Het begint niet direct te werken. Al heb ik soms wel dat gevoel na inname dat ik het direct merk, maar dat zit denk ik tussen mijn oren.
Misschien na 10 minuten dat er iets op komt. Zo na 20 minuten heftiger en dan voelt het wel goed. Het blijft ook maar 4 a 5 uur in je bloed zitten en dan is het verdwenen. Meestal merk ja al na 1 uur wat minder en als je meer pakt na 2 uur ofzo.
Als je teveel pakt merk je dat eigenlijk pas na 30 minuten of soms 1 uur. Vooral als je zit of nog erger op de bank hangt raak je sneller in coma. Als je staat of bezig bent is dat minder.
Het zorgt er voor dat er geen dopamine wordt aangemaakt of tenminste remt het dat. Als je dan in een coma raakt na 1 uur dan val je eigenlijk een aantal uren weg soms 2 a 3 uur misschien ietsje langer. Daarna is de ghb verdwenen en alle dopamine die werd tegengehouden komt vrij en je schiet ineens wakker.
Het verhoogt je serotonine wat wil zeggen dat je je beter voelt. Soms voel ik me echt happy en maakt me blij. Als of je dat van de daken af zou schreeuwen gewoon echt gelukkig met een bigsmile.
Ik word er ook wel opgewonden van en je ziet mensen heel anders. Je vind iemand eerder mooi en aantrekkelijk.
Je kan makkelijk overdoseren en het verschil tussen de juiste dosis en teveel is soms heel klein.
Als ik weinig pak voel ik mij dus blij en dat is het fijne gevoel, maar als je teveel pakt dan ben je meer afwezig. Je wordt dan wel meer opgewonden. Pas bij een te hoge dossis kan je out gaan. Dat wil zeggen zo'n 5ml of wat meer.
Het smaakt echt ranzig, maar soms merk je niks in alcohol gezien de alcohol de vieze smaak kan overteffen. De combinatie ghb en alcohol kan wel dodelijk zijn.
Succes ermee! En als er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
