Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsArmodafinil centurion

Armodafinil centurion

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
f
fsnqtmLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond beste forum leden,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 28 jaar en studeer informatica. Ik zit momenteel in mijn afstudeerfase en kan wel wat stimulerende middelen gebruiken omdat ik moeite heb met mijn focus en cognitieve vaardigheden(ik wil het als studie drug gebruiken voor het schijven van mijn scriptie). Ik ben door middel van verschillende netwerken gekomen aan armodafinil van het merk centurion gekomen en wil graag weten wat jullie ervaringen hiermee zijn. Als ik dit middel 2 tot 3 keer gebruik kan dit verslavend zijn? Heb namelijk niets kunnen vinden over het merk centurion in het forum.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het merk maakt niet zo veel uit. Dat zou geen verschil moeten maken.

Ik ben zelf geen fan van op eigen houtje medicijnen gebruiken om beter te presteren, maar er zijn genoeg mensen die het wel doen. Of het verslavend zal zijn ligt een beetje aan jou. Op zich lijkt 2 a 3 keer per week armodafinil gebruiken me fysiek niet bijzonder gevaarlijk, maar mentaal zou het wel gevaarlijk kunnen zijn.

Misschien krijg je bijvoorbeeld het gevoel dat je niet meer zonder kan en dat je zonder niet meer goed presenteert. En dan ga je steeds meer gebruiken, wat weer leidt tot tolerantie, waardoor je weer meer nodig hebt… Dan kun je aardig in de penarie komen.

Als je het toch gaat doen moet je denk ik opletten dat je niet te veel tolerantie opbouwt, dus niet meerdere dagen achter elkaar gebruiken en regelmatig een pauze van een paar dagen. Anders heb je op een gegeven moment weinig profijt meer van de armodafinil.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
fsnqtm zei:
Goedenavond beste forum leden,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een man van 28 jaar en studeer informatica. Ik zit momenteel in mijn afstudeerfase en kan wel wat stimulerende middelen gebruiken omdat ik moeite heb met mijn focus en cognitieve vaardigheden(ik wil het als studie drug gebruiken voor het schijven van mijn scriptie). Ik ben door middel van verschillende netwerken gekomen aan armodafinil van het merk centurion gekomen en wil graag weten wat jullie ervaringen hiermee zijn. Als ik dit middel 2 tot 3 keer gebruik kan dit verslavend zijn? Heb namelijk niets kunnen vinden over het merk centurion in het forum.
Klik om te vergroten...
Ik betwijfel of dit wel het juiste middel is voor jouw doel. Volgens mij zijn de Modafinils voornamelijk wakkerhouders. Niet per se concentratieverhogers. Maar misschien gaat dat hand in hand. Ik heb 't zelf nog nooit gehad, dus luister liever naar de mensen die wel ervaring er mee hebben.

Verslavingspotentieel valt volgens mij wel mee. Maar vraag je wel af of je wel enige afhankelijkheid van dergelijke middelen wilt hebben. Hoe ga je dat straks op je werk doen met een deadline?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet wel dat slaap belangrijk blijft om je geheugen op scherp te houden.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Volgens mij zijn de Modafinils voornamelijk wakkerhouders. Niet per se concentratieverhogers.
Klik om te vergroten...
Inmiddels worden ze ook wel ingezet als concentratieverhogers, bijvoorbeeld bij ADHD. De ‘modafinils’ zijn iets milder dan dexamfetamine, ongeveer vergelijkbaar met methylfenidaat. Dat milde is uiteindelijk iets positiefs, want ja, minder schadelijk. Het zijn uiteindelijk gewoon stimulantia natuurlijk, dus je gaat er harder van werken, alleen niet altijd beter.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
In mijn studentijd deed ik dat wel eens met sleutelpuntjes coke. Maar ik raad je dat niet aan. Beter neem je om de x tijd een paar bakkies pleur of redbull
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
dus je gaat er harder van werken, alleen niet altijd beter.
Klik om te vergroten...
Mooie samenvatting van functioneel gebruik. Op een gegeven moment komt het op een punt dat je nuchter veel efficiënter bent
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb je interessant scriptieonderwerp gevonden? Dat helpt ook wel eens stimulerend!
Succes met je eindopdracht!
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Encefabol werkt goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."