#1
Dex zijn dat pillen?Hoi ik weet niks van dex of xtc. Ik ben altijd moe door chronische aandoening ik zou graag alleen niet zo moe willen zijn en gewoon een avond gezellig en actief uit willen gaan. Wat is het beste en wat is dex.
Dex zijn dat pillen?Hoi ik weet niks van dex of xtc. Ik ben altijd moe door chronische aandoening ik zou graag alleen niet zo moe willen zijn en gewoon een avond gezellig en actief uit willen gaan. Wat is het beste en wat is dex.
Hoi ik weet niks van dex of xtc. Ik ben altijd moe door chronische aandoening ik zou graag alleen niet zo moe willen zijn en gewoon een avond gezellig en actief uit willen gaan. Wat is het beste en wat is dex.
IkToevallig een paar dagen geleden methylfenidaat op iets hogere dosering geprobeerd, om de vergelijking kunnen maken met een relatief vergelijkbare dosis dex. (Ik gebruik methylfenidaat al jaren sporadisch, voor concentratie na een insomia-nacht, en daarvoor zijn 1 of 2 pilletjes voldoende, had het dus nog nog nooit op een andere manier geprobeerd.) Eenmalig experimentje, niet perse voor herhaling vatbaar. Ben het met jou - en met iedereen eigenlijk - eens. Methylfenidaat is veel minder recreatief dan dex. Ik word er opzich wel altijd wat socialer/prateriger van (vooral het eerste uur, daarna gaat het effect zich meer vertalen in focus), maar het heeft mentaal veel minder een voelbaar 'drug-effect' dan dex. Het is vooral fysiek aanwezig en geeft m.i. amper een high/space.
Ik vind dat helemaal prima, want als ik wil werken, dan ben ik niet op zoek naar een euforisch effect. Maar voor recreatief gebruik is dex zéker te verkiezen boven methylfenidaat ja. 100%.
Oke ga even kijken wat is drugsgebruik veranderd ik weet echt niks alleen wel eens coke gebruikt maar niet meer vond het zeer verslavend. Ik heb de ziekte van Crohn maar al 15jaar rustig gelukkig.Het ligt er aan welke chronische aandoening je hebt en of het dus uberhaupt verstandig is om zoiets te nemen.
Over xtc is heel veel te vinden op dit forum. Over dex ook wel hoor.
Ik
Oke ga even kijken wat is drugsgebruik veranderd ik weet echt niks alleen wel eens coke gebruikt maar niet meer vond het zeer verslavend. Ik heb de ziekte van Crohn maar al 15jaar rustig gelukkig.
Ik heb ook adhd en ritalin ik zoek iets dat ik niet moe wordtDan zal het niet zo een probleem zijn. Ik vroeg het omdat als je een hartkwaal oid zou hebben, het niet verstandig is.
Toch toen ik 15 was heb ik er een werkstuk over drugs gemaakt maar nooit gebruikt heb alleen mensen hasj zien roken meer niet maar vond het zeer interessant kwam door mijn smaak van muziek Janis Joplin enz is 35 jaar geledenMethylfenidaat en dexamfetamine zijn familie van speed en lijken daar dus ook veel op qua effecten, vooral dex. Het zijn pillen die worden voorgeschreven aan mensen met ADHD. Zijn dus feitelijk medicijnen die door sommigen als drug worden gebruikt. Kan me voorstellen dat dit een hele nieuwe wereld voor je is Wijfie.![]()
Ik heb de ziekte van Crohn maar al 15jaar rustig gelukkig.
