#1
Ik heb geprobeerd om te trippen maar de olanzepine hield dat tegen.. slikte ook een AD ssri maar weer bijna zeker dat dit door de olanzepine kwam. 15 gram truffels naar binnen gewerkt en er gebeurde niets.. idem dito voor een LSD zegel.
Olanzapine heb ik jaren gebruikt. Ik was zo dom om in die periode ook drugs te gebruiken. Onder andere (veel) coke, 2cb, ketamine, allerlei amfetamines en mdma. Ik werd altijd erg paranoia van de coke en had lange katers maar dat kan aan de hoeveelheden en frequentie hebben gelegen. De rest was eigenlijk best prima. Wel had ik vaak behoorlijk veel nodig in vergelijking met Psychonautwiki’s doseringen maar die staan erom bekend vrij conservatief te zijn.hi! ik ben 18 jaar, heb genoeg ervaring met allerlei soorten drugs. nu krijg sinds een paar dagen het antipsychoticum olanzapine, de eerste 2 weken slik ik dit elke avond in de laagste dosering (2,5mg) om te zien wat het doet, dit wordt hierna in overleg met de psychiater als het goed is verhoogd. ik krijg dit om meer rust om mijn hoofd te brengen (te veel nadenken/overprikkeling ivm autisme) en voor slaapproblemen. verder geen sprake van psychose of iets.
nu vraag ik me af wat voor drugs ik hiermee kan gebruiken, heb bijvoorbeeld eerder prozac geslikt waarbij ik wist dat ik absoluut geen xtc moest doen. maar ik kan echt niks vinden over combinaties met antipsychotica, behalve dat alcohol extra versuffend werkt maar ik ben toch al niet zo van de alcohol.
heeft iemand hier misschien ervaring mee of informatie over? ik weet alleen dat olanzapine in ieder geval op je dopamine werkt dus vermoed ik dat het de werking van oa coke zal verminderen, maar weet dit niet zeker. ik ben ook benieuwd naar de werking icm keta (wat ik nog regelmatig gebruik) en alle andere soorten drugs; amfetamines, benzo’s, xtc, opiaten, tripmiddelen etc…
tot nu toe weet ik alleen dat het prima samengaat met blowen (ik doe dit dagelijks en ben persoonlijk van mening dat blowen wel met alles kan), verder heb ik nog niks geprobeerd. ik microdose ook wel eens met ~20 druppels methallylescaline (voor meer energie en blijdschap), maar heb dit voor de zekerheid ook nog maar niet icm olanzapine gedaan.
Ik heb een tijd aan de olanzapine gezeten toen ik was opgenomen in een verslavingskliniek. ik kreeg het daar vijf keer per dag voorgeschoteld om me maar een beetje “rustig” te houden. Savonds kreeg ik drie tabletten icm quetiapine. Ik veranderde oprecht in een zombie. Het was verschrikkelijk. Het was zelfs zo erg dat mijn partner zei ik heb liever nog dat je drugs gebruikt dan die medicijnen.hi! ik ben 18 jaar, heb genoeg ervaring met allerlei soorten drugs. nu krijg sinds een paar dagen het antipsychoticum olanzapine, de eerste 2 weken slik ik dit elke avond in de laagste dosering (2,5mg) om te zien wat het doet, dit wordt hierna in overleg met de psychiater als het goed is verhoogd. ik krijg dit om meer rust om mijn hoofd te brengen (te veel nadenken/overprikkeling ivm autisme) en voor slaapproblemen. verder geen sprake van psychose of iets.
nu vraag ik me af wat voor drugs ik hiermee kan gebruiken, heb bijvoorbeeld eerder prozac geslikt waarbij ik wist dat ik absoluut geen xtc moest doen. maar ik kan echt niks vinden over combinaties met antipsychotica, behalve dat alcohol extra versuffend werkt maar ik ben toch al niet zo van de alcohol.
heeft iemand hier misschien ervaring mee of informatie over? ik weet alleen dat olanzapine in ieder geval op je dopamine werkt dus vermoed ik dat het de werking van oa coke zal verminderen, maar weet dit niet zeker. ik ben ook benieuwd naar de werking icm keta (wat ik nog regelmatig gebruik) en alle andere soorten drugs; amfetamines, benzo’s, xtc, opiaten, tripmiddelen etc…
tot nu toe weet ik alleen dat het prima samengaat met blowen (ik doe dit dagelijks en ben persoonlijk van mening dat blowen wel met alles kan), verder heb ik nog niks geprobeerd. ik microdose ook wel eens met ~20 druppels methallylescaline (voor meer energie en blijdschap), maar heb dit voor de zekerheid ook nog maar niet icm olanzapine gedaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."