Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn de chillste benzo's?

Wat zijn de chillste benzo's?

38 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jen zei:
Benzos zijn niet chill is een hulpmiddel...
Klik om te vergroten...


Om chill te worden ghehe
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Eeeeejjjjjj..... Language!
Klik om te vergroten...

Sorry hoor maar vind het belachelijk dat mensen hier opmerkingen over maken, je overleden opa komt echt niet terug tot leven als iedereen stopt met kanker te gebruiken als scheldwoord.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou zeg! Het kan mensen in zulke mate kwetsen dat ze er echt verdrietig van kunnen worden.

Vind dit echt een kortzichtige gedachte gang
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen.

Meest chill is denk ik Diazepam.
Combinaties en alles laat ik ter zijde want dat ws je vraag niet.

Bij recreatief gebruik denk ik dat Diazepam het meest chill en onschadelijks.

Enjoy :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Nou zeg! Het kan mensen in zulke mate kwetsen dat ze er echt verdrietig van kunnen worden.

Vind dit echt een kortzichtige gedachte gang
Klik om te vergroten...

Schelden met ziektes krijgen we toch nooit uit de wereld, dus zullen mensen er maar aan moeten wennen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yeah right! Een soort reverse psychology ofzo?

Ik zou zeggen begin er maar mee op een uitvaart van een kind die aan leukemie is gestorven. Kijken of het een beetje geaccepteerd gaat worden?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
#doe eens lief
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketakoekjes zei:
Schelden met ziektes krijgen we toch nooit uit de wereld, dus zullen mensen er maar aan moeten wennen.
Klik om te vergroten...
Ik wil daar niet aan wennen. Schelden sowieso niet. Je zou daar ook niet aan moeten willen wennen.
F
Farmaceutical IncLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het moge duidelijk zijn, dat als je geen tolerantie hebt, je een geweldige kalmerende rustgevende ervaring hebt. Dit stopt binnen enkele weken. Daarna kan je zonder bijvoorbeeld niet meer goed slapen, en ben je verslaafd, vooral lichamelijk. Ben er eerlijk over. Gebruik dit indien mogelijk als je niet anders kan, bij fout gaan op Marihuana, of een wekelijks ander genotmiddel dat pept. Geenszins vatbaar voor dagelijkse booze! Zeer verlijdelijk als oplossing te zien voor dagelijks moeilijke momenten. Het spijt me dat ik je afraad Benzo's te zien als plezier product. Bij incidenteel gebruik lijkt het wel recreatief maar het is op een verkeerde manier lichamelijk verslavend. Er zijn mensen die nemen 900 milligram per dag zonder enig nut behalve voorkomen dat ze sterven, want dit product genre is lichamelijk verslavend en de psychische achtergrond die daarbij aanwezig is hoort erbij. Tygo in de Psychiatrie op Youtube vertelt het wel redelijk.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het hangt er een beetje van af wat je wil. Als je op zoek bent naar een benzo die je helpt inslapen maar waarvan je niet zo suf wakker wordt, dan zijn kortwerkende anxiolytische benzo's de beste keuze (temazepam / etizolam). Als je steeds wakker wordt door nachtmerries dan is een langer werkende benzo misschien geschikter, dus dan ga je meer kijken naar oxazepam. Soms willen mensen gedurende de dag minder last hebben van angstklachten dus dan kiezen ze een langwerkende benzo zoals clonazepam of diazepam. En als je last hebt van je spieren dan wil je misschien een sterk sederende benzo zoals flunitrazepam.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
etizolam
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lorazepam vind ik persoonlijk het fijnste. Vooral omdat de anxiolytische werking lang aanhoud na inname daarnaast voelt het sterker aan dan Diazepam op dit gebied. Tijdens hevige stress werkte Lorazepam veel beter dan Diazepam.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Megadude zei:
900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren.
Klik om te vergroten...
0.5mg etizolam. Dan heb je nul tolerantie lol. Ik kan makkelijk 5/6mg eti nemen en nog niks voelen. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit dan de eti liggen
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Dat is geen benzo.
Klik om te vergroten...
ja klopt, mijn fout
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
MDMAZING zei:
etizolam
Klik om te vergroten...
Dat is geen benzo.
W
WackyJelloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Plato071 zei:
De titel zegt het al, wat zijn volgens julie goeien benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend, ik kan maar niet de juiste vinden
Klik om te vergroten...
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
WackyJello zei:
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!
Klik om te vergroten...

Holy crap!!!

Sterkte kerel.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ervaring met xanax, temesta, lormetazepam en uni-tranxene. Ze werken allemaal ongeveer hetzelfde. Als de ene u niet behoorlijk relaxed zal de andere dat ook niet doen vrees ik.

Ik gebruik xanax momenteel op voorschrift voor als ik hevige zenuwen krijg maar om me recreatief te ontspannen gebruik ik tegenwoordig kratom. Ik vind de recreative waarde van benzo's eerder beperkt, het onderdrukt zenuwen maar tenzij ge echt last hebt van hevige zenuwen vind ik er niet zo veel aan eigenlijk.

Xanax in combinatie met een goeie dikke joint heeft wel wat recreative waarde omdat de xanax de eventuele paranoïa van een hoge dosis thc tegen gaat. Maar van cannabis blijf ik voor een tijd af omdat ik er even genoeg van heb.

PS: Uni-tranxene is de sterkste van de 4 die ik genoemd heb, maar het gevoel heeft niet zo erg veel recreative waarde imo, je wordt er eerder suf van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."