Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoge benzo tolerantie?

Hoge benzo tolerantie?

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#1
L-6 zei:
Beste mede leden,
kan het zijn dat ik een benzo tolerantie heb opgebouwd de afgelopen dagen?

Ik heb gister 2,5mg clonazepam genomen (apotheek).
Hier voelde ik wel een beetje een buzz van maar niet heel erg.

Vandaag heb ik diclazepam (rc) genomen:
17:45 = 1 x 2,5mg
18:05 = 1 x 2,5mg
00:25 = 2 x 2,5mg
1:08 = 2 x 2,5mg
1:36 = 2 x 2,5mg.
Ik voel me wel erg rustig, maar wel raar dat ik zoveel nodig ben.

Weten jullie anders nog andere benzo’s of opiaten die een echte high geven en misschien ook euforisch?

*EDIT: Ik heb ook rond 18:00 een joint gerookt, en later om 22:30 nog een, maar die zijn natuurlijk al lang uitgewerkt.

**EDIT: Ik heb verder alleen clonazoLAM gebruikt om te kunnen slapen na een avondje speed / 3MMC, maar de laatste keer daarvan is al 2-3 weken geleden
Klik om te vergroten...
Is niet zo slim toch dat te gebruiken na avondje speed? Mocht ik het ook willen doen werkt alprazolam daar voor ook? of diazepam?

daarnaast op jou vraag. denk dat je overal wel tolerantie voor opbouwt? Misschien te bespreken met je huisarts? Of schrijft die niet meer uit?
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jari zei:
Is niet zo slim toch dat te gebruiken na avondje speed? Mocht ik het ook willen doen werkt alprazolam daar voor ook? of diazepam?

daarnaast op jou vraag. denk dat je overal wel tolerantie voor opbouwt? Misschien te bespreken met je huisarts? Of schrijft die niet meer uit?
Klik om te vergroten...
Dat klopt, deed speed maar sporadisch, dus dan pakte ik een benzo om te slapen ook niet zo vaak. Is nu meer recreatief.

En heb het nooit op recept gekregen, ook niet geprobeerd overigens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
L-6 zei:
Weten jullie anders nog andere benzo’s of opiaten die een echte high geven en misschien ook euforisch?
Klik om te vergroten...
Ik las deze zelfde vraag ook in je oudere topic. Mijn antwoord staat daar. Op een opiaten high ga ik niet op in.

TIP
Ga naar de huisarts en laat je aanmelden bij verslavings zorg. Die kunnen je het best helpen ALS je ervanaf wilt. Je posts komen zeer zelf destructief over vandaar dat ik dit noemen wou.

Anders kan je maar beter alvast een uitvaart verzekering afsluiten voor je aan de heroine begint..

P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Ik las deze zelfde vraag ook in je oudere topic. Mijn antwoord staat daar. Op een opiaten high ga ik niet op in.

TIP
Ga naar de huisarts en laat je aanmelden bij verslavings zorg. Die kunnen je het best helpen ALS je ervanaf wilt. Je posts komen zeer zelf destructief over vandaar dat ik dit noemen wou.

Anders kan je maar beter alvast een uitvaart verzekering afsluiten voor je aan de heroine begint..

Klik om te vergroten...
Niet alleen heroine hé zeker 50% komt van oxy of fentanyl
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Niet alleen heroine hé zeker 50% komt van oxy of fentanyl
Klik om te vergroten...
I know maar dit kan iedere idioot zo krijgen. Daarom dacht ik aan heroïne.
Ben zelf voor mijn pijn wel content met de fentanyl pleisters. Alleen is niet te betalen in de onderwereld net als oxycodon of morfine
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tijdloos zei:
I know maar dit kan iedere idioot zo krijgen. Daarom dacht ik aan heroïne.
Ben zelf voor mijn pijn wel content met de fentanyl pleisters. Alleen is niet te betalen in de onderwereld net als oxycodon of morfine
Klik om te vergroten...
Dat is ook de reden waarom een hoop pijnpatienten op heroine eindigen, omdat het een stuk goedkoper is. Maar vergeleken Amerika valt dat hier wel mee, maar ik snap je punt wel ja
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Ik las deze zelfde vraag ook in je oudere topic. Mijn antwoord staat daar. Op een opiaten high ga ik niet op in.
Klik om te vergroten...
Dan ben ik dat vergeten mijn excuses hahaha
Tijdloos zei:
Anders kan je maar beter alvast een uitvaart verzekering afsluiten voor je aan de heroine begint..
Klik om te vergroten...
Heroine en fentanyl enzo ga ik niet doen, geruik dit ook gwn af en toe dus geen stress.

En waar uit mijn berichten haal je dat ik destructief ben? Want dat ben ik dus totaal niet.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
O jee ,o jee,daar heb je het weer.....Als het maar weed,lsd,xtc,wiet,jointjes zijn is het goed.Raak je niet aan verslaafd.Maar o wee die benzo,s......o ja kratom ook zo goed....Heb je al bromazelam geprobeerd?Ja heroine ook zon goeie
Afz een benzo slikster
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Van benzo's ga je niet echt een 'high' krijgen, ze maken je juist 'down'
Van benzo's word je heel ontspannen en zorgeloos en slaperig maar je gaat niet echt een gevoel krijgen zoals je Van een joint krijgt

Dus misschien heb je wel last van delusion of sobriety? Dat je helemaal niet beseft hoe erg je onder invloed bent ervan

Clonazepam maakt je alleen heel erg kalm, niet echt slaperig en diclazepam is ook een warme benzo

Als je van deze doseringen al niks 'voelt' moet je er gelijk mee kappen man is absurd hoeveel je neemt voor iemand met zo'n lage tolerantie
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
Dus misschien heb je wel last van delusion of sobriety?
Klik om te vergroten...

