Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrare vraag

rare vraag

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zat me weet druk te maken om niks, ik heb nergens last van gehad, maar bedankt voor al jullie tips
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is je lichaam gewoon aan het afkicken, wat normaal is als je het een week gebruikt hebt. En verslaving, dat weet enkel jij. Gebruik je verstand en rust ff en dan komt alles terug in orde, verbeter mij als ik fout zit
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb en week lang ghb gebruikt, elke x als t uitgewerkt is ben ik super depresief, nu is het op, ik had een kwartje besteld, en is op, maar ik word gek van dat gevoel, is dat normaal als je het lang en vaak doet,dat je dan depri word, ik zit me echt overal druk om te maken, ik word gek van mezelf,en slaap niet, wat kan ik hier nou aan doe, ik heb al rustgevers gekregen van de dokter,ik hoop dat jullie adviezen hebben voor mij
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet bitchen maar gewoon stoppen.
Het is geen water wat je altijd hebt lopen drinken, je hebt je een week goed gevoeld, nu voel je je een weekje minder
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#5
ben ik nu verslaafd denk je?
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#6
jij geeft me ook een opkikkertje, nee maakt nie uit
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB is onwijs chill, maar gebruik t gewoon niet te vaak......
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon even doorheen komen.... denk bij jezelf: okee, k kan mezelf nu helemaal gek lopen maken maar dat hoeft niet persé!! Ga rustig op je bed liggen, en visualiseer je een mooi bos, denk aan hoe je voeten half door de modder zakken, en ruik de frisse bladeren aan de bomen, en de zon schijnt, en dan kom je een hangmat tegen waar je perfect in ligt..... enz enz enz.... alles is perfect zoals jij het wilt. Maak er voor jezelf een paradijsje van, je hoeft niet door een hel te gaan, echt niet, maar stop even met die zooi!! :wave:
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#9
bedankt voor jullie tips, maar t valt allemaal reuze mee, ik heb vandaag al bijna nergens last van, ook niet van een depresie
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#10
noeli zei:
ben ik nu verslaafd denk je?
Klik om te vergroten...

als ik je laatste topics zie stel ik mij wel vragen. ik kan het niet weten natuurlijk, mss ben je gewoon iets te bang voor een verslaving. maar toch zou ik je gebruik eens goed in vraag stellen, kdenk niet dat een forum je daarmee zal helpen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
teebo zei:
noeli zei:
ben ik nu verslaafd denk je?
Klik om te vergroten...

als ik je laatste topics zie stel ik mij wel vragen. ik kan het niet weten natuurlijk, mss ben je gewoon iets te bang voor een verslaving. maar toch zou ik je gebruik eens goed in vraag stellen, kdenk niet dat een forum je daarmee zal helpen
Klik om te vergroten...

Klopt ja, uiteindelijk weet je het alleen zelf. Ontwenning betekend niet meteen verslaving; maar als je snel veel achter elkaar gebruikt; en een constante behoefte voelt begint die kans natuurlijk wel te groeien. Let er op zou ik zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."