Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDingen doen op xtc

Dingen doen op xtc

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar een feest/festival gaan
�
💊 bollechapper69 💊Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hey mede forumers

ik heb eens een snelle vraag, hebbe jullie tips om wat te doen op een nacht xtc? Ik trip namelijk vaak alleen (vind dit zelf heel chill de eerste paar uur) maar als het pieken is gestopt lig ik maar gewoon in bed niks te doen beetje muziek luisteren en plafond dienst, tips zijn erg welkom 🤗
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een nachtwandeling maken
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Gemiste kans!
Klik om te vergroten...
En dan kijken wie het verst kan kotsen ? :)
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
@HappyMind zou ik wel willen doen met xtc.

bedoel ik zou wel eens xtc willen doen met @HappyMind

🐣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
annihilation zei:
@HappyMind zou ik wel willen doen met xtc.

bedoel ik zou wel eens xtc willen doen met @HappyMind

🐣
Klik om te vergroten...
Dat wordt kotseeeeeeeee

ik zou wel eens op xtc willen kotsen met @HappyMind
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Dat wordt kotseeeeeeeee

ik zou wel eens op xtc willen kotsen met @HappyMind
Klik om te vergroten...
Heerlijk. Gebeurt mij regelmatig (zonder happymind)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timbaland zei:
Heerlijk. Gebeurt mij regelmatig (zonder happymind)
Klik om te vergroten...
Gemiste kans!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Timbaland zei:
En dan kijken wie het verst kan kotsen ? :)
Klik om te vergroten...
Wet kots contest
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Timbaland zei:
En dan kijken wie het verst kan kotsen ? :)
Klik om te vergroten...
Neuj hut verst!
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah ik eet meestal niet voordat ik xtc neem. Komt niet veel uit dus:tongueout:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Timbaland zei:
Ah ik eet meestal niet voordat ik xtc neem. Komt niet veel uit dus:tongueout:
Klik om te vergroten...
Dan heb je verloren!

wat heeft je na 3 jaar eindelijk doen reageren, trouwens?
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Dan heb je verloren!

wat heeft je na 3 jaar eindelijk doen reageren, trouwens?
Klik om te vergroten...
Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Timbaland zei:
Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅
Klik om te vergroten...
Welcome again dan!
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Welcome again dan!
Klik om te vergroten...
Thanks. Meestal las ik gewoon mee
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Timbaland zei:
Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅
Klik om te vergroten...
Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is?
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Timbaland zei:
Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.
Klik om te vergroten...
Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie :)

je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban.

Fijn weekeind gewenst en ajuus!
T
TimbalandLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie :)

je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban.

Fijn weekeind gewenst en ajuus!
Klik om te vergroten...
Geen idee wie dat is en waarom je denkt dat ik dat ben ? 😅
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Dat wordt kotseeeeeeeee

ik zou wel eens op xtc willen kotsen met @HappyMind
Klik om te vergroten...
Geeft niets voel ik niets van 😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."