#1
Persoonlijk was dat bij mij wel het geval ja. Mijn tweede keer, en een veel latere keer, waren veel memorabeler. En dat had veel te maken met wie, wat, waarMaar stel nou dat de omstandigheden los van het middel een latere keer gewoon beter zijn: je zit beter in je vel doordat het goed gaat in je leven, de sfeer in de omgeving waar je het doet is super, de mensen waarmee je bent liggen je heel erg. Waarom zou die keer niet veel magischer kunnen zijn dan je eerste keer waarbij al die factoren niet zo mooi waren. Het is niet alleen dat pilletje, maar dat en al die omstandigheden eromheen.
