Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hhmm,heb er daarjuist toch lekker van gegeten,nee niet erover uitsmeren,maar mengen met je deeg in de pan"
"met wat ijs,slagroom en goed wat suiker erbij en je merkt er niets van,let wel op,werking komt langzaam op,maar veel heftiger,ideaal voor thuis"
"één p voor één pannenkoek"
"ghb pannenkoeken weet er iemand hoe je ghb pannenkoeken moet maken?"