#1
Laatst een kwart litertje gekocht, werkt opzich wel goed. Het is gelig, dat kan altijd, maar er zit volgens mij ook een sterkere lucht aan als normaal. Chemisch schoonmaak middel achtig.......
Iemand wel eens gehad? Is het foute boel??
Iemand wel eens gehad? Is het foute boel??