Dopemonster zei:
Clonazepam maakt je alleen heel erg kalm, niet echt slaperig en diclazepam is ook een warme benzo
Klik om te vergroten...

Dopemonster zei:
Als je van deze doseringen al niks 'voelt' moet je er gelijk mee kappen man is absurd hoeveel je neemt voor iemand met zo'n lage tolerantie
Klik om te vergroten...
Dopemonster spreekt klare taal..respect kerel
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat kalme heb ik ook nodig.En nee ik halucineer niet,want ik gebruik geen speed en anderen drugs
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
joetsie zei:
Dat kalme heb ik ook nodig.En nee ik halucineer niet,want ik gebruik geen speed en anderen drugs
Klik om te vergroten...
Er zijn meer manieren om dit te behalen buiten drugs en medicijnen om
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopemonster zei:
Er zijn meer manieren om dit te behalen buiten drugs en medicijnen om
Klik om te vergroten...
Space cake eve?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
joetsie zei:
Space cake eve?
Klik om te vergroten...
Nee, meditatie, praten met mensen over moeilijke dingen, een boek lezen, serie kijken, vul de rest maar zelf in
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Nee, meditatie, praten met mensen over moeilijke dingen, een boek lezen, serie kijken, vul de rest maar zelf in
Klik om te vergroten...
doe ik al
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Van benzo's ga je niet echt een 'high' krijgen, ze maken je juist 'down'
Van benzo's word je heel ontspannen en zorgeloos en slaperig maar je gaat niet echt een gevoel krijgen zoals je Van een joint krijgt

Dus misschien heb je wel last van delusion of sobriety? Dat je helemaal niet beseft hoe erg je onder invloed bent ervan

Clonazepam maakt je alleen heel erg kalm, niet echt slaperig en diclazepam is ook een warme benzo

Als je van deze doseringen al niks 'voelt' moet je er gelijk mee kappen man is absurd hoeveel je neemt voor iemand met zo'n lage tolerantie
Klik om te vergroten...
Ja maar sommige mensen hebben wel een euforie / high met bepaalde benzo’s zoals clonazolam.

ik had dus in 3 dagen 40mg dicla gehad (eergister laatste dag 5mg.) ongeveer, en veel wiet, maar twijfelde of ik gister clona zou doen, heb uiteindelijk 2mg etizolam en 1mg clonazolam gehad maar werd zeker wel high.
Kan ook komen omdat ik daarna weer een joint heb gerookt hahaha
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#17
L-6 zei:
Ja maar sommige mensen hebben wel een euforie / high met bepaalde benzo’s zoals clonazolam.

ik had dus in 3 dagen 40mg dicla gehad (eergister laatste dag 5mg.) ongeveer, en veel wiet, maar twijfelde of ik gister clona zou doen, heb uiteindelijk 2mg etizolam en 1mg clonazolam gehad maar werd zeker wel high.
Kan ook komen omdat ik daarna weer een joint heb gerookt hahaha
Klik om te vergroten...
ik denk dat ik ook maar een joint neem hahaha
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Van benzo's ga je niet echt een 'high' krijgen, ze maken je juist 'down'
Van benzo's word je heel ontspannen en zorgeloos en slaperig maar je gaat niet echt een gevoel krijgen zoals je Van een joint krijgt

Dus misschien heb je wel last van delusion of sobriety? Dat je helemaal niet beseft hoe erg je onder invloed bent ervan

Clonazepam maakt je alleen heel erg kalm, niet echt slaperig en diclazepam is ook een warme benzo

Als je van deze doseringen al niks 'voelt' moet je er gelijk mee kappen man is absurd hoeveel je neemt voor iemand met zo'n lage tolerantie
Klik om te vergroten...
Dat is mijn ervaring n intentie van benzo's ook, mensen die in benzo's een high n zelfs soort energie zoeken🤷 Er op slapen n hopelijk fris wakker worden da's mijn reden v benzo gebruik, in hoofdzaak na een stim.
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste mede leden,
kan het zijn dat ik een benzo tolerantie heb opgebouwd de afgelopen dagen?

Ik heb gister 2,5mg clonazepam genomen (apotheek).
Hier voelde ik wel een beetje een buzz van maar niet heel erg.

Vandaag heb ik diclazepam (rc) genomen:
17:45 = 1 x 2,5mg
18:05 = 1 x 2,5mg
00:25 = 2 x 2,5mg
1:08 = 2 x 2,5mg
1:36 = 2 x 2,5mg.
Ik voel me wel erg rustig, maar wel raar dat ik zoveel nodig ben.

Weten jullie anders nog andere benzo’s of opiaten die een echte high geven en misschien ook euforisch?

*EDIT: Ik heb ook rond 18:00 een joint gerookt, en later om 22:30 nog een, maar die zijn natuurlijk al lang uitgewerkt.

**EDIT: Ik heb verder alleen clonazoLAM gebruikt om te kunnen slapen na een avondje speed / 3MMC, maar de laatste keer daarvan is al 2-3 weken geleden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."