#1
Lekker op me vespaaaaa!!!!Huh hoe dan? Lust je geen broodje warm vlees? Broodje bapao? Verrekte mongol wat kijk je nou
Lekker op me vespaaaaa!!!!Huh hoe dan? Lust je geen broodje warm vlees? Broodje bapao? Verrekte mongol wat kijk je nou
Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.Geloof me maar goed, lisdexamfetamine duurt pokkelang. Heb het een tijd geprobeerd en dit was een van de hoofd redenen waarom ik er mee ben gestopt. Slaappatroon werd zo ontregeld dat het bipolaire moodswings op frequente basis uitlokte wegens slaapgebrek en structuur. 14u werkingsduur was het, terwijl dex na ong. 4u ook stopt
Ben ermee bezig! Alleen duurt even. Vind het ook belangrijk maar heb eerst anderen dingen te doen voor num
Ja ben ook niet tevreden over deze huisartsen praktijk. Vaak onbereikbaar, huisartsen vinden mensen aanstellen, merk ik gewoon ook binnen schoonfamilie en m'n vriendin. Ik overweeg over te stappen naar een andere in het dorp wanneer ze weer iets uithalen.Ah nee bedoelde meer meh van je arts niet van jou joh! Tis al heul wat om die ballen hoog te houden terwijl je hoofd (én je meds) niet meewerken. Hang in there, ik herken het zeer. You got this💕
Ik kan dit momenteel niet volledig linken aan dexamfetamine. Het is wel bij mij altijd zo geweest dat dit spul eetlust/honger weghaalt.Lukt het ook niet om eten te forceren en misschien alarmpjes hiervoor te zetten als reminder? Zuivel zoals yoghurt kan misschien makkelijker zijn om binnen te krijgen.
Regenboog Apotheek is voor mij de enige apotheek waar ik m'n zuivere dexamfetamine zonder gekke ingrediënten kan krijgen. En ze hebben een zeer ruime keuze, openlijk over de prijs en kosten. Ze hebben een pdf bestand die je kunt downloaden om te kijken met welke verzekeringen zij afspraken hebben dus ik zou sowieso aan raden om met deze apotheek in zee te gaan.Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.
Heb je ook ervaring met langwerkende dexamfetamine van de Regenboog Apotheek? (Wat ik begreep is dat de enigste apotheek die langwerkende dexamfetamine heeft). Daar had mijn psychiater het ook over. Denk dat ik dat dan liever probeer als lisdexamfetamine omdat ik dus wel goede ervaringen heb met dexamfetamine.
Woah ik heb nog nooit van die langwerkende dexamfetamine van de regenboog apotheek gehoord, retard, lees ik nu.Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.
Heb je ook ervaring met langwerkende dexamfetamine van de Regenboog Apotheek? (Wat ik begreep is dat de enigste apotheek die langwerkende dexamfetamine heeft). Daar had mijn psychiater het ook over. Denk dat ik dat dan liever probeer als lisdexamfetamine omdat ik dus wel goede ervaringen heb met dexamfetamine.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."