#1
Daarom is het ook belangrijk om nooit alleen farmacotherapie maar ook psychotherapie te volgen. Dat is veel meer gericht om op lange termijn met problemen en klachten om te (leren) gaan.MeejheM zei:wat ik van antidepressiva weet is dat de verschijnselen vaak gewoon terugkeren als je stopt of zelfs langzaam afbouwt. de antidepressiva vervullen een rol in je hersenen wat gezonde hersenen zelf doen volgens mij, en als je dan stopt zullen je hersenen zich moeten aanpassen aan de verandering. dit kan erg lang duren, en afbouwen schijnt erg moeilijk te zijn.