Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij was op een feesje en zat xtc te nemen. Hij had stuk of 8 bollen ( verschillende ) genomen en tegen het eind van de avond denkt hij dat er iets in zijn drank is gedaan. Nu is die al hele dag slaperig, maar kan ni slapen. Pupillen staan nog supergroot en weet niet hoe hij nuchter moet worden. Hij voelt zich zo in een dronken roes en zit hele tijd te praten, maar hij denkt nog wel als die praat... dus ik denk dat het ghb is dat in zijn drinken zat. Maar wat zou hij nu moeten doen om te gaan slapen en terug nuchter te worden. Het feesje is bijna 12u geleden geëindigd en hij kan nog niet slapen en is nog altijd zo half dronken ( zonder 1 druppel alcool aangeraakt te hebbe ) . Alvast bedankt"
"We hebben van 20u tot 08.00 gefeest, dan is die tot 24.00 wakker gebleven en heeft hij de raarste dingen zitten uitkramen ondertussen. Hij viel half in slaap/ kon zich ni concentrere ... mr kon ook ni slape ... rare toestanden. En dan is die gewoon in slaap gevalle :P. We weten nog steeds niet wat in het drankje zat... speed of GHB."