Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibare xtc???

vloeibare xtc???

20 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
f
foormariekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ghb pannenkoeken

weet er iemand hoe je ghb pannenkoeken moet maken?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#2
GHB en XTC hebben totaal niets met elkaar te maken dus weet ook niet waarom ze het zo zouden noemen
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi ik ben nieuw hier en ik heb een vraag.

waarom wordt GHB vloeibare XTC genoemd?
ik heb het beide weleens gebruikt, maar vind het niet hetzelfde effect hebben.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHB en MDMA zijn idd twee verschillende dingen. De 1 is een downer en de ander een upper. Maar er is bij beide veel euforie, vandaar..
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo werd het genoemd toen in het begin om het populairder te maken. XTC was heel populair en dan kom je met GHB aanzetten. Nou noem het Liquid XTC en in eens heel veel mensen vinden het interessant. Gewoon verkoop praatje die dus van 1 kant klopt. Ze hebben niks met elkaar te maken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee daar heb ik nou echt nog n贸贸it van gehoord
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Nee daar heb ik nou echt nog n贸贸it van gehoord
Klik om te vergroten...
ik ook niet.
maar het uitsmeren over je pannenkoek?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
Mac... zei:
Nee daar heb ik nou echt nog n贸贸it van gehoord
Klik om te vergroten...
ik ook niet.
maar het uitsmeren over je pannenkoek?
Klik om te vergroten...

Ik dacht eerst: "Wat een vaag idee, maar goed, ieder zn ding." Maar nu ik er even verder over nadenk, dat moet toch ontzettend smerig zijn? Een lekkere pannenkoek die naar zout en zeep smaakt :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
lijkt mij idd ook niet erg smakelijk
f
foormariekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
hhmm,heb er daarjuist toch lekker van gegeten,nee niet erover uitsmeren,maar mengen met je deeg in de pan
f
foormariekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
met wat ijs,slagroom en goed wat suiker erbij en je merkt er niets van,let wel op,werking komt langzaam op,maar veel heftiger,ideaal voor thuis
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
En hoeveel doe je dan in 1 pannenkoek?
f
foormariekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
茅茅n p voor 茅茅n pannenkoek
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat bedoel je precies met 1 p, want dat is niet echt een duidelijke omschrijving van een hoeveelheid :P. Bovendien verschilt G heel erg qua sterkte.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 Portie denk ik :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
naja, 1 portie gewoon, dus als het sterke is rond de 3 ml (ik gebuik geen GHB dus ik weet de porties ook niet, ik zeg maar wat :P) en als het slappe is 6 ml
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beetje GHB bakken :confused: gooi gewoon in je drinken en drink het snel weg. Wie gaat er nu GHB pannekoeken bakken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nja laat maar weten hoe het is dan
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, daar zat ik ook aan te denken, zou hij/zij daar 5 ml mee bedoelen?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#20
haha toch wel een grappig idee

zo van : h茅 wat wil jij op je pannekoek... euhm ja doe er maar wat ghb op :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."