Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOk, ff een domme vraag

Ok, ff een domme vraag

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij doseren GHB altijd in cola-dopjes van zo'n 1,5L fles. En nou kan ik !#%$! nergens vinden hoeveel ML daar maximaal in kan en om daarvoor nou zon spuitje te gaan halen is ook zo schraal. :mrgreen: Mensen adviseerden mij altijd om met dopjes te werken, omdat je daarvan nooit (veel) te veel kan pakken, dus vandaar dat ik het toe. Wel een beetje onverantwoordelijk om niet te weten wat de hoeveelheid is, maar dat zal wel niet superveel zijn.

Dus ja, weet iemand hoeveel mL er in kan? Ik weet wel dat ik van een volle dop toch knap vaag wordt, vorige keer zelfs bijna omvallen terwijl je staat van de slaap, misselijkheid en extreme vaagheid (5 keer binnen een minuut hetzelfde vragen en dan keer op keer verbaasd kijken als je maat er op het eind boos om wordt :rolleyes: )
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ga nou ff naar de apotheek en regel zo'n spuitje.... gewoon zeggen dat je een jonge hamster hebt ofzo, krijg je er zo eentje... vraag een 3ml spuitje, het is tenslotte een klein diertje hahaha. Zo neem je nooit teveel ook.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
zeg gewooon ik wil een dikke spuit om mn arm vol te spuiten met heroine :mrgreen: bij de affkick kliniek zeiden ze dat ik die hier kon halen :sunglasses: .. En dan gewoon cool blijven he :smoke:


:mrgreen: :mrgreen:
*ziet t al voor zich*
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zoek een 50ml spuit om een Codine en benzos mix te injecteren aan gelengt met wat sos en bruin mss dat ik er ook nog wat speed in op los maar dan heb ik mss een grotere nodig heb je ook een 100ml spuit ?


Dat moetje zeggen krijg je er zo tig mee :hearteyes:
h
hanninkjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou zo moeilijk is het niet om de inhoud van een coladopje te meten...
meet de diameter op van het dopje in dm, neem daar de helft van (straal)...neem de straal in het kwadraat en vermenigvuldig dit geheel met 3,14. dan meet je de hoogte van het dopje op (ook in dm) en vermenigvuldig je de vorige uitkomst nog eens met de hoogte... Dan heb je de inhoud van het dopje in liters. 1 liter = 1000 ml dus dan kom je er wel uit denk ik toch... :sunglasses:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
cola dopje helemaal vol is 8ml. tot aan het bovenste ribbeltje binnenin is 5ml
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
^ Dat noem ik nou eensch een goede post.
Klik om te vergroten...

Zo echt he!!! Ik snap er geen fuck van, maar voor de wel wiskundig aangelegde mensen onder ons ( :grin: ) is dit zeer nuttige info. Ik hou het maar simpel op een spuitje haha.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Dat noem ik nou eensch een goede post.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze meneer met 3 posts, hanninkje, is gewoon zeer educatief bezig! :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
Ik hou het maar simpel op een spuitje haha.
Klik om te vergroten...
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#11
oh ja tuurlijk I=πr².
Godver daar gaat me atheneum!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koop gewoon een flugel flesje.
Heb je altijd een flesje om mee te nemen + het dopje van de flugel is 1ml
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#13
200466 zei:
ga nou ff naar de apotheek en regel zo'n spuitje.... gewoon zeggen dat je een jonge hamster hebt ofzo, krijg je er zo eentje... vraag een 3ml spuitje, het is tenslotte een klein diertje hahaha. Zo neem je nooit teveel ook.
Klik om te vergroten...

Hier moest ik echt hard om lachen :grin:

Maar idd, gewoon naar de apotheek en zo'n spuitje halen!
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."