#1
Hey dopemonsyer!
door een recente operatie ben ik zo goed als altijd misselijk dus m’n maag is nagenoeg altijd leeg.. 😅
Rode, het heet groene ma…. Nog iets, ben boven, zo even kijken maar het is in ieder geval rood.Heb je rode of groene kratom?
Ik denk dat ik inmiddels wel aan de 6 a 7 g zit.. de eerste paar g heb ik door water met wat limo gedaan maar dat vond ik zo smerig dat ik moest kokhalzen.. dus de rest heb ik met capsules ingenomen. Maar zonder capsules werkt dus beter?Je zult op lege maag 5 tot 10g poeder moeten nemen zonder capsules het liefst
door een recente operatie ben ik zo goed als altijd misselijk dus m’n maag is nagenoeg altijd leeg.. 😅