#1
dank je wel
Combineer bromazepam met tramadol 🤗Volgens mij was er onlangs iemand met eenzelfde vraag. Die kreeg toen lorazepam voorgeschreven van de huisarts zolang Bromazepam niet leverbaar was. Voor zover ik kon herinneren ging dat toen redelijk goed. Ik kijk even of ik dat topic kan vinden.
Edit: Onderwerp 'Bromazepam niet voorlopig niet leverbaar Wie heeft advies?' https://drugsforum.nl/threads/bromazepam-niet-voorlopig-niet-leverbaar-wie-heeft-advies.72066/
Ha-haCombineer bromazepam met tramadol 🤗
Nee echt Tramadol er ni bijhalen jom, weet wel dat sarcastisch bedoeld was (hoop ik). 😂Ha-ha
Dus je nam zowel Bromazepam als Alprozalam en sinds 3 weken geen Bromazepam meer beschikbaar? Of nam je gewoon eerder al Alprozalam ter vervanging van Bromazepam?hoi ik gebruik nu 0,25 mg alprozalam 3 en een half per dag diazepam gaat niet goed.
0,25 alprazolam komt niet overeen met 9 bromazepam. 0,5 alprazolam is 5-6 bromazepam.hoi ik gebruik nu 0,25 mg alprozalam 3 en een half per dag diazepam gaat niet goed.
hoi iedereen fffff ter info miss. hebben anderen er wat aan,vanmorgen in overleg met mijn aphotheek.
bromazepam word in duitsland besteld......hoop ze binnen 3 dagen te hebben.
ennu maar hopen op herstel en de draad weer oppakken want ik ben helemaal naar de knoppen.
Tja …denk ik ook iedere keer …..dank je iemand die me begrijpt....hoop zo dat ik de draad weer op pak was ik er maar nooit aan begonnen
Zou fijn zijn voor je.....succes.hoi iedereen fffff ter info miss. hebben anderen er wat aan,vanmorgen in overleg met mijn aphotheek.
bromazepam word in duitsland besteld......hoop ze binnen 3 dagen te hebben.
ennu maar hopen op herstel en de draad weer oppakken want ik ben helemaal naar de knoppen.
Volgens mij was er onlangs iemand met eenzelfde vraag. Die kreeg toen lorazepam voorgeschreven van de huisarts zolang Bromazepam niet leverbaar was. Voor zover ik kon herinneren ging dat toen redelijk goed. Ik kijk even of ik dat topic kan vinden.hoi ik ben liez wegens niet leverbaar van bromazepam zit ik al 3 weken in de problemen.
heb nu alprozalam, het is me eerder gebeurd 3 jaar geleden.
komt niets uit mijn handen en erg moe, hoop zo dat het overgaat.
Wellicht dus een idee om een equivalente dosis lorazepam te vragen zolang bromazepam niet leverbaar is.dank voor je reactie heb ook diazepam gebruikt ging helemaal verkeerd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."