Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMorfine over de datum

Morfine over de datum

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mensjes,

Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie.

Fijne avond,

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mcrazy zei:
Hallo mensjes,

Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie.

Fijne avond,

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
Klik om te vergroten...
Als het nog in de blisterverpakking varpakking zit zal het nog wel werken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mcrazy zei:
Hallo mensjes,

Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie.

Fijne avond,

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
Klik om te vergroten...
Over 10 jaar nog ... als het inderdaad maar luchtdichtverpakt is.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is de reden dat je morfine wil gebruiken, echt tegen pijn of puur recreatief?

Da's zeker nog bruikbaar, al zeker die uit 2022, meeste medicatie dat 1 Γ  2j over datum is, verliest hoogstens qua sterkte, maar niet dat die medicatie plots gevaarlijker is.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Wat is de reden dat je morfine wil gebruiken, echt tegen pijn of puur recreatief?

Da's zeker nog bruikbaar, al zeker die uit 2022, meeste medicatie dat 1 Γ  2j over datum is, verliest hoogstens qua sterkte, maar niet dat die medicatie plots gevaarlijker is.
Klik om te vergroten...
Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Over 10 jaar nog ... als het inderdaad maar luchtdichtverpakt is.
Klik om te vergroten...
Jaa het is helemaal luchtdicht.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Heb daar eventueel ook bronnen van want dat heb ik nog niet echt gehoord maar zou ik wel graag meer over willen weten als dat echt zo is.
Klik om te vergroten...
www.medapp.nl

Medicijnen over datum - MedApp

Medicijnen over datum zijn niet meer te gebruiken. Logisch, zou je zeggen, maar dat beseft niet iedereen. Gebruik jij regelmatig geneesmiddelen en vind je het soms lastig om rekening te houden met de houdbaarheid van medicijnen? Hier vind je de juiste informatie. Waar vind ik de houdbaarheid van...
www.medapp.nl www.medapp.nl

Hier heb ik het gelezen. Daarom ben ik zo huiverig. Heb nu wel 90 morfine pillen over de datum van 2022 en 2021. Je zou zeggen zonde om nie te gebruiken 🀣
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mcrazy zei:
Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.
Klik om te vergroten...
OwkΓ©, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.
Heb dit ook hier met Quetiapine (vervaldatum 2022) en Mirtazapine (2021), werd vaker voorgeschreven, maar gebruik ze al meerdere jaren totaal niet meer voor wat ze dienen (bipolaire), maar echt zeer sporadisch als slaappil. En laatste doosje Mirtazapine was 30mg en 100pcs, die halveer ik vaak nog eens, dus ja het werk nog perfect, waarvoor ik het gebruik. Mijn huisarts zΓ© zelfs dat dat geen kwaad kon.

Hierboven zeggen ze zelfs 10jπŸ˜…
Ook afhankelijk vd bewaring e, waar velen hun medicijnen bewaren in de badkamer, wat ik kei onlogisch vind, is net de meest schommelende, warmste en vochtige ruimte.
Mja er zullen misschien wel medicijnen zijn waarmee je hier voorzichtiger mee moet zijn. Op voorhand vr desbetreffende medicatie nodig informatie inwinnen, maar echt jaar of 2 gaat da nihil zijn se.

Laat maar iets weten wat je ervaring was?πŸ˜‰
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
OwkΓ©, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.
Heb dit ook hier met Quetiapine (vervaldatum 2022) en Mirtazapine (2021), werd vaker voorgeschreven, maar gebruik ze al meerdere jaren totaal niet meer voor wat ze dienen (bipolaire), maar echt zeer sporadisch als slaappil. En laatste doosje Mirtazapine was 30mg en 100pcs, die halveer ik vaak nog eens, dus ja het werk nog perfect, waarvoor ik het gebruik. Mijn huisarts zΓ© zelfs dat dat geen kwaad kon.

Hierboven zeggen ze zelfs 10jπŸ˜…
Ook afhankelijk vd bewaring e, waar velen hun medicijnen bewaren in de badkamer, wat ik kei onlogisch vind, is net de meest schommelende, warmste en vochtige ruimte.
Mja er zullen misschien wel medicijnen zijn waarmee je hier voorzichtiger mee moet zijn. Op voorhand vr desbetreffende medicatie nodig informatie inwinnen, maar echt jaar of 2 gaat da nihil zijn se.

