#1
ik zat me weet druk te maken om niks, ik heb nergens last van gehad, maar bedankt voor al jullie tips

noeli zei:ben ik nu verslaafd denk je?
teebo zei:noeli zei:ben ik nu verslaafd denk je?
als ik je laatste topics zie stel ik mij wel vragen. ik kan het niet weten natuurlijk, mss ben je gewoon iets te bang voor een verslaving. maar toch zou ik je gebruik eens goed in vraag stellen, kdenk niet dat een forum je daarmee zal helpen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."