#1
Dat risico bestaat met alle verdovende middelen.Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Dat risico bestaat met alle verdovende middelen.Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Oke wa minder slapen dan.....2 dagen slapen lijkt me heel sterk
Slaperigheid, verwardheid, coΓΆrdinatie problemen door verslapte spieren, slaapzucht, bloeddruk daling of ademhalingsproblemen.Wat zou er gebeuren als ik een hele strip temazepam neem 20 mg dus 200 mg intotaal
Jep, we spreken hier over een behoorlijke overdosis. Niet alleen kans op stikken in braaksel, maar stikken in de tong als er op de rug geslapen wordt. Die verslapt zodanig dat die naar achter rolt en een hoog risico vormt tot verstikking.Bestaat er dan niet het risico dat je stikt in je eigen braaksel als je op je rug ligt?
Qua braken wel, zeer zeker. Eigen broer ooit uit zijn bed getrokken omdat die zo dronken was dat die anders zou stikken in braaksel.Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Natuurlijk wel, als je zo'n grote dosering neemt raakt je lichaam zo verdoofd dat je niet wakker word als je in je slaap op je rug rolt en kotst of je tong inslikt. Er moet iemand anders aanwezig zijn om te controleren dat dit niet gebeurd. Als je in een ziekenhuis aankomt in deze staat wordt je automatisch naar de intensive care gerold. Dat is de afdeling waar mensen terecht komen die in direct levensgevaar zijn en onder 24 uurs bewaking moeten komen.Maar als k dus op mn zij ga liggen kan er niks ergs gebeuren? Ik wil gwn graag ff helemaal van de kaart zijn
Doe maar niet, veel te gevaarlijk.Doe maar en maak een trip reportβπ»
Net als ik denk dat ik al dom advies genoeg gezien heb de laatste tijd, ga jij eventjes "benzo's mixen met alcohol" geven als tip πππJe hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?
Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.
Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.
Als je het zo bekijkt ....π€£π€£Ja liever een pil met een biertje dan een strip denk ik dan π
ZekersBestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."