Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetamine ervaringen

Dexamfetamine ervaringen

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Huh hoe dan? Lust je geen broodje warm vlees? Broodje bapao? Verrekte mongol wat kijk je nou
Klik om te vergroten...
Lekker op me vespaaaaa!!!!
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Geloof me maar goed, lisdexamfetamine duurt pokkelang. Heb het een tijd geprobeerd en dit was een van de hoofd redenen waarom ik er mee ben gestopt. Slaappatroon werd zo ontregeld dat het bipolaire moodswings op frequente basis uitlokte wegens slaapgebrek en structuur. 14u werkingsduur was het, terwijl dex na ong. 4u ook stopt
Klik om te vergroten...
Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.

Heb je ook ervaring met langwerkende dexamfetamine van de Regenboog Apotheek? (Wat ik begreep is dat de enigste apotheek die langwerkende dexamfetamine heeft). Daar had mijn psychiater het ook over. Denk dat ik dat dan liever probeer als lisdexamfetamine omdat ik dus wel goede ervaringen heb met dexamfetamine.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ei-Salade zei:
Ben ermee bezig! Alleen duurt even. Vind het ook belangrijk maar heb eerst anderen dingen te doen voor num
Klik om te vergroten...

ljuv zei:
Ah nee bedoelde meer meh van je arts niet van jou joh! Tis al heul wat om die ballen hoog te houden terwijl je hoofd (én je meds) niet meewerken. Hang in there, ik herken het zeer. You got this💕
Klik om te vergroten...
Ja ben ook niet tevreden over deze huisartsen praktijk. Vaak onbereikbaar, huisartsen vinden mensen aanstellen, merk ik gewoon ook binnen schoonfamilie en m'n vriendin. Ik overweeg over te stappen naar een andere in het dorp wanneer ze weer iets uithalen.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Lukt het ook niet om eten te forceren en misschien alarmpjes hiervoor te zetten als reminder? Zuivel zoals yoghurt kan misschien makkelijker zijn om binnen te krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik kan dit momenteel niet volledig linken aan dexamfetamine. Het is wel bij mij altijd zo geweest dat dit spul eetlust/honger weghaalt.
Maar als ik onder stress sta (wat mij erg labiel maakt) dan lukt eten al niet goed.
Dus dat is nu dubbel. Plus het feit nadat ik ziek was afgelopen weken, ik nu weer m'n geur en smaak ben verloren. Dus alle moeite die ik doe om te koken en is best wel een taak voor mij, krijg ik geen reward. Alleen maar moeilijkheden

Nadat ik in m'n chaos heb gekookt (ben kok van beroep) kan ik dan normaliter van m'n eten genieten. Maar het genieten zit er niet in. Nee. Eerst demonen om even zo te zeggen, aan te vechten in m'n hoofd om toch n hap naar binnen te krijgen. En het maakt niet uit wat ik maak, ik ruik en proef niets. En ja, ik zeg eerlijk, momenteel kook ik alleen nog maar soep, omdat ik anders niet eet. Heb laatst weer een dag of 6 niets gegeten en merk echt aan m'n gezondheid dat ik strenger moet zijn.

Het enige wat ik niet snap, is wanneer ik dus onder spanning sta, in de zin van stress en cptss dat het niet lukt te eten, terwijl ik daar wel echt van houdt. Ik vind eten super lekker, leuk om te maken ( wel stressvol, maar vaak altijd wel voor over) naar ineens het omgekeerde. Begrijp m'n eigen gedachtes echt niet.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bigvloei zei:
Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.

Heb je ook ervaring met langwerkende dexamfetamine van de Regenboog Apotheek? (Wat ik begreep is dat de enigste apotheek die langwerkende dexamfetamine heeft). Daar had mijn psychiater het ook over. Denk dat ik dat dan liever probeer als lisdexamfetamine omdat ik dus wel goede ervaringen heb met dexamfetamine.
Klik om te vergroten...
Regenboog Apotheek is voor mij de enige apotheek waar ik m'n zuivere dexamfetamine zonder gekke ingrediënten kan krijgen. En ze hebben een zeer ruime keuze, openlijk over de prijs en kosten. Ze hebben een pdf bestand die je kunt downloaden om te kijken met welke verzekeringen zij afspraken hebben dus ik zou sowieso aan raden om met deze apotheek in zee te gaan.

Het enige nadeel vind ik, dat ze alleen met taperingstrips werken, en vind dat enorm verspilling van plastics. Ik kan wèl goed omgaan met m'n dexamfetamine en knip ze altijd meteen uit elkaar. Je kunt niet zonder taperingstrips bestellingen laten plaatsten. Ik vertel niet de kosten maar t gaat voor mij als je van paar honderd in de maand leeft zijn het geen leuke extra kosten
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bigvloei zei:
Dus als je het om 8 uur inneemt werkt het door tot 10 uur savonds? Dat is misschien iets teveel van het goede, zeker omdat ik ook een bipolaire stoornis heb.

Heb je ook ervaring met langwerkende dexamfetamine van de Regenboog Apotheek? (Wat ik begreep is dat de enigste apotheek die langwerkende dexamfetamine heeft). Daar had mijn psychiater het ook over. Denk dat ik dat dan liever probeer als lisdexamfetamine omdat ik dus wel goede ervaringen heb met dexamfetamine.
Klik om te vergroten...
Woah ik heb nog nooit van die langwerkende dexamfetamine van de regenboog apotheek gehoord, retard, lees ik nu.
Toch zie ik de voordelen ervan tov lisdex niet echt…503A21C1-67AE-4877-B348-D2F966435CA9.jpeg
Het duurt evengoed pokkelang. Ik neem mijn lisdex meestal rond 9:00 en merk meestal dat het rond 18:00-19:00 wel weer uitwerkt. Dus ik slaap er prima mee (áls ik eenmaal ga liggen… das weer een ander verhaal maar ligt niet aan mijn medicatie). Ik slik 30 mg en voel me daar persoonlijk heel fijn bij omdat het niet zo als een “bom” valt en minder artificieel aanvoelt dan (kortwerkende) dex. Het is overigens gelijk aan ongeveer 12,9mg dex over een hele dag: niet zo heel veel dus en dat vind ik ook een prettig idee!
Volgens mij is het een kwestie van uitproberen wat jou het beste werkt! Maar zou dat wel onder toeziend oog van een professional doen.
Dex slik ik overigens soms nog wel in weekeinden, 5 mg als ik laat wakker ben en wel nog shit te doen heb!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."