#1
Naar een feest/festival gaan
En dan kijken wie het verst kan kotsen ?Gemiste kans!
Heerlijk. Gebeurt mij regelmatig (zonder happymind)
Gemiste kans!Heerlijk. Gebeurt mij regelmatig (zonder happymind)
Wet kots contestEn dan kijken wie het verst kan kotsen ?![]()
Neuj hut verst!En dan kijken wie het verst kan kotsen ?![]()
Dan heb je verloren!Ah ik eet meestal niet voordat ik xtc neem. Komt niet veel uit dus![]()
Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅Dan heb je verloren!
wat heeft je na 3 jaar eindelijk doen reageren, trouwens?
Welcome again dan!Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅
Thanks. Meestal las ik gewoon meeWelcome again dan!
Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is?Was vergeten dat ik een account aangemaakt had 😅
Nee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.Vergeten dat je een dubbelaccount had aangemaakt bedoel je? Of verbaasd dat je originele account (waar je toevallig op inlogde een minuut voordat je op dit account inlogde) nog steeds geband is?
Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek RivalrieNee hoor, ik drukte op aanmelden en zag dat ik een account had waar ik het bestaan van was vergeten.
Geen idee wie dat is en waarom je denkt dat ik dat ben ? 😅Maar dit is wel gewoon een dubbelaccount. We zijn niet gek Rivalrie
je originele account heeft een permanente ban, dat betekent dat je hier nooit meer welkom bent, ook niet onder een ander account. Wel knap dat je het zo lang onder de radar hebt gehouden, dat moet ik je nageven. Maar dat we er nu achter zijn betekent wel gewoon ook voor dit account een permanente ban.
Fijn weekeind gewenst en ajuus!
Geeft niets voel ik niets van 😋
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."