... Het is dat ze getest waren maar anders had ik ernstig getwijfeld aan de inhoud en hoeveelheid. Dan denk je redelijk verantwoord bezig te zijn, weer een leermoment.

NOG voorzichtiger volgende keer.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Herkenbaar. Gebeurde vaak als ik net iets of veel te veel op had 😂
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gekke is dat ik de vorige keer, op dezelfde dosis, goed ging maar niets vergeleken met deze keer. Toch bijzonder dat er per keer in werking zo veel verschil in zit.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Schaduwmensen en vlekken op de muur. Mijn vriend zag ooit een zwerm vogels die ik niet zag buiten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."