Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSterke chemische lucht aan mijn GHB

Sterke chemische lucht aan mijn GHB

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BertuzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatst een kwart litertje gekocht, werkt opzich wel goed. Het is gelig, dat kan altijd, maar er zit volgens mij ook een sterkere lucht aan als normaal. Chemisch schoonmaak middel achtig.......

Iemand wel eens gehad? Is het foute boel??
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
NAOH of GBL lucht.
g
gup-a-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
of het foute boel is licht eraan wat er in zit en wat de ph waarde is. Moeilijk te beoordelen aan de hand van alleen het gegeven dat het ruikt naar "een chemisch schoonmaakmiddel". Laat het testen zou ik zeggen.
J
Jacky2009Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan ook zijn omdat t misschien van die synthetische zooi uit china is.

Is de kleur ook wat aan de donkere kant?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook ik heb nu GHB met een erg sterke chemische geur, en een hele vieze smaak. Dit ben ik van andere GHB niet gewend. Volgens de testservice was de G 43%, en bevatte 0% GBL. Zorgt de Naoh dan voor die sterke geur/smaak? En kan ik daar nog iets aan veranderen? Hij is echt verschrikkelijk goor....
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#6
Weggooien! Je bent genaaid met gbl uit china. Deze is zwaar verontreinigd. Ruikt naar toilet-verfrisser.
p
pandaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
de naoh zorgt in elk geval niet voor geur. misschien voor de smaak gedeeltelijk wel, meet de ph anders eens.

wat waarschijnlijker is, is dat er een onzuiverheid inzit die zowel geel maakt, als ruikt. ik zou het eens testen en zien wat er gebeurt, maarja, had laatst hetzelfde probleem en mocht van de vriendin ook niet proeven. je ziet maar :grin:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lunatic zei:
Weggooien! Je bent genaaid met gbl uit china. Deze is zwaar verontreinigd. Ruikt naar toilet-verfrisser.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet welke toiletverfrisser jij gebruikt, maar daar ruikt het dus absoluut niet naar... :tearsofjoy:
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#9
slechte reactie

gbl niet goed gerageerd ..... enigste oplossing uitkoken en terug aanlengen ......
s
snellahLid
01-01-2024, 00:00
#10
weggooien zou ik niet doen hoe

je gebruik gbl en naoh indien gbl ok is kan het enkel zijn dat je gbl niet goed is weg gereageerd .

ghb ontbindingstemperatuur ligt rond de 145 graden dus warm hem op tot 135 of zo en je zult de meeste verontreinigingen er uit verdampen

indien er dan nog een slechte geur aan is zou ik hem toch ook wel weg smijten ...

als je GHB geel is maakt niets uit komt door de temperatuur . En eventueel door kleine verontreinigen .... meer niet ... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."