#1
Ik heb afgelopen zaterdag op zondag nacht gewoon lekker geslapen...maar toen ik wakker werd kwam ik derachter dat vrienden van mij nog ergens een after party hadden en ik ben zelf ook niet echt vies van een beetje drugs dus ik d8 ik ga der gezellig heen..
Heb daar beetje GHB gebruikt /een lijn of 8 pep en 1 gram coke..rond 9 uur ben ik naar huis gegaan omdat me vriendin kwam en heb vervolgens met haar nog een dopje genomen...zij 1 ik 2.5(in 3 kwartier)...het volgende wat ik me kan herrinneren is dat ik wakker schiet en enorm geil ben...dus ik begin een beetje te voelen bij der enzo...totdat ik echt merkte dat ze het niet op prijs stelde!!..Nu schijnt het dat ik in me onbewustheid hardhandig met der ben geweest en tegen der heb geschreeuwd en weet ik veel allemaal wat(heb ik in nuchtere toestand nog NOOIT gehad bij der)....we hebben der nog niet uitgebreid over gepraat omdat ze vann8 gewoon heel bang van me geworden was..
Maar heeft iemand anders ooit zulke black-outs gehad??
Het is namelijk al mijn 2de...paar dagen eerder had ik ook 2 doppen voor het slapen genomen en toen werd ik wakker en lag ineens me versterker van me stereo midden in me kamer!!
Ik kan me echt helemaal niks herrinneren en vind het allemaal beetje creapy!!
Heb daar beetje GHB gebruikt /een lijn of 8 pep en 1 gram coke..rond 9 uur ben ik naar huis gegaan omdat me vriendin kwam en heb vervolgens met haar nog een dopje genomen...zij 1 ik 2.5(in 3 kwartier)...het volgende wat ik me kan herrinneren is dat ik wakker schiet en enorm geil ben...dus ik begin een beetje te voelen bij der enzo...totdat ik echt merkte dat ze het niet op prijs stelde!!..Nu schijnt het dat ik in me onbewustheid hardhandig met der ben geweest en tegen der heb geschreeuwd en weet ik veel allemaal wat(heb ik in nuchtere toestand nog NOOIT gehad bij der)....we hebben der nog niet uitgebreid over gepraat omdat ze vann8 gewoon heel bang van me geworden was..
Maar heeft iemand anders ooit zulke black-outs gehad??
Het is namelijk al mijn 2de...paar dagen eerder had ik ook 2 doppen voor het slapen genomen en toen werd ik wakker en lag ineens me versterker van me stereo midden in me kamer!!
Ik kan me echt helemaal niks herrinneren en vind het allemaal beetje creapy!!