#1
das niet waar
bij drum n bass is het drugsgebruik percentage erg laag
bij drum n bass is het drugsgebruik percentage erg laag
Deranged zei:Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
WE HEBBEN EEN PRIMEUR!!!!Ruud zei:Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."