Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderschat Diazepam niet!

Onderschat Diazepam niet!

42 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Dit ben jij toch? @Jumping Jack ouwe ghb snoepert!🤪 Ga je lekker pik?
Klik om te vergroten...
Die gaat wel lekker 😅
Zo lekker ga ik nooit...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Was jij altijd zo aantrekkelijk?
Klik om te vergroten...
Jij hebt je lolbroek aan!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Jij hebt je lolbroek aan!
Klik om te vergroten...
Dat is 24/7 babe :sunglasses:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Ik ga vanaf nu in real life iedere keer als iemand iets vervelends tegen mij zegt mijn reactie beginnen met noot:
Zie je t al voor je 😂
Klik om te vergroten...
Trap in je noot kan je krijgen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik vind 'm toch een stuk minder inspirerend nu hij bij elk bericht zijn notenverzameling gaat omschrijven.
Klik om te vergroten...
Ik kreeg wel eens 7 noten van de Zandman in 1 bericht ik voelde mij toen echt vereerd
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Worden we nu persoonlijk, heren?!
Staat iets je niet aan?
Dan zeg dat gewoon.
I.i.g. verander ik mijn manier van reacties geven niet.
Als je er niet tegen kunt, dan scroll je gewoon verder.
Heel simpel.
Cameron!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Ik kreeg wel eens 7 noten van de Zandman in 1 bericht ik voelde mij toen echt vereerd
Klik om te vergroten...
7 Noten van Zandman?

Ken Jeong Pain Look.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Worden we nu persoonlijk, heren?!
Staat iets je niet aan?
Dan zeg dat gewoon.
I.i.g. verander ik mijn manier van reacties geven niet.
Als je er niet tegen kunt, dan scroll je gewoon verder.
Heel simpel.
Cameron!
Klik om te vergroten...
Is als een geintje bedoelt, niet hatelijk
Niemand hoeft zijn gewoontes te veranderen tenzij iemand gekwetst word en dat is niet get geval
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of er iemand gekwetst wordt, is aan de betrokken persoon zelf om te bezien,....
Maar ik pas me wel aan.
"Noot" wordt vanaf nu: " N......".
Mij kwets je overigens niet zo snel.
Je krijgt in je legionnairtijd eelt op je ziel, geloof me.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zouden we gelet op de titel van het topic kunnen vaststellen, dat er niet één benzodiazepine bestaat, die wél onderschat zou mogen, daarna kunnen, worden?
Om er maar eentje te noemen, seresta, ook wel oxazepam genaamd, misbruiken daarvan leidt ook al gauw tot een akelig afkick proces!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
Heb ongeveer 3 jaar dagelijks diazepam dagelijks genomen en had verder geen bij werking .
Klik om te vergroten...
Jumping Jack zei:
Hij is zelfs zo zwaar dat heel veel mensen snel te veel nemen en zeggen niks te voelen.
Klik om te vergroten...
Dat is dus het grote gevaar van dit middel.
Het heeft een dusdanige verdovende werking dat het subyiel aanvoelt.
Je merkt niks en geen bijwerkingen zeg je.
Maar als jij dagelijks aan de Diazepam zit dan praat je vaak echt wel een stukje slomer.
Je hersens eerker slomer.
Maar jij voelt je beter dan ooit en slaapt er lekker op. Dus denkt dat het allemaal wel meevalt.

Zoveel ghb gebruikers die kennis maken met diazepam zeggen niks er van te voelen en zijn geneigd om een hogere dosis te nemen.
Aangezien ze die rush van ghb gewend zijn.
En ik zie dat zoveel mensen het onderschatten.
Zelf een aantal keren meegemaakt dat mensen ze weg tikken als smarties.
Ze zijn namelijk bij elke dealer te halen hier.

