#1
Ik woon in België, euthanasi is hier nog een heel stuk moeilijker dan in Nederland. Denk daar al jaren aan, zelfs mijn erfelijke spierziekte is momenteel niet erg gng om euthanasi te krijgen.Ik ga iets moeilijks zeggen.
In mijn recente verleden heb ik mensen gekend die bewust hebben gekozen voor zelfdoding. Dat is via een normale reguliere weg gegaan.
Euthanisie en de wetten die daarmee te maken hebben.
Wanneer je serieus dood wil, volg de legale weg die in Nederland beschikbaar is. Wanneer je in die situatie zit denk ik dat er iemand is die je hoort. Vervolgens moet jij bedenken wat je echt wil.
Van de twee personen die ik ken die deze weg hebben bewandeld zijn er ondertussen twee dood.
Leef jou leven!