.
Je zit in een afkickkliniek om geholpen te worden. Ga gewoon met de billen bloot: geef toe wat je hebt gedaan en laat je helpen. Dat stiekem doen is onderdeel van het probleem. Je voelt natuurlijk allerlei weerstand om eerlijk te zijn, dat is normaal. Een 'leugentje om bestwil' lijkt dan de makkelijke weg. Maar geloof me: dat is precies wat verslaving zo problematisch maakt. Pas als je erin slaagt om open en eerlijk te zijn over dat soort dingen, hoewel je hele lijf misschien schreeuwt van NEE NIET ZEGGEN, pas dan kun je echt aan herstel werken.Maar nu komt het, zo stom als ik ben heb ik een stripje diazepam meegesmokkeld en de tweede week zo nu en dan wat extra genomen smiddags. In totaal zo'n 70mg verspreid over 4 dagen (4 x 10mg per dag) Gisteravond gister kreeg ik echter zulk slecht nieuws te horen vanuit huis dat ik 30mg savonds extra heb geslikt bovenop mijn 17mg voorgeschreven sochtends en savonds dosis. Nu is mijn vraag gaan ze dit zien in mijn urinecontrole? Of is de afbraak van diazepam dusdanig traag dat die 70mg extra te verwaarlozen valt en niet extra opvalt in vergelijking met de vorige UC.Ï
Ik heb mij voorgenomen de overige 3 pillen weg te gooien en me nu gewoon te houden aan het afbouwschema van de arts.
En nog even hierover: je hebt het je voorgenomen? Maar dus niet gedaan? Dus je twijfelt nog of je die pillen echt gaat weggooien?Ik heb mij voorgenomen de overige 3 pillen weg te gooien
Wees eerlijk. Ga praten. Maar niet je extra gebruik goedpraten. Je saboteert je eigen herstel op deze manier.Dag DF leden,
Momenteel zit ik in een detox kliniek voor het afbouwen van alprazolam en alcohol. Overgezet op diazepam Dit gaat volgens een afbouwschema.
Week 1
DAG 1 70MG - 20 - 10 - 20 - 20
DAG 2 60MG - 20 - 0 - 20 - 20
Dag 3 50 MG - 20 - 0 - 10 - 20
Dag 4 45 MG - 20 - 0 - 5 - 20
Dag 5 40 MG - 20 - 0 - 0 - 20
Daarna een urine controle gehad niks van gehoord
Week 2
DAG 6 38 MG - 20 - 0 - 0 - 20
DAG 7 36 MG - 18 - 0 - 0 - 20
DAG 8 31 MG - 16 - 0 - 0 - 15
DAG 9 29 MG - 14 - 0 - 0 - 15
Dag 10 26 Mg
Dag 11 23 mg
Dag 12 20 mg
Dag 13 17 mg
Maar nu komt het, zo stom als ik ben heb ik een stripje diazepam meegesmokkeld en de tweede week zo nu en dan wat extra genomen smiddags. In totaal zo'n 70mg verspreid over 4 dagen (4 x 10mg per dag) Gisteravond gister kreeg ik echter zulk slecht nieuws te horen vanuit huis dat ik 30mg savonds extra heb geslikt bovenop mijn 17mg voorgeschreven sochtends en savonds dosis. Nu is mijn vraag gaan ze dit zien in mijn urinecontrole? Of is de afbraak van diazepam dusdanig traag dat die 70mg extra te verwaarlozen valt en niet extra opvalt in vergelijking met de vorige UC.Ï
Ik heb mij voorgenomen de overige 3 pillen weg te gooien en me nu gewoon te houden aan het afbouwschema van de arts.
Ik wacht graag op jullie reacties.
Alvast bedanktïii
‘t was toch niet de reactie die ze zochtenLol titel is opeens "forum sluiten"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."