Eigelijk ben jij ook een beetje het voorbeeld die ik bedoelde. Je zegt heel luchtig dat je het 3 jaar dagelijks hebt gebruikt en komt over alsof dat prima is en daar totaal geen consequenties of bijwerkingen aan vast zitten.
Maar dat is er natuurlijk wel..
Alleen had je zelf niet door hoe tot hoe ver want je leert er mee leven en voelt je prima.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen de benzo's er net waren, dacht men dat er h e t middel tegen angsten, teveel stress, overspanning, verkrampingen e.d. gevonden had.
Eureka!
Iedere patiënt werd, en voelde zich al snel veel beter, kalm, rustig, neutraal.
Lekker ontspannen!
Totdat er na enige tijd er problemen begonnen te ontstaan.
Er bleek dat er al heel vlot tolerantie optrad en dat de hoeveelheden die voorgeschreven werden torenhoog opliepen. 600, 700 mg was geen uitzondering.
En toen....het weer stoppen met dat benzootje.
Dat was niet zo eenvoudig, sterker nog, dat was rampspoed alom.
Want alle klachten aangaande angst, overspanning, enz kwamen bikkelhard weer terug, en zelfs in versterkte mate!
Dit was dus niet de bedoeling, en er werd een enorm alternatief beleid aangaande het voorschrijven van deze pammen...net zoals met seresta, (oxazepam) en temesta (cloazepam)
De grote Drie.
Vooral temesta is een hele gemene, en erg sterk. Van 10mg per dag afkicken, nou, ga der maar aanstaan.
Reken maar op 5 weken zeer beroerd zijn. Ik was bij ontwennen 4 weken van het padje. Jazeker!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Toen de benzo's er net waren, dacht men dat er h e t middel tegen angsten, teveel stress, overspanning, verkrampingen e.d. gevonden had.
Eureka!
Iedere patiënt werd, en voelde zich al snel veel beter, kalm, rustig, neutraal.
Lekker ontspannen!
Totdat er na enige tijd er problemen begonnen te ontstaan.
Er bleek dat er al heel vlot tolerantie optrad en dat de hoeveelheden die voorgeschreven werden torenhoog opliepen. 600, 700 mg was geen uitzondering.
En toen....het weer stoppen met dat benzootje.
Dat was niet zo eenvoudig, sterker nog, dat was rampspoed alom.
Want alle klachten aangaande angst, overspanning, enz kwamen bikkelhard weer terug, en zelfs in versterkte mate!
Dit was dus niet de bedoeling, en er werd een enorm alternatief beleid aangaande het voorschrijven van deze palmen...
Klik om te vergroten...
Het is een veel dieper probleem, wat de meeste doctoren maar niet lijken te begrijpen.

Mensen hebben rust in hun hoofd nodig, maar rust in je hoofd komt niet van emoties en gedachten afvlakken, maar van emoties en gedachten handelen. Niet van onbewuster worden van je emoties en gedachten, maar juist bewuster.

Het is in feite een heel simpel probleem, maar moeilijk omdat mensen dit niet willen. Mensen willen hun gedachten weg. Niet er bewuster van worden. Daarom zitten er wereldwijd honderden miljoenen aan deze middelen. Het zit niet in ons om de confrontatie met onze gevoelens en gedachten aan te gaan. Het druist tegen onze natuur in. En toch is dat het enige dat ons echte, blijvende rust kan geven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar heb je volkomen gelijk in!
Dat geldt mss voor nog veel meer stevige downers....
We willen wegdrukken.
Ipv de confrontatie aan te gaan.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
Klik om te vergroten...
Geloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.

Het herstellend vermogen van het lichaam is zo groot... Maar dan moeten mensen er weleens mee stoppen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lichaam kan, en kent veel, jazeker, maar er zijn grenzen.
Teveel, te langdurig misbruik leidt wel degelijk tot zware schade en de dood.
Die weg kan erg lang goed verlopen, maar, er is altijd een einde aan verdraagzaamheid en reparatie vermogen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Geloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.

Het herstellend vermogen van het lichaam is zo groot... Maar dan moeten mensen er weleens mee stoppen.
Klik om te vergroten...
Dat klopt wat je zegt het heeft natuurlijk ook veel te maken met de leeftijd
Als je in je jeugd veel benzo's heb gebruikt zul je later minder kans op dementie hebben dan dat je als bejaarde de hele dag valium slikt

Maar je merkt wel heel vaak aan (langdurige) benzo misbruikers dat ze echt cognitieve problemen hebben opgelopen
Bijvoorbeeld als je kijkt naar eminem aan het begin van ze carrière en hoe die eruit zag na een heftige valium verslaving zag die er echt als een vermoeide zombie uit en nou is 1 persoon niet echt een ideaal voorbeeld plus dat die wereldberoemd is en een hoop andere problemen had maar er zijn genoeg mensen echt mentaal aan kapot gegaan
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Het lichaam kan, en kent veel, jazeker, maar er zijn grenzen.
Teveel, te langdurig misbruik leidt wel degelijk tot zware schade en de dood.
Die weg kan erg lang goed verlopen, maar, er is altijd een einde aan verdraagzaamheid en reparatie vermogen.
Klik om te vergroten...
Ik bekijk het altijd zo:
Je lichaam kapot maken hoeft maar een paar seconden te duren
En om daarvan te herstellen kan weken/maanden/jaren in beslag nemen
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
Klik om te vergroten...
Dan had ik al lang dood moeten zijn hoor.
Dopemonster zei:
Bijvoorbeeld als je kijkt naar eminem aan het begin van ze carrière en hoe die eruit zag na een heftige valium verslaving zag die er echt als een vermoeide zombie uit en nou is 1 persoon niet echt een ideaal voorbeeld plus dat die wereldberoemd is en een hoop andere problemen had maar er zijn genoeg mensen echt mentaal aan kapot gegaan
Klik om te vergroten...
Dat was polygebruik met alles wat hij toegegeven kreeg , kan je niet vergelijken met een gewone benzo verslaving.

benzos zijn Gwn kut , met een dikke punt !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."