#1
70 mg dex laat mijn nekhaartjes amper kietelen.
Dexamfetamine is in principe amfetamine hé. Het is wel mijn favoriete zowel recreatieve als functionele stimulant, erg leuk stofje. Dexamfetamine heeft relatief een iets hogere dopamine affiniteit en iets lagere noradrenaline affiniteit.Dus ik zoek wel de speed achtige effecten ja maar zie het wel als experiment, ik ben niet van plan ze hierna nog te gaan gebruiken in plaats van gewone speed ofzo.mile:
70 mg dex laat mijn nekhaartjes amper kietelen.
Stel dat ik nu niks merk van 50mg Dex, kan ik er dan rustig 20 bijnemen zonder problemen? Ondanks hoge hartslag... . Hoef je je daar nooit zorgen om te maken? Ik was altijd wel blij dat ik iets voelde van 20mg. Vond het altijdyzo rot voor mensen die bij 100mg niks voelde. Ik dacht dan altijd " ben ik even blij dat mn lichaam reageerd op 20mg, zo gaat mn voorraad langer mee EN ik voel me lekker.
Maar die tijd is voorbij, maar waar ik maar niet tolerant voor word is die hoge hartslag. Soms onregelmatig en bonkt soms heel hard lijkt het of slaat over. Dat temper ik met 2 of 3mg Haldol. Maar die idiote hartslag is niet heel bedreigend?
Dex is ontzettend potent, dus je hoeft niet meteen de helft van je pillen op te snoepen. Hoewel 25mg best leuk en goed te doen is, haal je er meer uit als je zo'n dosering voor de laatste keer bewaard.
10 of 15mg geeft al een duidelijk effect, en uiteraard kun je altijd meer nemen als het nog wat mild is.
Dex is voor recreatief gebruik ook best de moeite waard vind ik persoonlijk, alleen jammer dat het zo duur is. Het lijkt erg op speed, alleen vind ik het persoonlijk net wat euforischer en is mist de ontzettende energie van speed.
?
zo godverdomme,
die arts wil ik ook wel, mijn arts schrijft me alle olifantenmiddelen.
Behalve rohypnol, dit ligt in België gevoelig door de affaire Dutroux,
96 potjes dat is misschien een goed idee om een soort stoet te organiseren op een drugsforumhappening,
en kan jij met een mooie rieten mand, maar gooien, en wij maar grabbelen,
en her en daar een oog uitporren met onze pinnige ellebogen.
Lekker thuiskomen met uitpuilende zakken vol dex en rooie knol.
Daar bouw je wel een feestje mee!!!!
vraag eens aan @Tijdloos of het niet mag een medicatieoverschot wegwerken door middel van een soort reclamestoet op de happening !
wat een stunt zou dit zijn,
of ga je me nu vertellen dat je al al die potjes soldaat gemaakt hebtBekijk bijlage 2992 ?
dit is net wat het forum nodig heeft een stunt!
Nee hoor. Heb ze sinds Oktober vorig jaar. Heb nog 70 dozen methyl en 81 potjes Dex. Mijn huisarts werkte in zijn praktijk en ik een etage lager, in de apotheek als bereider. Hij zag me wel als betrouwbaar persoon en schreef alles voor Wat ik vroeg. Want? ?? ? Ik overlegde zogenaamd alles met collegas en onder werktijd zocht ik naar papers voor het upreguleren van D2 receptoren. Ik vond hoe dat kon en kreeg netjes de middeltjes voorgeschreven. Lol
Goede oude tijd
Maar veel of weinig pillen. Tolerantie blijft een issue. Bij benzos blijft die tolerantie nog net iets langer .
Welk experiment dan?ik vrees dat je nu van veel leden dickpics zal krijgen met deze melding !!!
ja die dex zou ik wel lusten ja, maar rohypnol zou maar voor een enkel experiment zijn, ...
nuja heb gelukkig wel voor alles mijn connecties, anders was ik nu misschien ook een dick pics aan het nemen voor die doosjes te bemachtigen hahahahaha
![]()
tolerantie blijft met alles een bitch.
Heb nu withdrawl bovenop withdrawl middenin een intense winter beleefd.(eerst speed , dan benzo's)
En je houd er een beetje een SM kantje aan over, plezier uit het leed.
Zo heb ik ik in mijn withdrawl nog fors wat acid geslikt om het allemaal wat op te krikken.
En om mezelf een lesje te leren,
zwaar tegen men zin lig ik nu aan de opiaten, en surprise surprise, vind het per toeval weer fijn.
Het heeft me dat aangenaam verdoofde wat een joint me ooit schonk die oxy.
Loopt jouw gebruik dan niet uit de hand met zo'n arsenaal in het badkamerkastje? of nachtkastje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."