Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruikte 9 mg bromazepam"
"moet maar afspraak maken dan ppppffff"
"hoi ik gebruik nu 0,25 mg alprozalam 3 en een half per dag diazepam gaat niet goed."
"afbouwen om de 4 weken kwart eraf."
"dank je wel"
"dank je iemand die me begrijpt....hoop zo dat ik de draad weer op pak was ik er maar nooit aan begonnen"
"hoi ik ben liez wegens niet leverbaar van bromazepam zit ik al 3 weken in de problemen. heb nu alprozalam, het is me eerder gebeurd 3 jaar geleden. komt niets uit mijn handen en erg moe, hoop zo dat het overgaat."
"dank voor je reactie heb ook diazepam gebruikt ging helemaal verkeerd"
"durf onderdehand de huisarts niet meer te bellen kan niet blijven veranderen"
"ik was hiervoor gewaarschuwd mijn overleden partner was verpleegkundige zit er nu alleen mee"