Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben wéér aan de benzo's

Ik ben wéér aan de benzo's

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kevin761990 zei:
Misschien spreek ik de psychiater vandaag, ik wil ook weer seroquel gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Voor een psychose of depressie of Whatsup?
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Delictgedrag veroorzaakt door alcohol verslaving in combinatie met adhd en persoonlijkheidsstoornis
Dopemonster zei:
Voor een psychose of depressie of Whatsup?
Klik om te vergroten...
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kevin761990 zei:
Delictgedrag veroorzaakt door alcohol verslaving in combinatie met adhd en persoonlijkheidsstoornis
Klik om te vergroten...
Das kut voor je man, zet hem op en werk aan jezelf💪🏻 Toen ik in een opname zat voelde dat aan de ene kant fijn en rustgevend aan. Je hoeft niet te werken, lekker rust om je heen, de wereld verwacht niks van je behalve dat je aan jezelf gaat werken maar toch wou ik daar uiteindelijk liever niet zijn! Moet je niet willen joh.... Ik hoop dat je je leven weer onder controle krijgt en een kleurrijke toekomst tegemoet ziet Komen! ✌🏻
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Das kut voor je man, zet hem op en werk aan jezelf💪🏻 Toen ik in een opname zat voelde dat aan de ene kant fijn en rustgevend aan. Je hoeft niet te werken, lekker rust om je heen, de wereld verwacht niks van je behalve dat je aan jezelf gaat werken maar toch wou ik daar uiteindelijk liever niet zijn! Moet je niet willen joh.... Ik hoop dat je je leven weer onder controle krijgt en een kleurrijke toekomst tegemoet ziet Komen! ✌🏻
Klik om te vergroten...
Dankjewel man, dat stel ik zeer op prijs
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben omdat het als enige mag van de GGZ afdeling, weer aan de oxazepam begonnen, terwijl ik sinds 3 maanden gestopt ben met de diazepam.
En ik vond het toch verlijdelijk om 1 50mg oxazepam per dag te nemen.
Ik ga echt mijn best doen om het op max 2 weken te houden mijn innamen, maar mezelf kennende word ik weer afhankelijk.
Toen ik de diazepam met 5 mg per keer afbouwde van een dagelijkse dosis van 20mg was slapen de 1e Week wel moeilijk, de nacht duurde zo lang.
We zullen zien.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kevin761990 zei:
Ik ben omdat het als enige mag van de GGZ afdeling, weer aan de oxazepam begonnen, terwijl ik sinds 3 maanden gestopt ben met de diazepam.
En ik vond het toch verlijdelijk om 1 50mg oxazepam per dag te nemen.
Ik ga echt mijn best doen om het op max 2 weken te houden mijn innamen, maar mezelf kennende word ik weer afhankelijk.
Toen ik de diazepam met 5 mg per keer afbouwde van een dagelijkse dosis van 20mg was slapen de 1e Week wel moeilijk, de nacht duurde zo lang.
We zullen zien.
Klik om te vergroten...
Da's opmerkelijk want diazepam houd het wel een dag vol maar Oxazepam nou 8-10 uurtjes, dus ben je een groot gedeelte van de dag benzo vrij met Oxazepam
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik neem er ook maar 1 per dag.
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga stoppen met de oxazepam, ik ga elke dag 1 kwart tablet afbouwen.
Tot nul weer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kevin761990 zei:
Ik ga stoppen met de oxazepam, ik ga elke dag 1 kwart tablet afbouwen.
Tot nul weer.
Klik om te vergroten...
Dat is snel!
K
Kevin761990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Dat is snel!
Klik om te vergroten...
Ik heb er maar anderhalve week aangezeten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kevin761990 zei:
Ik heb er maar anderhalve week aangezeten.
Klik om te vergroten...
Aha, moet goed komen dan 😊
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Packjam zei:
Da's opmerkelijk want diazepam houd het wel een dag vol maar Oxazepam nou 8-10 uurtjes, dus ben je een groot gedeelte van de dag benzo vrij met Oxazepam
Klik om te vergroten...
Niet als je 50mg slikt hoor!

Dan is het echt niet uit je systeem na 8-10 uurtjes
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Niet als je 50mg slikt hoor!

Dan is het echt niet uit je systeem na 8-10 uurtjes
Klik om te vergroten...
En bovendien zal je te maken krijgen met het accumuleren, ofwel opstapelen van doses, waardoor je inderdaad continu onder meer of mindere mate onder invloed zal zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."