Eerder gaan slapen? Gezonder eten? Ben je niet moe door je Crohn? Als je al Ritalin gebruikt is het een heel ander verhaal denk ik. Ik heb van die soorten drugs/medicijnen geen verstand. Behalve dat ik weet dat beide wel worden voorgeschreven bij adhd en verwanten. Volgens mij is de werking redelijk vergelijkbaar. Maar qua recreative waarde weet ik het niet.Ik heb ook adhd en ritalin ik zoek iets dat ik niet moe wordt
Toch zie ik in je andere topics dat je coke, xtc, alcohol en Ritalin hebt gebruikt. En zelfs combineerd. Dat zijn toch best wel wat drugs voor iemand die nooit iets heeft gebruikt.Toch toen ik 15 was heb ik er een werkstuk over drugs gemaakt maar nooit gebruikt heb alleen mensen hasj zien roken meer niet maar vond het zeer interessant kwam door mijn smaak van muziek Janis Joplin enz is 35 jaar geleden
Ja maar heel lang geleden ik drink nog en gebruikt ritalin coke is jaar geleden en xtc 10 jaar mijn ex-vriend was verslaafd aan coke ik wist van niks nooit gezien maar ben ook af en toe gebruikt was een wrak door de Crohn het hielp nooit moeten doenToch zie ik in je andere topics dat je coke, xtc, alcohol en Ritalin hebt gebruikt. En zelfs combineerd. Dat zijn toch best wel wat drugs voor iemand die nooit iets heeft gebruikt.
Nee niks meer alleen nog tramadol als ik pijn heb en heb lichte dosis seroquel gekregen gisteren omdat ik heel gestresst ben door financiële problemenEerder gaan slapen? Gezonder eten? Ben je niet moe door je Crohn? Als je al Ritalin gebruikt is het een heel ander verhaal denk ik. Ik heb van die soorten drugs/medicijnen geen verstand. Behalve dat ik weet dat beide wel worden voorgeschreven bij adhd en verwanten. Volgens mij is de werking redelijk vergelijkbaar. Maar qua recreative waarde weet ik het niet.
Gebruik je ook nog medicijnen voor je Crohn?
omdat ik heel gestresst ben door financiële problemen
Ja ik werd rustig van coke en kon her lang volhouden ik ben heel verslavend gevoelig ik weet het begin nergens meer aan wat voor mij een drama wordtDit is echt een reden om geen drugs te gaan gebruiken. Zeker niet naast wat je allemaal al slikt/gebruikt. Vooral niet met adhd. (Ja ik heb t ook). Je hebt zo een verslaving of depressie te pakken dan. Doe er maar voorzichtig mee en zorg maar goed voor jezelf.![]()
heb add paar keer dex gebruikt vindt het niet echt drugs wordt niet high meer stil en denkmachine weer aanzettenHet ligt er aan welke chronische aandoening je hebt en of het dus uberhaupt verstandig is om zoiets te nemen.
Over xtc is heel veel te vinden op dit forum. Over dex ook wel hoor.
Je wordt er opgewekt, energiek en helder van. Geldt voor beiden, maar dex is hierin aanzienlijk sterker en fijner.Wat doet het nou met je?
Dat kan prima.Zou ik er 1 á 2 wijntjes bij kunnen drinken?
Dat hangt er vanaf wat jij fijn vind bij het uitgaan, maar als je opgewekt, energiek en helder fijn vind bij het uitgaan dan zul je deze middelen dus zeker fijn vinden.Is dit ook fijn bij het uitgaan?
Ja, maar wel op een wat andere manier. XTC geeft je ook energie, maar zorgt daarnaast voor een uniek spacend en euforisch gevoel die je op dex of methylfenidaat niet zult krijgen.Geeft het ook een opwekkend gevoel zoals bij xtc bijvoorbeeld?
Ja, de pillen zijn 2,5 mg.
Je wordt er opgewekt, energiek en helder van. Geldt voor beiden, maar dex is hierin aanzienlijk sterker en fijner.
Dat kan prima.
Dat hangt er vanaf wat jij fijn vind bij het uitgaan, maar als je opgewekt, energiek en helder fijn vind bij het uitgaan dan zul je deze middelen dus zeker fijn vinden.
Ja, maar wel op een wat andere manier. XTC geeft je ook energie, maar zorgt daarnaast voor een uniek spacend en euforisch gevoel die je op dex of methylfenidaat niet zult krijgen.
Begin eens met 15 of 20mg dex zou ik zeggen. Je kan dan altijd nog meer bijnemen uiteraard. Maar realiseer je wel dat dex redelijk subtiel is, zeker als je het vergelijkt met XTC. Je zult van dex dus niet zo van de kaart zijn, maar meer gewoon wat energieker en opgewekter. Ga dus ook niet dex bij blijven nemen om iets vergelijkbaars aan XTC te krijgen, want dat komt niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."