#1
Voor een psychose of depressie of Whatsup?Misschien spreek ik de psychiater vandaag, ik wil ook weer seroquel gaan gebruiken.
Voor een psychose of depressie of Whatsup?Misschien spreek ik de psychiater vandaag, ik wil ook weer seroquel gaan gebruiken.
Voor een psychose of depressie of Whatsup?
Das kut voor je man, zet hem op en werk aan jezelf💪🏻 Toen ik in een opname zat voelde dat aan de ene kant fijn en rustgevend aan. Je hoeft niet te werken, lekker rust om je heen, de wereld verwacht niks van je behalve dat je aan jezelf gaat werken maar toch wou ik daar uiteindelijk liever niet zijn! Moet je niet willen joh.... Ik hoop dat je je leven weer onder controle krijgt en een kleurrijke toekomst tegemoet ziet Komen! ✌🏻Delictgedrag veroorzaakt door alcohol verslaving in combinatie met adhd en persoonlijkheidsstoornis
Dankjewel man, dat stel ik zeer op prijsDas kut voor je man, zet hem op en werk aan jezelf💪🏻 Toen ik in een opname zat voelde dat aan de ene kant fijn en rustgevend aan. Je hoeft niet te werken, lekker rust om je heen, de wereld verwacht niks van je behalve dat je aan jezelf gaat werken maar toch wou ik daar uiteindelijk liever niet zijn! Moet je niet willen joh.... Ik hoop dat je je leven weer onder controle krijgt en een kleurrijke toekomst tegemoet ziet Komen! ✌🏻
Da's opmerkelijk want diazepam houd het wel een dag vol maar Oxazepam nou 8-10 uurtjes, dus ben je een groot gedeelte van de dag benzo vrij met OxazepamIk ben omdat het als enige mag van de GGZ afdeling, weer aan de oxazepam begonnen, terwijl ik sinds 3 maanden gestopt ben met de diazepam.
En ik vond het toch verlijdelijk om 1 50mg oxazepam per dag te nemen.
Ik ga echt mijn best doen om het op max 2 weken te houden mijn innamen, maar mezelf kennende word ik weer afhankelijk.
Toen ik de diazepam met 5 mg per keer afbouwde van een dagelijkse dosis van 20mg was slapen de 1e Week wel moeilijk, de nacht duurde zo lang.
We zullen zien.
Dat is snel!Ik ga stoppen met de oxazepam, ik ga elke dag 1 kwart tablet afbouwen.
Tot nul weer.
Ik heb er maar anderhalve week aangezeten.Dat is snel!
Aha, moet goed komen dan 😊Ik heb er maar anderhalve week aangezeten.
Niet als je 50mg slikt hoor!Da's opmerkelijk want diazepam houd het wel een dag vol maar Oxazepam nou 8-10 uurtjes, dus ben je een groot gedeelte van de dag benzo vrij met Oxazepam
En bovendien zal je te maken krijgen met het accumuleren, ofwel opstapelen van doses, waardoor je inderdaad continu onder meer of mindere mate onder invloed zal zijn.Niet als je 50mg slikt hoor!
Dan is het echt niet uit je systeem na 8-10 uurtjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."