#1
Ik heb er lang over nagedacht maar ik denk dat ik het vanaf nu vaker ga slikken bij het doen van een activiteit.
Toen ik paar maanden geleden wat weken aan de benzo's zat had ik het echt fijn met dingen doen in mijn leven. Zonder benzos lukt het me soms maar ook veel in de knel.
Vandaag veel last van nervositeit, net lorazepam geslikt en nu zit ik relaxt thuis (wat ik normaal nooit kan!) een film te kijken. Dit wil ik vaker doen, flex activiteiten doen. Dus ik ga het proberen en kijken of het echt m'n leven kan verrijken wat ik denk dat het hiervoor deed en hopelijk kan blijven doen.
Toen ik paar maanden geleden wat weken aan de benzo's zat had ik het echt fijn met dingen doen in mijn leven. Zonder benzos lukt het me soms maar ook veel in de knel.
Vandaag veel last van nervositeit, net lorazepam geslikt en nu zit ik relaxt thuis (wat ik normaal nooit kan!) een film te kijken. Dit wil ik vaker doen, flex activiteiten doen. Dus ik ga het proberen en kijken of het echt m'n leven kan verrijken wat ik denk dat het hiervoor deed en hopelijk kan blijven doen.