Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginners dosis oxycodone zonder tolerantie

Beginners dosis oxycodone zonder tolerantie

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.

Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. Drink er geen alcohol bij. Dat versterkt het, kan zelfs gevaarlijk zijn.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
40mg is mijn sweetspot merk ik nu ben vrij chill geen misselijkheid gewoon chill met en warm gloedje ,maar voor mij persoonlijk is dit eenmalig geweest..

mvg ricorieks
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Kijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.
Klik om te vergroten...
daar ben ik het vaak niet zo mee eens ,voraal met rc s is een hoge dosis daar een medium dosis
Natozlato zei:
Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. D
Klik om te vergroten...
tabletten kouwen of gewoon in 1 slikken

mvg ricorieks
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nog wat oxycodone in huis
200 mg totaal ir
Wat is een leuke beginners dosis
Tis super lang geleden dat ik het ooit eens gebruikt had was toen volgens mij 20mg met wat alcohol

Mvg ricorieks
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het met vertraagde afgifte is maak ze dan klein.

Ik zou laag beginnen. Hoger kan altijd nog. Ik heb een keer gekotst van 20mg.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
10 a 15mg is genoeg voor een kennismaking.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
net 20 mg 2 mini pilletjes in 8 stukjes 9 stukjes gebeten en geslikt 1 rum cola dr bij
waneer zou ik iets moeten gaan voelen?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
2230

20 mg en een rum cola

2310

nog maar 10 mg dr bij voel nog niks denk ik...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopemonster zei:
20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn
Klik om te vergroten...
dat alles had ik echt tot het extreme 24 uur na ,100 mg o dsmt was dat volgens mij
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
ricorieks zei:
tabletten kouwen
Klik om te vergroten...
Nou ben je ons gewoon in de zeik aan het nemen. Tabletten kauwen, come on....


antwoord is nee trouwens.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Tabletten kauwen, come on....
Klik om te vergroten...
niet echt kauwen maar breken met me tanden
waren geen ir las ik op het doosje maar vertraagde afgifte las ik
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ricorieks zei:
dat alles had ik echt tot het extreme 24 uur na ,100 mg o dsmt was dat volgens mij
Klik om te vergroten...
Ik denk dat 100mg odsmt ong gelijk staat aan 30-40mg morfine dus zonder tolerantie is zit superlogisch
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
niet echt kauwen maar breken met me tanden
waren geen ir las ik op het doosje maar vertraagde afgifte las ik
Klik om te vergroten...
Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.

Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.

Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?
Klik om te vergroten...
ja ben vandaag weer terug in Nederland ,
ben bij me pa thuis ,vandaar bijten in plaats van gaan hakken en poeder maken in de keuken
staat zo lullig ...

nieuwe hobby hehe ,alles was op en weggegooid voordat ik naar col ging had alleen nog 2 strippen oxy ,dus ben effe aan het bestellen nu opnieuw... @rc s
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
net 20 mg 2 mini pilletjes in 8 stukjes 9 stukjes gebeten en geslikt 1 rum cola dr bij
waneer zou ik iets moeten gaan voelen?
Klik om te vergroten...
rum is nergens voor nodig 40 a 60mg oxycodon en je bent onder de pannen
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny46 zei:
rum is nergens voor nodig 40 a 60mg oxycodon en je bent onder de pannen liefst geen 1 met verlengde afgifte das waardeloos
Klik om te vergroten...
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
40mg is mijn sweetspot merk ik nu ben vrij chill geen misselijkheid gewoon chill met en warm gloedje ,maar voor mij persoonlijk is dit eenmalig geweest..

mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
ja erg lekker het is dan ook moeilijk om het niet vaker te doen bovendien erg prijzig
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ja maar dat is echt smerig, je gaat over je nek als het in je mond komt. Dan kan je beter hakken met een mes of in een vijzel en dan bommen. Dan heb je die langzame afgifte schil eraf.

Ik zie dat je weer een leuke nieuwe hobby hebt gevonden?
Klik om te vergroten...
als ik niks anders kan krijgen dan maal ik ze fijn maar het is het toch niet helemaal
Natozlato zei:
Kijk voor advies over dosissen op psychonautwiki.

Ik nam 10 mg. Of 15. Dat is genoeg. Drink er geen alcohol bij. Dat versterkt het, kan zelfs gevaarlijk zijn.
Klik om te vergroten...
klopt als een bus geen alcohol bij benzos en oxycodon in het bijzonder niet bij benzos

Dopemonster zei:
20mg is een leuke dosering als beginner, als je dan geen jeuk en misselijkheid ervan krijgt zal het een fijne kenninsmaking zijn
Klik om te vergroten...
vind zelf de jeuk wel ptrettig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."