Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHELE nare BLACK-OUTervaring met GHB...Graag jullie mening!!

HELE nare BLACK-OUTervaring met GHB...Graag jullie mening!!

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
het eiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb afgelopen zaterdag op zondag nacht gewoon lekker geslapen...maar toen ik wakker werd kwam ik derachter dat vrienden van mij nog ergens een after party hadden en ik ben zelf ook niet echt vies van een beetje drugs dus ik d8 ik ga der gezellig heen..

Heb daar beetje GHB gebruikt /een lijn of 8 pep en 1 gram coke..rond 9 uur ben ik naar huis gegaan omdat me vriendin kwam en heb vervolgens met haar nog een dopje genomen...zij 1 ik 2.5(in 3 kwartier)...het volgende wat ik me kan herrinneren is dat ik wakker schiet en enorm geil ben...dus ik begin een beetje te voelen bij der enzo...totdat ik echt merkte dat ze het niet op prijs stelde!!..Nu schijnt het dat ik in me onbewustheid hardhandig met der ben geweest en tegen der heb geschreeuwd en weet ik veel allemaal wat(heb ik in nuchtere toestand nog NOOIT gehad bij der)....we hebben der nog niet uitgebreid over gepraat omdat ze vann8 gewoon heel bang van me geworden was..
Maar heeft iemand anders ooit zulke black-outs gehad??

Het is namelijk al mijn 2de...paar dagen eerder had ik ook 2 doppen voor het slapen genomen en toen werd ik wakker en lag ineens me versterker van me stereo midden in me kamer!!
Ik kan me echt helemaal niks herrinneren en vind het allemaal beetje creapy!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze black out heeft alles te maken met het misbruiken van drugs
enough said
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je ghb zo zuur is, moet je die rommel niet kopen. Dan is het proces mislukt

Als je pep en coke combineert met ghb gaat je lichaam daar raar op reageren. De grens dat je normaal in slaap gaat vallen, word verlegd door de pep waardoor je buiten je bewustzijn dingen gaat doen.
h
het eiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mischien wel, mischien niet!

Voor mij was dit altijd een beetje een normale dosis om optimaal te genieten van het gevoel!

Ik merkte namelijk al snel dat ik van 1 dop heel weinig voelde!

Maar heb nu een halve liter die nogal geel is...fucking stinkt en zuur is!!...

Kan het ook aan de kwaliteit liggen??
...Ik zit namelijk niet echt te w88 op negatieve recties maar zoek een verklaring voor dit...heb het namelijk nog nergens gelezen op dit forum!
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#5
lijkt idd nogal een geval van misbruik..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
cobhc zei:
Deze black out heeft alles te maken met het misbruiken van drugs
enough said
Klik om te vergroten...
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoveel zooi mixen en dan aan ons vragen waar het aan ligt. Ben je nou echt zo dom of wil je het niet zien? Je was jezelf niet door al die middelen door elkaar das duidelijk, maar probeer het vertrouwen die je hebt geschonden bij je vriendin met dat excuus maar weer goed te maken. Lastig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je doet het fout. Je moet HAAR de GHB voeren, niet jezelf.

Jij faalt.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Je doet het fout. Je moet HAAR de GHB voeren, niet jezelf.

Jij faalt.
Klik om te vergroten...

whahaha ja heeft hij wel gelijk in :grin:
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#10
een dopje nemen en dan gaan slapen ... ?
Ik weet wel andere dingen te doen dan met mijn vriendin :grin:
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een gast waar ik wel 'ns keertje mee ging *je weet wel euh* had dat ook op G.
Begon zelfs te bijten enzo... leek eerder op de exitatiefase van hondsdolheid :grin:
nee serieus, je kan stevig foutgaan op G hoor
is niet altijd de typische nok, je kan ook ff helemaal door het lint gaan en er achteraf nix meer van weten
Krijg je om 3u 's nachts plots foon dat hij z'n auto aan't carwashen is, nou ja :confused:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is wel degelijk mogelijk dat je na een nacht met veel GHB of een OD in een soort van trance-droom-delirium wakker wordt met gekgenoeg vèèl energie. En geilheid kan in ongekende mate opkomen.

Door stimulanten te combineren met G stapelt de G in het bloed zich op, en terwijl pep en coke ten opzichte van G vrij snel de halfwaardetijd bereikt komt de werking van G vol naar voren terwijl je er misschien de hele nacht nauwelijks wat van gevoelt hebt. Of het duurde langer voordat de G het bloed binnentrad om wat voor reden dan ook.

Je kunt buiten bewustzijn bijna lucide dromen krijgen met G, en omdat ook de mogelijkheid er is dat je met G gewoon wakker bent maar denkt te dromen kan de realiteit en het werkelijke dromen moelijker van elkaar onderscheden worden.

GHB is een veel diepgaander middel dan men vaak denkt en de informatie sites vertellen nauwelijks wat over andere (gevaarlijke) side effects van G. Enkel die eeuwige hammering op de dosering en G met alcohol.

Ik heb er 2 maal een bewuste tijdelijke opgewekte coma mee gehad terwijl ik geestelijk volledig wakker was en enkel bestond uit het midden van m'n hoofd terwijl de geluiden op straat gewoon hoorbaar waren en ik me broer hoorde praten zoals altijd. Ik kon alleen niet antwoorden.

Verder emotionele momenten op G die totaal uit het niets opkwamen. Verder kan het in sommige individuen oneindige opkroppingen met 1 dosis losmaken.

Maar goed, inmiddelds is dit goedje zoals zo velen keihard misbruikt door de rokende, snuivende en zuipende jeugd. En dus lijkt het er niet op dat er ooit nog eens therapeutisch onderzoek naar wordt gedaan.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb godverdomme zaterdag mijn enkel gebroken omdat ik ko ging. Steeds weer willen rechtstaan op een geblesseerde voet resulteert in een dikke maand gips. Dom van me
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja met ghb uiteindelijk bijna helft van de tijd blackouts...

Meestal gewoon coma, maar als ik het met speed of xtc had gebruikt was het geen coma, maar gewoon blackout waarin ik rondliep en dingen deed waar ik later NIETS van wist.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."