Laat maar iets weten wat je ervaring was?πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Ja ik heb onderhand met zoveel middelen gehad (heb je nou eenmaal als je al zeg 25 jaar van alles verzameld maar niet van alles opmaakt) dat ik wel eens iets nam van 10 jaar of meer en dat werkte nog zoals ik me van 10 jaar terug kon herinneren. Zelfs eens een 20 jaar oude DMT teruggevonden wat in een goedkoop plactic potje zat en zelfs voor zeker 10jaar in een schuur heeft gelegen. Maar wel droog, donker en praktisch luchtdicht. Nou... die werkt nog steeds als een trein hoor whaha en ik heb het geweten !! πŸ€ͺ

Maar ook Tramadol wat zeker 5 a 8 jaar over datum heb ik genomen en kon echt niet merken dat de werking minder was. Zelfs wiet van meer dan 4 a 5 jaar oud of mijn 4-AcO-DMT wat ik zeker >20 jaar terug gekocht heb eens toen in redelijk wat grammen werkt echt nog perfect. Gedroogde paddo van meerdere jaren oud dat nog gewoon werkte waar ik wat van schrok haha... Maar ook dit alles dus wel droog, donker en min of meer luchtdicht!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mcrazy zei:
Recreatief, ja dat dacht ik dus ook. Ik had ook quetipine over de datum en de sterkte was minder. Maar voor de rest werkte het nog prima als ik twee tabletjes nam inplaats van 1. Alleen ik zag op internet dat er stoffen in kunnen zitten in medicatie die over de datum schadelijk kunnen worden voor organen.
Klik om te vergroten...
Heb daar eventueel ook bronnen van want dat heb ik nog niet echt gehoord maar zou ik wel graag meer over willen weten als dat echt zo is.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Ja ik heb onderhand met zoveel middelen gehad (heb je nou eenmaal als je al zeg 25 jaar van alles verzameld maar niet van alles opmaakt) dat ik wel eens iets nam van 10 jaar of meer en dat werkte nog zoals ik me van 10 jaar terug kon herinneren. Zelfs eens een 20 jaar oude DMT teruggevonden wat in een goedkoop plactic potje zat en zelfs voor zeker 10jaar in een schuur heeft gelegen. Maar wel droog, donker en praktisch luchtdicht. Nou... die werkt nog steeds als een trein hoor whaha en ik heb het geweten !! πŸ€ͺ

Maar ook Tramadol wat zeker 5 a 8 jaar over datum heb ik genomen en kon echt niet merken dat de werking minder was. Zelfs wiet van meer dan 4 a 5 jaar oud of mijn 4-AcO-DMT wat ik zeker >20 jaar terug gekocht heb eens toen in redelijk wat grammen werkt echt nog perfect. Gedroogde paddo van meerdere jaren oud dat nog gewoon werkte waar ik wat van schrok haha... Maar ook dit alles dus wel droog, donker en min of meer luchtdicht!
Klik om te vergroten...
Haha ja logisch da je over dergelijke tijdspanne zoveel verschillende middelen, zowel drugs als voorgeschreven medicatie in handen krijgt en het ene middel gaat er al sneller door dan het andere.

Met DMT nul ervaring, maar zie, als je da na zoveel jaren ergens op godvergeten plaats terugvindt en effect nog top is, vet meegenomen. Ook bij die andere middelen, je zegt het, vooral droog, donker en quasi luchtdicht, dat doet het hem toch ook wel.

Ja met gedroogde paddo's zelf ervaren, echt vond da onderin doosje, waar ook nog zakjes wiet, Salvia Divinorum, Kratom, pijpjes en nog zaken lag, vooral dus stuff da ik amper of zelden deed, door minder mn ding. Lagen daar toch nog gedroogde paddo's in, ik denk toch wel 3j, maar in luchtdicht zakje en donker en droog, daar ik toen zeker ook LSD en magic truffs nam, was ik wel nieuwsgierig of deze paddo's nog iets konden betekenen en ik was ook best verrast vd werking, was volwaardige trip.

Ja die Tramadol zowel de vloeistof als pillen zijn nog goe tot 2024, ga da sowieso ni wegdoen, ook al wasda al van 2021, kan misschien nog goe van pas komen, daar ik echt ferm into stims zit en als ik da vb ga terugschroeven, da een Tramadol-roesje msschn wel kan helpen πŸ˜‰

Met poeders zit ge sowieso wel beperkter qua houdbaarheid, eens geopend.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mcrazy zei:
Hallo mensjes,

Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie.

