Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZIEKENHUIS

ZIEKENHUIS

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
cvlLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben zaterdag avond samen met een vriend neergegaan op straat. We hadden een goeie portie GHB binnen en besloten om nog even naar de kerstmarkt te gaan, omdat we ineens zo fel waren gingen we ff in een straatje een beetje verder om uit de drukte te zijn. We zijn allebij neergegaan. Een voorbijganger zag ons liggen en heeft de 100 gebeld. 's morgens mochten we weer naar huis. Mijn zus is me komen halen in het ziekenhuis. Mijn ouders weten niets van mijn drugsgebruik en denken dat ik door te veel alcohol in het ziekenhuis lag. Weet iemand wat er gaat geschreven worden in het factuur van het ziekenhuis ? of als ik hier nog gevolgen van ga hebben ( ik ben belg )
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk niet dat je gezeik krijgt met een rekening.

Ik zal wel even wat beter uitkijken voortaan en maar niet op straat gebruiken :wink:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
balen is dat ja heb ik gelukkig nog geen 1 keer gehad wel wegzakkers maar gelukkig niet helemaal out :P
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je krijgt normaal wel een rekening. Voor wat staat er meestal niet op.
Meestal gewoon kosten om je te komen halen
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#5
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

succes.. :wave:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#6
angel-devil zei:
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

succes.. :wave:
Klik om te vergroten...

idd, je was toch gewoon donders bezopen? :wink:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ts zei:
angel-devil zei:
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

succes.. :wave:
Klik om te vergroten...

idd, je was toch gewoon donders bezopen? :wink:
Klik om te vergroten...

Als je goed gelovige ouders hebt...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ze niets weten van druggebruik hebben ze geen reden om niet goed gelovig te zijn toch?
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#9
acidboy zei:
Als ze niets weten van druggebruik hebben ze geen reden om niet goed gelovig te zijn toch?
Klik om te vergroten...

stimmt genau
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
maat zegt dat er niks op de factuur zou staan alleen :

interventie
en
overnachting
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#11
enkele maanden geleden hetzelfde aan de hand gehad.
als je minderjarig bent word je bloeduitslag naar je huisdokter opgestuurd en word er je aangeraden om die te bespreken samen met je ouders. op de mijne vonden ze raar genoeg niets terug (ghb is sowieso bijna niet te vinden), maar er zat ook amfetamine in en zelfs die stond niet vermeld op het papier.

waarschijnlijk gaat bij 'reden van opname' oid Vermoedelijke GHB Intoxicatie staan, althans dat was bij mij zo. succes :wave:
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
angel-devil zei:
er staat niet vermeld wat er is gebeurt.. daar hoef je niet bang voor te zijn dat er met koeien letters op komt te staan GHB.. en waar maak je je druk om, kan je altijd nog zeggen dat iemand anders jullie heeft proberen te ghben.. probleem opgelost..

succes.. :wave:
Klik om te vergroten...

lol, ik probeerde ook de schuld op iemand anders te schuiven, en zelfs de verpleegsters in het ziekenhuis geloofden er nix van.... "jaja dat zeggen ze allemaal" kreeg ik te horen :mrgreen:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe herkenbaar : 25€ zal het kosten en er zullen geen details op staan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."