Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderschat Diazepam niet!

Onderschat Diazepam niet!

42 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
GHB nog veeeeeel dommer bij misbruik.
Klik om te vergroten...
Wat probeer je hier mee te zeggen.
Gaat het wel goed?
Of heb je te veel drugs op?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
My valiummmmm

De Zandman zei:
GHB nog veeeeeel dommer bij misbruik.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ie bedoelt dat je met ghb misbruik ook flinke braindamage kan veroorzaken maar ik ben het er wel mee eens dat benzo's echt maar dan ook echt slecht zijn voor je hersenpan
Nog nooit zulke heftige klachten gekregen van alcohol of ghb zoals benzo's dat bij me hebben veroorzaakt
Ik denk ook als je er aan verslaafd geraakt ben zoals ik was dat je niet zozeer ervaar crave want zo geweldig ist niet maar als je eenmaal een benzo zombie ben blijf je liever zo dan dat je moet ontwennen en je hersenen weer 'normaal' moet krijgen😬
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
De meeste mensen die GHB gebruiken die zitten vaak ook al snel aan de Baclofen en Diazepam.
Maar mensen onderschatten hoe zwaar Diazepam is.

Hij is zelfs zo zwaar dat heel veel mensen snel te veel nemen en zeggen niks te voelen.
Maar je bent zo erg in zombie mode..
Natuurlijk voel je niks!
Je hele gedachtengang is weg je bent trager en slomer maar je merkt daar weinig van als je geen zware inspanningen doet.
Je voelt je gewoon goed en dat is ook de bedoeling als je het neemt, alles ontspant.
Maar mensen die dichtbij staan merken het wel op dat je slomer en trager praat.

Een goede vriend van mij opende mijn ogen.
Ik ging na mijn GHB gebruik vaak verder cruisen op de Baclofen en Diazepam om af te bouwen.

Ik was een keertje op bezoek.
En was aan de Diazepam.
En deze jongen heeft geen verstand van drugs of drugs van de apotheek.
Ik ken hem al mijn hele leven, hij weet de werkingen niet of hoe dingen heten.
Maar hij zei ineens dat hij ziet dat ik die blauwe pilletjes ook slik.
Hij kende 2 mensen die dat ook slikte eerder.
Hij kent die naam niet maar wel herkent hij de trekken in mijn gezicht en de manier waarop je praat, sloom en traag.

Dat was wel het moment dat ik besefde hoe dom je word van Diazepam.
Me geheugen was zo slecht geworden.
Korte termijn en lange termijn!
Maar ik las dat het kan komen door GHB gebruik.
Zeker als je vaak out gaat op de GHB.
En ik slaap ook wel eens op de ghb 8 uur lang met 4 keer een hoge dosis om out te gaan.
Dus ik dacht dat het daardoor kwam.
Toen besefte ik dat het aan de Diazepam lag.

Ik ben gestopt met Diazepam.
En ben ook weer hersteld.
Me geheugen is weer helemaal goed.
Ik was normaal altijd heel erg scherp en dat kwam ook weer terug.
Onder invloed van GHB en als ik nuchter ben merk ik weer dat ik weer dat mijn geheugen goed is.

Dat GHB je geheugen aantast dat is niet waar.
Mijn geheugen is beter als ooit en gebruik al zoveel jaar GHB en ga altijd out om te slapen.
Het is die Diazepam of iemand zijn speed gebruik naast GHB gebruik wat ze vaak dom maakt.
Alleen ben je geneigd om de schuld op de GHB af te schuiven omdat die informatie overal opduikt.

Wat ben ik blij dat ik van die Diazepam af ben.
Je moet benzo's niet onderschatten en dan is Dia zelfs een van de zwaardere.
Deze splits zich in je lichaam vervolgens met de werking van 2 andere benzo's.

Ik gebruikte het maar eens in de zoveel tijd maar ik moest het echt even heel lang niet meer gebruiken om te herstellen.
Het maakt je junkerig, wanneer je niet gebruikt zit je er bij als een zombie.

Diazepam maakt je dom!
Klik om te vergroten...
Niet perse dom maar eerder gewoon dat je dingen je ontgaan , afspraken vergeet. En je er heerlijk op kan slapen. Heb ongeveer 3 jaar dagelijks diazepam dagelijks genomen en had verder geen bij werking .

Het wordt in de lever omgezet naar temazepam en lorazepam. En Diazepam blijft ook werken. En de lange halfwaardetijd is een plus als je gaat minderen / stoppen. Screenshot_20210905-230230_FK.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."