Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswel ghb?

wel ghb?

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
das niet waar

bij drum n bass is het drugsgebruik percentage erg laag
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
En nu weer ontopic.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, waarschijnlijk is het GHB, meestal is deze kleur- en geurloos. Wel zal hij wat zoutig of iig weeïg smaken. Geniet er maar lekker van en niet allemaal in 1 x opmaken.
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Als ik moest kiezen ging ik voor de reguliere stroop, ben niet zo'n appelstroop fan eigenlijk en ghb is al helemaal gare zooi waar ik me niet mee in wil laten. NAAR MIJN MENING is die drug gewoon echt te schandalig voor woorden, hij is zelfs zo schandalig dat ik hem om die reden misschien toch eens zou moeten proberen. Hij mag dan ''niet schadelijk'' zijn etc, bij het doseren en het gebruiken gaat hij gruwelijk de mist in. Verder hoor ik veel verhalen dat het effect geen reet voorstelt als je het met niks combineert, en dat is nou juist weer zo gevaarlijk. Hoe niet schadelijk hij in principe ook mag zijn qua dosering en bijbehorende gevaren is het volgens mij de schandaligste ooit. Dus ga lekker aan de pannekoeken zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.
Ga eerst eens informatie inwinnen over dit middel alvorens zo'n belachelijke opmerking te maken. Het verbaasd me steeds weer hoe weinig kennis sommige mensen hebben over drugs en toch antwoorden geven alsof ze denken er alles van te weten (helemaal op deze site trouwens).

Ga eerst info inwinnen, anders kun je je belachelijke verachtende opmerkingen beter voor je houden.

Er is iig 1 ding te schadalig voor woorden en dat is je ondoordachte post!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ruud zei:
Zo'n onozele ondoordachte opmerking over drugs heb ik nog nooit gehoord.!
Klik om te vergroten...
WE HEBBEN EEN PRIMEUR!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."