#1
Die gaat wel lekker 😅Dit ben jij toch? @Jumping Jack ouwe ghb snoepert!🤪 Ga je lekker pik?
Zo lekker ga ik nooit...
Die gaat wel lekker 😅Dit ben jij toch? @Jumping Jack ouwe ghb snoepert!🤪 Ga je lekker pik?
Jij hebt je lolbroek aan!Was jij altijd zo aantrekkelijk?
Dat is 24/7 babeJij hebt je lolbroek aan!
Trap in je noot kan je krijgenIk ga vanaf nu in real life iedere keer als iemand iets vervelends tegen mij zegt mijn reactie beginnen met noot:
Zie je t al voor je 😂
Ik kreeg wel eens 7 noten van de Zandman in 1 bericht ik voelde mij toen echt vereerdIk vind 'm toch een stuk minder inspirerend nu hij bij elk bericht zijn notenverzameling gaat omschrijven.
Is als een geintje bedoelt, niet hatelijkWorden we nu persoonlijk, heren?!
Staat iets je niet aan?
Dan zeg dat gewoon.
I.i.g. verander ik mijn manier van reacties geven niet.
Als je er niet tegen kunt, dan scroll je gewoon verder.
Heel simpel.
Cameron!
Heb ongeveer 3 jaar dagelijks diazepam dagelijks genomen en had verder geen bij werking .
Dat is dus het grote gevaar van dit middel.Hij is zelfs zo zwaar dat heel veel mensen snel te veel nemen en zeggen niks te voelen.
Het is een veel dieper probleem, wat de meeste doctoren maar niet lijken te begrijpen.Toen de benzo's er net waren, dacht men dat er h e t middel tegen angsten, teveel stress, overspanning, verkrampingen e.d. gevonden had.
Eureka!
Iedere patiënt werd, en voelde zich al snel veel beter, kalm, rustig, neutraal.
Lekker ontspannen!
Totdat er na enige tijd er problemen begonnen te ontstaan.
Er bleek dat er al heel vlot tolerantie optrad en dat de hoeveelheden die voorgeschreven werden torenhoog opliepen. 600, 700 mg was geen uitzondering.
En toen....het weer stoppen met dat benzootje.
Dat was niet zo eenvoudig, sterker nog, dat was rampspoed alom.
Want alle klachten aangaande angst, overspanning, enz kwamen bikkelhard weer terug, en zelfs in versterkte mate!
Dit was dus niet de bedoeling, en er werd een enorm alternatief beleid aangaande het voorschrijven van deze palmen...
Geloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
Dat klopt wat je zegt het heeft natuurlijk ook veel te maken met de leeftijdGeloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.
Het herstellend vermogen van het lichaam is zo groot... Maar dan moeten mensen er weleens mee stoppen.
Ik bekijk het altijd zo:Het lichaam kan, en kent veel, jazeker, maar er zijn grenzen.
Teveel, te langdurig misbruik leidt wel degelijk tot zware schade en de dood.
Die weg kan erg lang goed verlopen, maar, er is altijd een einde aan verdraagzaamheid en reparatie vermogen.
Dan had ik al lang dood moeten zijn hoor.Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
Dat was polygebruik met alles wat hij toegegeven kreeg , kan je niet vergelijken met een gewone benzo verslaving.Bijvoorbeeld als je kijkt naar eminem aan het begin van ze carrière en hoe die eruit zag na een heftige valium verslaving zag die er echt als een vermoeide zombie uit en nou is 1 persoon niet echt een ideaal voorbeeld plus dat die wereldberoemd is en een hoop andere problemen had maar er zijn genoeg mensen echt mentaal aan kapot gegaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."