Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ljuv zei: Gemiste kans! Klik om te vergroten... En dan kijken wie het verst kan kotsen ?"
"ljuv zei: Dat wordt kotseeeeeeeee ik zou wel eens op xtc willen kotsen met @HappyMind Klik om te vergroten... Heerlijk. Gebeurt mij regelmatig (zonder happymind)"
"Ah ik eet meestal niet voordat ik xtc neem. Komt niet veel uit dus"
"ljuv zei: Dan heb je verloren! wat heeft je na 3 jaar eindelijk doen reageren, trouwens? Klik om te vergroten... Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅"
"ljuv zei: Welcome again dan! Klik om te vergroten... Thanks. Meestal las ik gewoon mee"
"Mevrouw Pløp zei: Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is? Klik om te vergroten... Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten."
"Mevrouw Pløp zei: Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban. Fijn weekeind gewenst en ajuus! Klik om te vergroten... Geen idee wie dat is en waarom je denkt dat ik dat ben ? 😅"