Fijne avond,

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
Klik om te vergroten...
Ik wil ze wel voor je testen 🀣

Nee, serieus. Als ze netjes bewaard zijn, dus droog en redelijk koel, dan zijn ze echt nog wel prima te gebruiken.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nihilist88 zei:
OwkΓ©, zelf 0 ervaring met morfine, wel met Tramadol, vond ik leuke roes, mr uiteindelijk meer stim gebruiker, met resultaat onaangeroerd flesje Tramadol en vol doosje 50mg pillen dat hier ligt n echt nul zin erin.
Heb dit ook hier met Quetiapine (vervaldatum 2022) en Mirtazapine (2021), werd vaker voorgeschreven, maar gebruik ze al meerdere jaren totaal niet meer voor wat ze dienen (bipolaire), maar echt zeer sporadisch als slaappil. En laatste doosje Mirtazapine was 30mg en 100pcs, die halveer ik vaak nog eens, dus ja het werk nog perfect, waarvoor ik het gebruik. Mijn huisarts zΓ© zelfs dat dat geen kwaad kon.

Hierboven zeggen ze zelfs 10jπŸ˜…
Ook afhankelijk vd bewaring e, waar velen hun medicijnen bewaren in de badkamer, wat ik kei onlogisch vind, is net de meest schommelende, warmste en vochtige ruimte.
Mja er zullen misschien wel medicijnen zijn waarmee je hier voorzichtiger mee moet zijn. Op voorhand vr desbetreffende medicatie nodig informatie inwinnen, maar echt jaar of 2 gaat da nihil zijn se.

Laat maar iets weten wat je ervaring was?πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Ja na 10 jaar, zou best kunnen hoor. Maar weet echt niet of dat wel zo verstandig is na 10 jaar πŸ˜‚ en als je huisarts het zegt dat het na 1/2 jaar nog kan, dan zou het toch wel kunnen denk ik. Heb nu op het moment 3 morfine pillen op van 10mg. Dus ben benieuwd πŸ˜ƒπŸ˜…πŸ€£
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mcrazy zei:
Ja na 10 jaar, zou best kunnen hoor. Maar weet echt niet of dat wel zo verstandig is na 10 jaar πŸ˜‚ en als je huisarts het zegt dat het na 1/2 jaar nog kan, dan zou het toch wel kunnen denk ik. Heb nu op het moment 3 morfine pillen op van 10mg. Dus ben benieuwd πŸ˜ƒπŸ˜…πŸ€£
Klik om te vergroten...
En? Wil het nog een beetje werken😁
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#15
XMR zei:
En? Wil het nog een beetje werken😁
Klik om te vergroten...
Nouuuuu die van 2021, voel ik langzaam opkomen. Nog nie helemaal hoe ik het verwacht, maar wel okΓ©. Misschien heeft het even tijd nodig om in te werken. Heb nu 6 tabletjes van 10 mg op.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mcrazy zei:
Hallo mensjes,

Ik heb dus morfine tabletten over de datum. 1 pak uit 2022 en eentje 2021, kan ik dit nog gebruiken?

Ik hoor het graag van jullie.

Fijne avond,

πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
Klik om te vergroten...
Update heb nu 7 morfine tabletjes op van 10 MG uit 2021, voel vrij weinig naast dat ik er slaperig van wordt πŸ˜‚πŸ˜‚
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
35% is niet echt veel zeg maar.
Klik om te vergroten...
35 procent is heel karig inderdaad. Ik zou het snuiven dan, ik ga mezelf niet prikken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mcrazy zei:
Update heb nu 7 morfine tabletjes op van 10 MG uit 2021, voel vrij weinig naast dat ik er slaperig van wordt πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel 1 van de werkingen haha. Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mezelf zei:
Maar morfine werkt oraal niet zo goed. De bioavailability is oraal erg laag als ik me goed herinner..
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat dat alleen met heroine was (di-accetyl-morfine), maar ook met gewone morfine dus?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik dacht dat dat alleen met heroine was (di-accetyl-morfine), maar ook met gewone morfine dus?
Klik om te vergroten...
Dit is wat ik even gauw vind:
1699807593115.png




35% is niet echt veel zeg maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."